problemen bij games,bugs,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 24 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    deze topic is bedoelt voor, als je problemen hebt,vragen hebt, alles i.v.b. met games. Als je bevoorbeeld ergens niet aan uit kunt ofzo in een game, noem maar op,gewoon om elkaar verder te helpen, zo is dit mijn eerste vraag:
    bij de game shenmue 2 moet je veel vechten,... maar is het normaal dat als je in een gevecht zit(met veel vijanden) dat wanneer je leven nog niet op is het scherm zwart wordt(je hoort nog geluid) en dan wakker wordt in een bed(zodat je zogezegt slaag gekregen hebt)? is dit normaal? dat van dat in bed belanden is heel normaal denk ik,maar dat beeld dat dan ineens zwart wordt? is dat omdat je bewusteloos begint te geraken of zou het aan mijn spel liggen?
    dus dit was mijn eerste probleem,...hopelijk kan iemand mij verder helpen,en als jullie problemen hebben, hopelijk kan ik dan jullie verder helpen :)

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ehmmm....xbw heeft niet voor niets een cheat/help subforum ;)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    damn ja, hoe kon ik zo dom zijn, maja, kom nooit op dat deel van het forum,maar ik zal daar die topic maken dan, dan heb ik deze wel voor niets gemaakt,doeme

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, waarom alles in één thread stoppen, als we een heel forum hebben voor hulp bij specifieke games? Dit gaat niet werken en is nogal overbodig. Deze gaat dan ook dicht, ook omdat ik zie dat je al een nieuw topic hebt geopend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina