Wie o wie heeft een tip voor me .. breedbeeltelevisie gekregen en dacht xbox op scherminstelling 'wide' in te stellen. sindsdien krijg ik mijn instellingen scherm niet meer te zien. ik krijg alleen beeld als ik er een spel in stop. iemand een oplossing ??? tnx
dus je krijgt je dashboard niet te zien? Je kan in het setup menu komen als je een dvd afspeelt en dan op de knop display duwt. Dan kan je weer normale instellingen nemen. maar leg het ff wat beter uit.
Ik heb dus vanuit mijn xbox dashboard de beeldinstelling 'wide' gekozen en toen verdween het dashboard uit beeld. daarna heb ik hem nog niet terug kunnen krijgen. als ik mijn xbox zonder spel in de lade aanzet komt er dus geen beeld. als ik er een spel in doe krijg ik gewoon het beeld van het spel. zo duidelijker
je krijgt geen beeld op je AV kanaal of schakelt ie niet vanzelf over? ---->kies via de afstandbediening het juiste kanaal ---->probeer een andere scart ingang ---->prbeer een adv scart cable hope this helps
Misschien ligt het aan de hertz instelling pal60 of 50hertz Je neemt best 50 hertz (disable pal60) Dat is met alle tv's compatibel