Ik heb de laatste drie weken wat probleempjes met xbw. Als ik naar het games forum of naar de de Mile wil, wordt heel vaak (en de laaste tijd steeds vaker) alleen de zwarte balk boven in beeld geladen waar "home - nieuws - reviews- artikelen - interviews - games - developers - hardware" staat, voor de rest een witte pagina. Hebben jullie dit ook en hoe kan ik het oplossen? p.s. Als jullie het niet snappen zal ik eens een screenshot maken Mvg Sjoerd
Ik heb hier helemaal geen last van gehad iig. Misschien ligt het aan je PC of iets dergelijks. Ik heb wel vaker dat de pagina dan niet gevonden kan worden maar dan klik ik op vernieuwen en doet hij het wel meteen.
Ja, dat vernieuwen heb ik ook wel eens, meestal rond de urenwisseling. Ik geloof dat ze dan iets met de database doen ofzo.
Om het hele uur worden er idd een aantal service opnieuw gestart op de server, duurt in principe niet meer dan een minuut. Ik heb zélf wel eens dat een pagina maar voor de helft wil laden, maar heb dat al een tijd niet gehad.
Ik heb nooit problemen, alleen als ik van pagina wil veranderen, bijvoorbeeld van page 16 naar 17, dan krijg ik wel eens, kan de pagina niet vinden... das 't enige.
Mja dan ben je al verder als mij Moest je toen ook ong. 30 keer op vernieuwen drukken of laadde hij al gewoon na een keer drukken?
hmm ik deed gwoon kruizie, en ff opnew naar xbw surfen en naar 't forum en dan ging 't gewoon weer goed, heb 't maar heel soms...