ik heb een probleem. Ik heb een xbox gekocht maar hij staat in de huiskamer op een tafeltje, maar steeds als we visite krijgen gaan de kleine kinderen van mijn oom/tante enz aan de xbox ouwehoeren. Ik wil hem nou een veilge plek zetten, ik heb wel een kast, maar ik mag daar geen gaten aan de achterkant waar de kabels doorheenkunnen. Wat nu, want ik wil wel dat ie nog even meegaat. Dit is een lompe vraag, maar help me.
een enorme muur voor bouwen je moet gewoon zeggen dat ze er vanaf blijven en als ze dat respect al niet eens hebben...
hebbe jullie geen kastje dan onder de tv waar de vcr en dvd enzo instaat? doe je em daar bij in.. En anders op de tv? kan ook.. staat wel uber
Maar je moet hem niet in een te kleine ruimte plaatsen en dan gebruiken, want de xbox raakt nogal snel overhit en als die in een kleine ruimte staat heeft hij niet genoeg koeiling. Als ik jou was zou ik hem toch tijdelijk ff wegzetten, want kinderen maken snel iets kapot (uit eigen ervaring).
Ik heb hem ook onder de tv staan bij de DVD speler, en de andere 2 consoles. en nog wat stuff. Of je moet gewoon stikem als je ouders weg zijn een paar gaten in die kast boren. Dan kunnnen ze er toch niks meer tegen doen.... of je xbox verbannen
als je hem alleen weg wilt zetten dan zetje hem toch gewoon boven op een kast waar ze niet bij kunnen... en anders tja dan heb je pech
ja, bedankt, jongens, maar ik heb mijn hele bank maar geplunderd en ga vanmiddag een 70cm tv 100hz kopen.
Dan moet je natuurlijk nog meer plunderen, want je moet natuurlijk ook een 5.1 setje bij je tv en xbox hebben staan.
och ja, haal ik wel van mijn pc af. Logitech 5.1 setje heb ik, of zal ik toch maar voor een 7.1 set gaan?
euhm... xbox is niet 7.1 compatibel enneuh je hebt een setje met een digitale decoder nodig om er 5.1 uit te krijgen en ook nog de advanced scart cable ach, kijk hier voor veeeeeeeeeeeel meer info
Denk nou is even na, jouw vraag over waar je je Xbox neer moet zetten. Wij weten toch niet hoe jouw huiskamer eruit ziet enz. Dus denk is ff logisch na en anders verkoop je 'm maar.
verkopen wattafak, zoiets doe je toch niet . Maar wij hebben inderdaad geen idee hoe jouw huiskamer eruitziet. Maar zo vaak zullen die kinderen toch niet langskomen?
Je boort geen gaten je haalt gewoon heel de achterkant eruit Je zit idd wel in een lastige situatie, gewoon wegzetten al komt er bezoek.