hey ik heb bij topspin het volgende probleem....maanden lang speelde ik gewoon relaxed over live....wat is er nu gebeurd:ik speelde tegen gast, na de wedstrijd bleef mijn xbox een tijdje ratelen.gevolg:Nu kan ik bij topspin geen enkele wedstrijden meer spelen over live..hij komt tot de connecting scherm en blijft daar gewoon hangen.ik kan bijvb. wel met mijn tegenstander communiceren, maar hij schakelt niet door naar wedstrijd. Ik heb het getest met een andere top spin cd: zelfde geval. Vervolgens heb ik het getest met andere live spellen, die functioneren allemaal goed. Wat is nu het probleem?? Kan iemand mij ajb helpen met deze qwestie??
Mogelijk is een save game corrupt geraakt ... :{ probeer eens de save games te verwijderen (van top spin) en probeer het dan opnieuw ... anders ms helpdesk bellen
Vreemd, probeer eens je savegames te verwijderen, nieuw profiel en dan nog een keer. Werkt dat niet, dat Ms bellen die verhelpen het probleem wel.. Succes ermee
0800 023 3894 ..... Maar ik zou eerst de savegames verwijderen ... dit gaan zij namelijk ook zeggen ... Hoef je in iedergeval niet 2x te bellen