ik heb nu nog maar 4 dagen mijn box, ben zéér onder de indruk maar heb toch nog een probleempje : iedere dag opnieuw moet ik de datum en tijd ingeven, is er een manier om de tijd en datum te saven zoja, hoe? ___ ovl007
Haal je de stekker uit het stopcontact? Zo ja: niet doen, want dan vergeet hij het... Hij onthoud het wel een tijdje, maar niet een daglang...
Gewoon je stekker erinlaten, je Xbox kan de datum wel een paar uur zonder onthouden, maar toch... edit: rolorob was me voor
Waarom geef je nog die link als het antwoord al 2 keer is gegeven (en waarom post ik nog op deze topic)? Ik dacht dat als je Xbox langer dan 4 uur niet in het stopconcact zit dat ie dan de datum en tijd vergeet.
toch blijf ik het een echt designfoutje vinden. Datum en tijd weg als de stekker er uit gaat? het blijft een lachertje. En ja er werd in het begin gezegd dat dit pas na een uur 4 zou gebeuren, dat is niet zo. Stekker eruit en je datum ben je kwijt. Misschien als ze dat live blijven ontwikkelen, zou die klok dan niet gelijk via Live bijgewerkt kunnen worden? Misschien een ideetje beste Bill?
Gelul, Ik verplaatst m'n Xbox regelmatig en ik heb nog nooit nog eens m'n datum en tijd in hoeven voeren.
Ik heb zo'n verlengsnoer met een knopje erop, als ik deze op uit zet en hem 10 sec later weer aan zet kan ik mijn xbox opnieuw instellen. Mijne heb ik gekocht een dag voor de officiele release, miscchien dat dat er iets mee te maken heeft???
Verplaats naar Xbox Hardware, aangezien we het hier hebben over een probleem en niet aan 't discussieren zijn.
Nu er toch elke keer het zelfde antwoord wordt gegeven heb ik een vraagje: Is de stekker iedere keer uittrekken schadelijk voor de je Xbox? (Ik hoop van niet want anders is dat rommel.)
Heb je enkele reden om te verdenken dat het schadelijk zou zijn? Lijkt mij trouwens niet, ik trek regelmatig de stekker eruit om hem weer eens te verplaatsen. Nog nergens last van gehad.
laat hem maar es een dagje staan met de stekker eruit ik heb het vaak, omdat ik bij iemand anders dvd's kijk heb ik het elke keer
Kijk, als je die knop uit zet gaat het stroom d'r af. Het zelfde effect dus als de stekker uit het stopcontact is. Maar zet je hem aan gaat het stroom d'r weer op. Het zelfde effect dus als de stekker in het stopcontact zit.