Yo gasten, ik heb een klein probleemke Het zit zo: Ik heb ne Philips -tv van +- 5 jaar oud. Telkens als ik een game of dvd opstart of uitneem dan springt mijn beeld op zwart-wit. Dus moet ik terug naar een tv-kanaal en dan terug naar mijn video- kanaal en dan is alles terug normaal Wij hebben nog nen andere tv (ene van 100 hertz) en daar gaat alles wel mee. Maar die tv mag ik nie gebruiken. Weet er iemand een oplossing? (ik ga gene nieuwe tv kopen)
hmmm.. ik heb bij onze philips tv beneden, dat ik vage zwarte dingen in mn beeld krijg (net alsof ie doorgebrand is) maar dat kwam doordat ik 'm in de andere Scart-aansluiting moest duwen. maybe moet je 'm in een andere scart-aansluiting proberen.. hope it works.
nope , helpt nie ik heb ze alletwee al geprobeerd zonder resultaat Wij hebben die twee tv's wel aaneen hangen, mischien heeft da daar iets mee te maken.
Je wilt geen nieuwe tv kopen,he ......................................... STELEN OFFFFF:{ Laat hem repareren
Ik heb wel een soort "verkeerd" av-kanaal, waar alles zwart-wit is. (Het is een gloednieuwe Philips, 63 cm, 50 Hz) Dan zet ik hem terug naar een normaal kanaal en dan weer het goede AV-kanaal.
zeg Koen, hebt gij da ook altijd? als ge er een game uitpakt en springt dat dan op zwart-wit? Vindt ge da nie irritant? Ik wel, hoor Heeft er iemand een oplossing?
Ik snap 1 ding niet, je moet dan terug naar een tv-kanaal en dan naar video-kanaal? Wat ik hieruit kan begrijpen is wat iemand al zei, het kan aan je scart aansluiting liggen, dat die misschien niet honderd meer werkt. Dat kan heel goed, mijn Philips is namelijk pas 2 jaar en die heeft zo nu en dan probleempjes dat ik aan mijn scartaansluiting moet rukken en trekken. Vervolgens doet ie het weer.