ik heb het volgende probleem: ik heb een xbox en het spel amped, nu gebeurd met regelmaat dat de xbox het spel niet wil opstarten. je krijgt dan het (voor mij) bekende scherm: xbox could not recognize this cd please..... etc. etc. ik heb inmiddels de xbox en het spel geruild maar het probleem blijft bestaan. ik heb verder geen andere spellem om te proberen (ik wacht met smart op het reward pack) en ken verder niemand met een xbox. de demo disc draait zonder problemen. ben ik de enige? of zijn er meer mensen met dit probleem. of heeft iemand een oplossing? ik lees het graag.
weet ik. maar je mag toch verwachten dat een nieuwe xbox ( 2 stuks) en een nieuw spel (2 stuks) schoon zijn. beide xboxen en spellen hebben dit vanaf het begin gedaan.
niet zo dom antwoorden! Die man (of vrouw) heeft een probleem en wil graag geholpen worden wat wij hier op het forum gaan doen! Ik zeg: eerst je box goed schoonmaken en anders toch maar weer omruilen
bedankt voor de reacties (behalve mr blond) ik had de hoop dat er misschien meer mensen zouden met dit probleem (niet dat ik iemand dit gun) maar misschien had hij/zij wel een oplossing.
Gewoon omruilen.. Kijk deze dingen gebeuren helaas weleens.. Als er 1 miljoen produkten ergens van worden verkocht, dan zijn er altijd wel een paar die het niet doen of niet goed werken!! Dit was een voorbeeld!! Wel klote dat dit jou moet overkomen Softrunner!!
Duidelijk je DVD speler die gaar is, opsturen naar Microsoft en laten repareren. (eerst klantenservice bellen)
heb ik ook 1 keer gehad,maar toen lag het echt aan de bedrijfstemperatuur die te hoog was opgelopen. had te weinig ventilatie toen
hier zat ik ook te denken... Het is heel belangrijk om je X-Box om een goed geventileerde plek te plaatsen en dus niet prachtig ingebouwd in een kastje, waarin die eigenlijk maar net (niet) past. Probeer eens om je X-Box gewoon op de grond neer te zetten om te controleren of het dan beter gaat. suc6
Er staat op de site van xbox.com dat als je xbox te warm wordt dat er dan een oranje lampje gaat branden. Brandt die niet dan heeft hij het niet te warm ofzo. Dus heb je een ander probleem. Die van mij ging dus ook niet oranje knipperen ofzo. Suc6 iig, we leven allemaal met je mee.
Ok Hier komtie dan. Ik geef hierbij mijn xbox-gebed door: "Onze vader die in de hemele zijt Uw naam worde geheiligd Uw Xbox live rijk kome Softrunner zn Xbox zal geschiede gelijk in de hemel als ook op de aarde Geef ons hede onze dagelijkse threads En vergeef de PS2 en Cube Fanboys hun schulden Gelijk ook wij vergeven deze schuldenaren Laat ons niet teveel cheaten en verlos ons van de Bloodwakes en Fuzion Frenzies Want van U is het Xboxrijk en de Xbox van Softrunner en de must have titels die gaan komen" (c) Bloody_Apron Amen
heh heh bedankt voor de reacties. ik wacht even mijn reward pack af, kan ik gelijk zien of het nu aan het spel of aan mijn xbox ligt. benieuwd wanneer die binnenkomt.
waarschijnlijk ligt het aan de cd omdat de demo disc wel werkt...dus denk dat de cd toch niet zo goed schoon is ofzo