Voor NHL 2K7 te spelen ben ik verplicht om op men tv PAL-60 in te geven Maar als ik P-60 invoer word het beeld wazig en flikkert het Kortom het is onmogelijk om zo te kunnen genieten van het gamen Iemand die weet wat ik moet doen ?
Een tv kopen die Pal 60 ondersteund? Of verder vragen in dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121508
Ik zou het niet weten, want de meeste TV's ondersteunen wel 60H. Mijn broertje heeft een TV van 37 cm en die ondersteunt het zelfs. Het ligt denk ik dus aan je tv en niet zozeer aan de game of je Xbox 360, mocht je dat gedacht hebben. Ik zou je vraag eens stellen aan een gameboer en degene die jouw jouw tv heeft verkocht. Verder moet je voor soortgelijke vragen in het helpforum zijn en niet in dit forum, gaat puur over games en onderzoeken hier.
Er is geen andere oplossing. Daarnaast is het in het vervolg handig om even de zoekfunctie te gebruiken en het topic niet na een korte tijd al te kicken want dat is nergens voor nodig Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je deze hier stellen: [Centraal] Algemene vragen TV's (4: (16) (Pal 50/60) Aangezien deze nu dubbel is, doe ik er een slotje op.