hey iedereen, ik heb een probleempje met mn spel DOA3: als ik training doe en dan exercise vraag, dan komt er bij sommige characters een aanval en dan staat er ook nog bij: "while standing"... wa betekent da en wa moe ik hier voor doen? alvast bedankt!*)
eerst bukken, zodra je op staat de knop in drukken of dat jij gewoon moet staan en niet bukken ofzo dat kan natuurlijk ook
ja het betekent dat je de knoppencombinatie moet invoeren terwijl je staat, er is er volgens mij ook nog een waarbij staat while in air ofzo en dan moet je dus eerst springen en dan de combo uitvoeren. succes
Ja ik de ook dat je gewoon moet staan. Maar ik had een vraagje, ik kom niet eens een training door, ik kom net tot de helft! Ik heb moeite met een pijltje dat 90 graden omhoog draait, maar dat moet je toch met 1 van de 3 richtings toetsen doen? of die pookjes bedoel ik.
idd, je moet die moves uitvoeren TERWIJL je opstaat. Beetje vaag, maar de rest wijst zichzelf BTW: analog uitzetten in Options maakt sommige moves uitvoeren veel gemakkelijker, bovendien is het beter voor je duim
Rya Hayabusa die kent van die nare aanvallen, je moet iets van 5 dingen tegelijk doen, bij de eerste 2 ben ik het al kwijt
Sommige moves verdwijnen dan zelfs Die Hayabusha moves zijn idd heel erg kut. Maar als je doorzet lukken ze wel (maarja, dan nog uitvoeren tijdens een gevecht)
Hmm, echt? Ik kan me vaag herinneren dat je dan meer gebruik moet maken van de richtingen ipv knoppen harder in te drukken. Bij een aantal moves van Christie en Ayane was dit iig het geval. Bij die moeilijke moves van Hayabusa was dit ook het geval... Mocht dat niet zo zijn (heb het spel a 3 maandjes niet meer aangekeken), dan is analog off nog altijd wat gemakkelijker als je het spel nog maar net speelt
Nee, bij Hayabusa moet je ze gewoon goed timen. Ik kan alle moves nog. Gewoon goed opletten waar hij is met de uitvoering en dan timen wanneer je de volgende knoppen indrukt. Vaak lijkt het ook wel moeilijker dan het is hoor...