probleempje

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 30 jan 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde ieder1 iets vragen. Ik heb zelf ook Morrowind en toen ik van Caldera naar Ald-ruhn liep kwam ik een soort hagedis tegen. Hij vroeg of ik kleding naar een kleermaker in Ald-ruhn wilde brengen. Ik ging er toch heen dus ik accepteerde. IK moest wel op iets zweren dat ik de kleding ook echt wegbra8. Nou zit ik in Ald-ruhn en ben ik naar de plaatselijke kleermaker geweest. All1 klopte de naam niet! Dus heb ik heel de stad afgestruind en kan ik die vent maar niet vinden |:- Ik ben z'n naam ff vergeten maar he was zoiets als tenenan. Niemand wil meer met me handelen want ik heb op iets gezweerd wat hun niet aanstaat. Weten jullie waar die man zit en of ie wel bestaat? Kan iemand me helpen????? :'-(

2. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet :{
    Ik neem nooit opdrachten aan als je iets moet zweren :/

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    > Xbox Game Help / Cheats

4. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Maar datgene wat je moet doen staat toch in je journal (druk wit knopje) en daar staat toch ook meestal de naam, en ook soms waar je heen moet :confused:

5. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    de naam staat er wel ja, en verder all1 clothier ald ruhn

6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Die clothier zit vlak bij de stads-ingang met die 2 torens. Je moet daar gewoon naar een deur zoeken met een bordje 'blabla clotier' erop. Volgens mij was hij niet zo heel moeilijk te vinden.

7. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe...ik heb nu zelf ook een opdracht gekregen van een Clothier in Ald-Rhun, om wat kleding van zo'n gast op te halen. Die clothier waar ik het over heb zit in dat grote gebouw (Skar) dus mocht je geen succes hebben bij die andere dan zal deze hem moeten zijn. Maar waar hebbie dat ventje ergens gevonden tussen Ald-Rhun en Caldera? Ga ik hem ff opzoeken. :)

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup spartan, hij zoekt die ene die jij bedoelt. die in Skar. dus in dat grote gebouw, op de begane grond :D

9. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt voor de tip ik ga het zo checken:)

10. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd, maar ik zie em niet. We hebben het over Teneran in Ald-ruhn he?:confused:

Deel Deze Pagina