Probleem!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireblock, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireblock

    Fireblock Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een Xbox 360 en heb hierbij een VGA kabel gekocht om hem op mijn LCD monitor aan te sluiten, maar heb nu een hele rode gloed over mijn beeld:mad: . Zijn er mensen die hier ook last van hebben/gehad. Als ik hem op mijn gewone tv aansluit heb ik hier geen last van.

    Greetz

    Fireblock
     
  2. bubu

    bubu Guest

    dit kun je toch ook in DIT topic vragen, naja ik zie dat je nieuw bent, miss eens regels doorleven en uhm,, veel suc6 verder,

    Ps. miss. dat ik de oplossing heb.
    kijk eens of je stekker er niet goed inzit ofso.
    Of je monitor is naar de ..... maar als hij het wel gewoon doet op een pc, dan zal de stekker wel niet goed zijn OF niet goed zitten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2006
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor dit soort vragen kun je inderdaad het beste even in deze thread een kijkje nemen.
    Veel succes! :b:
    Deze gaat op slot.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Welkom op het forum!

    Bubu heeft gelijk, er is een centraal topic over problemen met VGA kabels e.d. Daar verzamelen we alle vragen zodat alle mensen die er verstand van hebben je snel kunnen helpen. Je kunt je vraag beter daar stellen i.p.v. een nieuw topic te openen. Ik ga deze dan ook sluiten en je vraag kopieeren naar dat topic dat Bubu linkte. Dus, als je straks terugkomt, kijk dan even in die andere thread om te zien of mensen je al hebben kunnen helpen. :) Dat gaat daar beter, want als mensen een topic die "Probleem!!!!" heet zien, dan slaan de meesten die gewoon over zonder te kijken. :eek:

    /Mod Sonic the Hedgehog hierboven was me voor - the matrix
    /Mod The Matrix zat in de bullet time mode - Kameo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina