problemen bij game247

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meanzo, 13 jan 2006.

1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik hier een topic over kan maken, maar ik heb laatst een spel bestelt by game247. en nu 6 dagen later heb ik nog niets thuis, terwijl ze de hele tijd zeggen "ja morgen komt ie" al 3 x nu. ik vertrouw het nu eigenlijk niet meer. hebben meer mensen hier iets bestelt? en hoe lang duurde het voordat je het kreeg ? of kreeg je het niet?

http://www.game247.nl

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je weet niet of het mag??? Hmmm volgens mij is je vorige gesloten dus ik denk het niet kerel.

3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hij was gesloten omdat ik het op de verkeerde plek posten.

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    pfff ik ken ze niet maar dit klinkt niet goed. Miss van die vieze naaiers!! Hoop voor je van niet.

5. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een keer ergens een game besteld, na betaling duurde dat ook nog meer dan een week. Telefonisch en per e-mail of wat dan ook waren ze niet bereikbaar, maar heb toch m'n game in de brievenbus gevonden na een dag of 10. Dus gewoon nog even gedudl hebben denk ik...

6. Celius

Celius Guest

Ik denk dat je even geduld moet hebben en hij dan vanzelf op je deurmat ligt :p

7. mars15

mars15 Guest

zijn ze ingeschreven eigenlijk bij de KVK:'-(

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Game247
    Roomburgereiland 2
    2314 XN Leiden
    Nederland
    Geen afhaaladres, alleen afspraak op uitnodiging
    KVK: 28092330

www.game247.nl

Lijkt op het eerste gezicht geen oplichtzaakje, maar misschien hebben ze gewoon niks op voorraad zodat ze het eerst moeten bestellen, binnen krijgen en dan pas versturen. Hopelijk krijg je het spel alsnog van de week.
    Als ze niet meer reageren op email, zou ik wel achterdochtig worden...
    Hoe dan ook, dit is alles behalve goede reclame voor ze. En als de levertijden echt zo lang, hebben ze vooral zichzelf ermee, want vaste klanten krijg je daar niet mee.

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een goeie ervaring met deze shop. Mijn vader had daar voor mij een advanced scart en een battery pack besteld (sinterklaas).
    Aangezien ik de play en charge wilde hebben baalde ik in eerste instantie.
    Maar ze stuurden de scart en de play en charge, waarschijnlijk foutje ofzo :)
    Toen had ik dus de play en charge voor de prijs van een battery pack.

Ik kan me wel voorstellen dat als ze iets verwisselen in jouw nadeel, je minder blij bent :p

10. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het inmiddels al binnen?

11. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het binnen :) eindelijk. ze hebben goeie klantenservice(altijd binnen 24 uur) alleen dat verzenden is egt verschrikkelijk. tis nederlandse shop en het duurde 12 dagen voordat het in huis lag. terwijl ze zeiden 2 dagen.

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geduld is een schone zaak;)

Deel Deze Pagina