Probleem???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 8 jul 2002.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hey het viel mij eens effe op...ik was bij de screenshots van Munch's Oddysee aan het kijken bij http://www.oddoworld.au.com en het viel me op dat ik niet overal ben geweest als het klopt!!!
    Is dat niet ehhhh... raar k heb hem nl wel uitgespeeld!!!

bijvoorbeeld deze
    of deze

of deze en als je goed kijkt zie je een ander automaat staan daaro! Die heb ik nog nooit gezien!!!

Hoe kan dit nou!!!!! :'-(

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ook nog niet tegengekome die automaat; misschien wel voor anti conseptiva middeltjes voor n glukon

denk eerder dat zon foto is die ni echt in spel zelf voorkomt; maar hebt nog ni uitgespeeld, dus ik kom m misschien nog wel tege die condomaat

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    er staat

er staat KLIME op dus ik denk dat dat moet betkenen klimmen tegen de muur aan, en daar maken ze geen automaten voor voor glukkons of Vykkers, alleen met wapens!!!

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou eigenlijk wel handig zijn om zo op de mure te kunne lope; denk toch dat ie daar voor staat die klimme; maar effe n vraag weet jij soms hoeveel levels dr zijn in munch oddyssee en owja t moest gabbit zijn me effe vergist; slechterikjes zijn glukons toch; en munch n gabbit

Laatst bewerkt: 8 jul 2002
  5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jaa

ja inderdaad Munch is een Gabbit, slechteriken zijn Glukkons,Sligs,Scrabs,Slogs,Vykkers,Paramitesen Interns....ik zal eens voor je kijken hoeveel levels er zijn, best veel volgens mij!

6. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    op die 2e pic ben ik al geweest en ik heb hem nog niet uitgespeeld

weet je zeker dat je het spel hebt uitgespeeld? das gewoon op zo'n plek waar je die glukkon over moet nemen en geld storten...

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    a lulu found; ben em nog ni tege gekome ; die toch niet

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja

ja kan me het enigzins wel herinneren misschien omdat de screen van een andere plaats is genomen dat je eigenlijk kunt zien, het is ook al een tijd geleden dat ik hem hb uitgespeeld....maar bij de rest, nergens op een site staan een automaat met KLIME erop!!! :confused: :'-( :r

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en die klime automaat staat ook ni tusse die zes andere automaten in je handleiding; echt vreemd:confused:

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja

DAT BEDOEL IK whaaaaaa ik wordt helemaal gek!!! HELLUP!!! 8)
    whèèèèè:'-( Ik wil ook aan muren blijven plakken als SPiderman!
    Lol :9 nohou hoe kan dat nou, getverdomme :r
    grrr ik zit me hier helemaal aan op te regen! Ik ga de makers mailen...!!!! =(

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    zal wel een shot zijn van de beta versie van het spel...dus van toen het spel nog niet uit was...

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Precisos! Net als de flametorcher van Halo zeg maar.:)

13. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen oddworld nog niet uit was had je op hun officiele site een hele zooi filmpjes en plaatjes die niet in het originele spel zitten.
    Abe gooit vijanden door ramen heen en als je als big bro een wapen pakte kreeg je een schild erbij. De drawing distance was een stuk verder en je zag mudokons bomen groeien door naar ze te chanten.
    Als iemand zo rond de launch van de xbox in de vs op www.oddworld.com is geweest dan weet ie waar ik het over heb.

Oh ja: die grote choppers waar je beesten in kunt flikkeren die dan uit mekaar spatten: die hadden in de beta nog een teller waarop stond hoeveel meat n bones de machine verwerkt had!
    Cool of niet!!

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hihi

kix dat wist ik nog niet, maar ik vind het dan wel lastig dat ze die plaatjes van tevoren erop zetten, terwijl ze er niet eens in komen! Maja...:9

15. Bliss123

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je bijzeggen dat het raar is dat de xbox versie zo'n flinke mist heeft zodat je niet ver kunt kijken en de textures er ook veel vetter uitzagen in de screenshots.
    Maarre... keb em gisteren weer uitgespeeld en dat geeft je wel een heel erg goed gevoel!
    Ga vandaag beginen met het uitspelen van de game met een bad quarma..... schijnt dat de fuzzles je dan te grazen nemen aan het eind van het level voor de loading docks of juist daarna!!
    Spannend!!!

16. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    goed idee

Ga ik ook eens doen, lijkt me wel lachen...
    Alleen is het zo moeilijk om die kleine hummeltjes te laten zitten hè! :'-( ze zijn zo sweet een cool haha! maar ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen :9

17. Bliss123

Leuk Bevonden:
    0
    K had gisteren een deur open gemaakt waarachter zo'n ijzeren gast zat met een gakbijl. Zie ik van een afstandje de stukjes vlees van een 12-tal fuzzle vrienden tegen het plafond en de muur knallen.
    Ze maakten geen schijn van kans.
    Dee ik quickload, moest ik weeeerr 32 kratten eitjes vervoeren....zucht.
    Als ik voor badquarma ga dan laat ik die dozen netjes.....OP MEKAAR VALLEN!!
    haha!

Nee, fuzzles zijn rete-cool.
    Krijg al medelijden met ze in het eerste filmpje waar ze in die ijzeren kooien zitten en zo'n intern zit ertegen aan te slaan en dan hoor je em heel zielig piepen!

En als ze winnen hebben ze ook een koele overwinningskreet
    mie-mie-mie-mieeee!!!
    :D

18. Bliss123

Leuk Bevonden:
    0
    hak-bijl
    :p

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je berichten ook editten.:)

20. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    verkeerde toon!

uh uh het is mienieminieminiiiiiiee zoiets....haha dat doe ik altijd in de klas, naja deed, nu vakantie. en als je ze uit de kooitjes haalt doen ze minieminie :9 echt wel sjeetig, maar als ze dood gaan, miiiee...egeirhn n voor de rest kweenie haha...
    ventje met hakbijl owwww wacht ik ken dat level, dat is dat level met die tering veel eitjes en als je de deur opendoet komt er zo'n creep uit, hahaha ik zei toen ik de deur wilde openmaken op het begin: wedden dalijk ga ik dood omdat er een monster achter zit...IK HAD NOG GELIJK OOK!
    Ik vond het wel eng, niks hielp, is waar...maar ehm, je had het spel toch vaker uitgespeeld???? Dan weet je toch dat hij er zit? :confused:

Laatst bewerkt: 9 jul 2002

Deel Deze Pagina