PROBLEEM

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 30 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Quest Name: Caught in the Hunt

Doel in het kort:
    In 1e instantie moest ik een gast spreken over een vermiste man. Die zei dat als ik ergens in een ruine een Axe voor hem zou halen hij me zou vertelllen waar die man was. Dus ik kom aan bij de ruine blijkt het een val te zijn. Ik moest in de ruine eerst 2 hunters verslaan. Met hun sleutels naar een andere kamer gaan, en dan de 3e verslaan. Met zijn sleutel zou ik naar buiten kunnen.

Probleem:
    Alle 3 de hunters heb ik verslagen. Maar als ik naar buiten ga dan sta ik vast in de deur... De enige toetsen die nog werken zijn start en het indrukken van de beide pookjes.

Wanneer ik zonder de laatste sleutel naar buiten ga is dat geen enkel probleem :confused: zelfs niet als ik de laatste hunter verslagen heb. Ik hoop dat iemand weet wat hier tegen te doen is aangezien ik geen saves heb van voor de quest (TIP: Meer dan 1 save gebruiken :confused:)

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk... heb em 4 keer gepost in Helpthread maar ze praten er steeds omheen... dus vandaar een appart topic... Kan namelijk helemaal niks nu...

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is een erg populair spel waar veel X360 bezitters met smart op hebben zitten wachten, dit verklaart ook waarom er zoveel vragen gesteld worden in de hulpthreads. Dat jouw vraag niet direct beantwoord wordt waardoor je vastzit is natuurlijk wel lastig, maar is helaas geen rede om een aparte thread voor aan te maken. Kijk anders even op GameFaqs ofzo of je wat meer informatie kunt vinden over je probleem, of vraag het desnoods nog een keer in de Quest Thread :) Deze gaat dan ook dicht.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina