Shit, k krijg het niet voor elkaar met dat online spelen. ]:- Met dat gamespy. Is er iemand ff zo aardig om het mij ff uit te legge. ow ja, k krijg ook nog van diej error venstertjes komt dat omdat ik een fire wall op mijn comp hep staan of moet een paar poorten uitzetten
firewall uitzetten is wel een beetje link! Bij bv. zonealarm kun je gamespy arcade en de gamesy tunnel toestemming geven het internet op te gaan. Wanneer ik dat doe, werk het wel. Zonder firewall ga ik niet een paar uur zitten gamen en dat dan een of andere hacker m'n pc naar de klote helpt. Je kunt ook wat poorten openzetten ja, niet uitzetten. Voor gamespy is dat een hele lijst... Alleen de opmerking "het werruk nie" hebben we niet zoveel aan. Wat heb je precies geinstalleerd en wat heb je aangesloten en hoe? Zonder die info is het een beetje moeilijk helpen. Wat voor foutmeldingen zie je?
neej hij doet het nog niet kan het zijn dat ik de snoertjes verkeerd hep zitten weet er iemand hoe die dingen precies moeten zitten of heeft iemand een DUIDELIJK plaatje
er staat zo van dat ie de xbox niet kan vinden "Couldn't find the Xbox" weet je waar ik die lijst kan vinden van die poorten die je moet uitzetten
Je moet de UDP porten 6500-6700 doorlinken naar de pc waar gamespy op draait. Denk dat je die vergeten bent? ps ben jij die kleine Chefke van Sin (broertje van Marv?)
Gebruik je een Hub, Swith, Router of twee netwerkaarten? Wat voor kabels gebruik je? Staat je Xbox al op het "looking for games" scherm in Halo? Welke firewall heb je? Meer info aub!!! Zonder die info zou ik zeggen: zet je Xbox eens aan! ? Daar heb je toch ook niks aan?! Voor gamespy zijn er meerdere poorten die je moet OPENzetten, niet UITzetten. Hier staat meer info over de poorten in je firewall. In Softwarematige Firewalls hoef je alleen maar toestemming te geven aan Gamespy Arcade en de Gamespy Tunnel om het internet op te gaan, geef ze gewoon volledige toegang, dan zou het moeten werken (werkt hier iig wel).