Hallo mensen, Mijn vader heeft een Xbox 360 met een Gmail adres (voorbeeld: abc123@gmail.com) als email. Onlangs heeft 'ie een account aangemaakt op de website van Xbox. Die vroegen om zijn Hotmail adres (voorbeeld: def456@hotmail.com) om het account aan te koppelen. Nu heeft hij via de website een jaar abonnement op Xbox Live Gold afgesloten. Ook heeft hij met dit account Microsoft points gekocht. Jullie zien vast meteen het probleem: beide staan nu op def456@hotmail.com terwijl de Xbox abc123@gmail.com als adres heeft. We hebben geprobeerd om het email adres van de Xbox te veranderen. Telkens als we het hotmail adres invulden, kregen we een foutmelding met de mededeling dat er al een account met dat email adres bestond. We hebben dus een hele domme fout gemaakt. We hebben een soort onafhankelijk account op de website van Xbox gemaakt en daar 2100 MP op aangeschaft incl een Xbox Live Gold account. Dat staat dus compleet los van onze eigen Xbox. Dit grapje heeft m'n pa best wel veel geld gekost (ook al is het zijn eigen domme schuld ).. (ik heb hem nog zo gewaarschuwd maar hij wilde niet luisteren) Alvast bedankt, Fletch
Is de kans groot dat dat lukt? Meestal word ik bij Helpdesks eindeloos in de wacht gezet en kost me dat handenvol geld... Het was ook wel weer echt een domme actie Ik had gehoopt dat ik het email adres gewoon kon aanpassen (bij de Xbox of op de website) zodat het abonnement en de MP toch aan zouden komen. Maar dat gaat kennelijk niet.. (-_-)
OK... Ik heb het probleem net opgelost. Sorry dat ik hier een topic voor opende: Het probleem was al een paar dagen aan de gang en ik ontdekte net per toeval de oplossing. Ik heb wel net gezien dat andere mensen ook problemen hiermee hebben gehad. Dit is dus de oplossing: 1: druk op de X op je controller. 2: selecteer download profile. Als je hem niet vindt, log dan eerst uit. 3: Vul het Windows Live ID (of Hotmail account) in waarop je abonnement en/of MP staat. Dit is hetzelfde adres waarmee je inlogt op de website. 4: Vul het bijbehorende wachtwoord in. Dit is de link van de Xbox website waar ik de oplossing heb gevonden. Hoop dat andere mensen er ook nog iets aan hebben http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/settings-and-initial-setup/profile-move-delete
En besides, klantenservice van XBL is vrij relaxt... Al een paar keer gebeld en problemen worden altijd gelijk opgelost...