Probleempjes nokia 3200!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X-Commander, 20 aug 2004.

1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal probleempjes!

1. Ik krijg GPRS niet ingesteld... en op telfort.nl word ik niet veel wijzer van :) want dan staat er bijv. IP adres: Geen. Dan voer ik niks 1... probeer ik op GPRS in te loggen vraagt die om ip adres!
    2. Als ik een plaatje zie op wap kan ik hem niet opslaan zoals bij andere mobieltjes. Weet iemand hoe dat wel kan zodat ik plaatjes die ik vind op wap als achtergrond kan gebruiken :)
    3. Het doorzichtige behuizingtje is beschadigd aan de binnenkant :mad: vraag me niet hoe... maar daar kan ik ook gewoon dat anti kras spul op doen? DISPLEX
    4.MMS lukt ook niet...

Dus als iemand ervaring heeft met dit toestel... zeg het hier even... kan ik je toevoegen op msn en dan praten we erover! wie kan me helpen?

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je kan altijd de klantenservice bellen, misschien weten zij meer.

heb zelf geen nokia 3200 dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

3. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ga proberen :) Maar ik hoor toch ook graag eigen ervaringen van mensen :)

4. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GPRS via Vodafone maar ik weet wel dat ik eerst moest aanmelden voor een data-overdracht abo. als je dat niet hebt kan je volgens mij nooit via gprs, dus zou idd ff klantenservice bellen of naar zo'n winkel lopen.

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat je voor MMS de service bij je provider moet instellen. Dat had ik namelijk ook met me 3650. maar als je dat al gedaan hebt moet het op je telefoon denk ik, maar hoe ? Bel de klantenservice anders maar.

6. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dus aangevraagd maar ik kreeg helemaal niks :mad: Maar het gekke is... hij verstuurd wel de mms... maar degene ontvangt hem niet :confused:

Deel Deze Pagina