1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Probleem]XboxWorld Tolerantie[XBW]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door McRed, 20 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    [Probleem]XboxWorld Tolerantie[XBW]

    Wat is het geval, nou ik maak eens een grapje, omdat ik lollig ben :+ Anyway de Moderators konden dat weer eens niet waarderen, zo heeft Mr. Darkwing eventjes zijn frustratie te kost gegeven, 100 reputatie punten afgetrokken, expres hierbij m'n Signature verwijderd. Hoe treist willen ze het maken, hoelang blijft Xbw nog leuk? Er was namelijk niks mis mee dus gewoon een wraak actie

    Xbox World wordt door al die regeltjes en andere Zero-Toleraties Beleiden geen flikker meer aan, ik geef altijd duidelijk m´n mening en ik zal dat ook blijven doen, ookal dreig jij; Darkwing met een ban. Dan doe je dat toch lekker? Daar heb ik mooi even de tering aan _0/

    Jullie moeten grappjes eens niet zo serieus nemen,
    Waarom omdat ik dit in m´n signature had staan?

    Als je het verschil tussen een grappje en een serieuse ik-wil-reputatie-punten-actie niet kan onderzien dan verdien jij je moderatorschap niet eens! Rot eens op met je klote beleiden... Hoe lang duurt het nog voordat er niks meer mag, alles moet volgens de regeltjes, jullie zijn geen politie of wat dan ook jullie zijn de beheerders van een site dus.. gaan jullie iedereen afkraken die jullie niet mogen...

    Dreigen met een IP-BAN!!!
    Sjitt... wat is dat voor een triest gedrag allemaal om een geintje? Waar gaat dat naar toe met zo´n site...

    Nou jonges wat vinden jullie ervan?

    En oja...
    VOORDAT IK HET VERGEET gooi je deze dicht ik heb dit bestand opgeslagen... BAN je me, je doet maar wat je niet laten kan, je geeft alleen maar weer aan hoe triest jullie eigenlijk zijn... Toedeloe _0/
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Inplaats van serieus te modereren ga jij als wraak omdat je was uitgelult en omdat iets nooit in je beleidje heeft gestaan mij beetje dwarsbomen, lul! Oprotte...
     
  3. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    En je kan nu niet van mij verwachten dat ik me excusses maak want dat moet jij doen...
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Precies de reactie die ik verwacht had...

    Weet je wat nou zo typisch is? De mensen die normaal posten hebben absoluut geen problemen met het beleid. Het zijn juist degenen zoals jij die elke keer proberen de grenzen van het beleid op te zoeken en daar over heen te gaan die stennis gaan lopen maken dat het beleid niet deugt. Misschien dat je eerst eens moet kijken waar jij ergens iets fout doet? ;)

    Dat geschooi om reputatiepunten zijn we zat, daar nemen we dan ook maatregelen tegen zoals je gemerkt hebt. Vooral als je het op deze manier doet in de trant van 'als je me geen reputatie geeft ben je een homo', hoe lollig dat ook bedoeld is. Daarnaast was je sig gewoon tegen de regels met een lompe quote en die zelfde reputatie-bedel-link.

    Dat jij je niet aan de regels kunt houden is echt niet mijn probleem, dat ik je sig en reputatie heb verwijderd is echt niet persoonlijk, dus van een zogenaamde wraakactie is absoluut geen sprake.

    En waar zie je mij dreigen met een ban of zelfs een IP-ban? :confused: Niet de waarheid gaan verdraaien hè... _0/
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook niet blij met de sterk veranderde en veranderende mentaliteit maar dit soort wraakactie's stemmen mij ook niet bepaald vrolijk. Denk niet dat je jezelf er goed mee doet. Denk ook niet dat je de heren forumbeheerders er mee helpt.
     
  6. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee... nee... gewoon triest, dat jij me sig gaat verwijderen die niet te lang was, namelijk precies 5 regels en binnen de 400 tekens... ofterwijl treist ddan ook nog eens m´n reputatie punten afpakken en vervolgens zeggen niet persoonlijk... jaja
     
  7. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    ach jahwil maar ff aangeven hoe treist ze bezig zijn... ga je me sig weer verwijderen?

    Edit/: bedankt he Darkwing maak ik hem nu volgens de regeltje... kun je me nix maken!
     
  8. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, kunnen jullie het niet afhandelen via een PM, zo erg is het toch niet.
    Het is jullie allebeiden schuld, McRed houd een beetje niet aan de regels en Darkwing hoeft ook niet al die reputaties te verwijderen, want er zijn ook reputaties voor McRed voor iets anders bedoeld is. ;)
    Niet afreageren op mij want het is alleen mijn mening..
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom deze rare uitlokkerigheid. Volgens mij ben je best wel een goede gozer en ik kan bepaalde frustratie's begrijpen, maar waarom zou je het sommige mensen expres moeilijk maken.
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jochie ik ken je niet eens, dus wat zou er persoonlijk aan moeten zijn? Ken je het spreekwoord "Wie niet horen wil...." ? Maak zelf maar af :) Zo ken ik er nog één: "Kinderen die vragen..." :+

    Je sig was écht te lang of te lomp, tot 3 keer toe, dus heb ik hem tot 3 keer toe verwijderd. Je hebt ongetwijfeld de aankondiging gelezen, daarin staat: "als de sig meer opvalt dan de post, halen wij hem weg". Dat is dus gebeurd.

    Je kunt je wel heel erg gaan lopen opwinden hierover, maar daar schiet je echt niks mee op :)
     
  11. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel waar, maar kun je dan niet een deel van z'n sig te verwijderen, want hij heeft wel veel werk gemaakt van die Deals, z'n profiel en nog wat.
     
  12. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, als ik jou was zou je eens je excusses moeten maken inplaats van dat je zomaar 100 reputatie punten aftrekt das pas triest, en deze sig mag... dus je kunt me nix maken! _0/
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat had ie zelf al weggehaald... en vervangen door anti-Darkwing uitlatingen... :{
    /edit: Niet dat ik er wakker van lig trouwens... :p
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Jouw sig was dus duidelijk te lang en te opvallend.
    Ik telde 8 regels, inclusief quote kader (telt allemaal mee).
    Het ging niet om je signature maar om de post die plaatste in het rep.punten-topic. Vele zitten sinds de introductie van het systeem constant te zeuren om punten en de sfeer wordt daar echt niet beter op. Vooral om die reden zitten we er hard aan te twijfelen om dus het hele systeem af te schaffen. Blijkbaar kunnen jullie er niet volwassen genoeg mee omgaan :)

    Wat je nu in je sig aan het blaten bent slaat al helemaal nergens op :{ Je lost echt niks op door iemand uit z'n tent te lokken hoor.
     
  15. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah en terecht toch... doe is normaal man, en ga je beleidje ook naleven of maak een nieuwe waarin staat dat je niet mag profiteren van reputatie punten wat niet eens m´n bedoeling was, geef eens een waarschuwing
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Stemmingmakerij. Lijkt me niet meer dan logisch dat bijvoorbeeld een andere moderator je vriendelijk zou verzoeken ook die te wijzigen.
     
  17. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ze hebben nooit gewaarschuwd dat is ´t m nu juist en dan me sig gaan verwijderen... Triest ach ja heb toch een backup! dus...
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je zelf best wel bewust was van het feit dat je signature ietwat dubieus was en dat je na eenmaal verwijderen ook best op normale toon om uitleg kan vragen. Het is ontzettend storend wanneer je dan alsnog zelf lekker eigenwijs doet en de signature terug plaatst, en wéér opnieuw. Je kent het forum maar al te goed, waarom deze rebellie. Ik weet dat je de vakantie door moet komen, maar het is nu gelukkig mooi weer dus misschien dat je wat buitenshuis kan gaan doen.
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik wil niet vervelend doen maar: klik!

    I rest my case :)
     
  20. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah van die signature wist ik ook wel

    Maar dat je zonder waarschuwing plots fftjes 100 reputatie punten verwijderd... is gewoon triest _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina