Hallo allemaal, Ik heb 3 oktober een Xbox360 Arcade Pack gekocht met de spellen Fifa 2009 en GTA IV. En ik heb nu (zondag 5 oktober) al een probleem. Mijn probleem is dat ik een na een middag lekker gamen, mijn xbox360 recht op zette (verticaal dus) terwijl ik aan het spelen was, en je raad het al, ik hoorde de cd beschadigen en hij liep vast. Toen dacht ik dat hij gewoon was vastgelopen en daarna gewoon verder kon spelen. Dat was dus niet het geval want ik haalde de CD eruit en er zat een ronde kras op. Nou is mijn vraag: WAT NU?? krijg ik garantie en komt dit wel meer voor, of is dit mijn eigen schuld en kan ik ( in dit geval GTA IV) de prullenbak in gooien?? PS: Heb ik nu ook schade aan mijn xbox360 of is alleen het spel beschadigd? Alvast bedankt, M.V.G Daan
Het is je eigen schuld, je moet dat ding ook niet bewegen als je 'm gebruikt. Een DVD speler ga je toch ook niet recht op zetten terwijl je 'm aan heb staan? Alleen het spel is beschadigd. Je Xbox360 kan er denk wel tegen...
Als je brasso in huis hebt kun je zelf de game maken anders laten polijsten tegen 5 euro in gamewinkel.
Voortaan eerst de gebruiksaanwijzing lezen. Hierin staat duidelijk dat de Xbox360 niet verplaatst mag worden als de Xbox360 aanstaat.