Probleemen met mijn PM.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Aremas, 11 aug 2002.

1. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nogal vaak PMtjes. Maar de laatse tijt krijg ik telkens mailtje met de melding dat iemand mij een PMtje probeerde te stuuren maar dat men PM box vol zit. En zelfs na dat ik alle zichtbare berichtjes heb verwijdert(Ook die ik verzonde heb) Krijg ik nog steets van dit soort mailtjes.
    Zo weet ik niet wat de persoon die mij probeerde te berijken mij wilde vertellen en dat is heel vervelend.:mad:

2. fedor

fedor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, wat moeten wij daarmee?!:confused: ]:- we vinden het allemaal erg zielig voor je... (en let aub een klein beetje om je spelling: tijt, stuuren, steets, berijken...)

Laatst bewerkt: 11 aug 2002
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *zucht, dit is het website problemen forum, dus wij - de crew - moeten dat gaat fixen voor de knul. Reageer dan ook niet alsof je het IQ hebt van een fruitvlieg.

Aremas = Ik ga het PM-krediet opwaarderen ;)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het aantal PM's dat je totaal mag hebben van 20 (wat ik al voldoende vond) opgekrikt naar 25. Lijkt me genoeg. Check ook of je 'verzonden berichten' folder leeg is en ook je 'message tracking' folder (weet niet of dat ook aanstaat bij normale gebruikers)

Wouters PM folder bevat 215+ berichtjes ;).

5. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt WouteR:) [​IMG]

En Trouwens nog iets wat me verlede keer niet lukte lukte me nu wel. Nu werden wel alle verzonde berichten weergegeven.:confused:

Laatst bewerkt: 17 aug 2002

Deel Deze Pagina