Problemen bij PES 6

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sparein, 27 nov 2006.

1. Sparein

Sparein Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deze topic wil ik het graag hebben over problemen die ik inmiddels heb ervaren tijdens het spelen van PES 6 online:

1)
    Weet iemand hier mij te vertellen hoe ik direct tegen 1 van m'n vrienden kan spelen zonder in het xbox live "ranking match" menu te hoeven komen?
    Het probleem is namelijk dat als een van ons hier een wedstrijd aanmaakt er eerst vele anderen voorbij komen die de uitdaging aan willen gaan (niet zo gek met 60000 spelers die dan online zijn). Terwijl we gewoon tegen elkaar willen spelen

2)
    Hoe kan het dat iemand mij door middel van een pauze op non-actief zet. Hij gaat het pauzescherm in, ik stem toe, de teller loopt af en ik kan niks meer doen waardoor ik moet "disconnecten". Dit heb ik namelijk meegemaakt.

:cool:
    Hoe kan het dat sommige spelers eigenschappen hebben die ze in het echt niet beheersen? Heeft dit te maken met het aanpassen van de data bij de host?Aangezien ik laatst tegen Barca speelde en mij opviel hoe sterk Saviola opeens was. Ik speelde zelf met Arsenal en Toure was "no match" voor Saviola.

Bij voorbaat dank
    Sparein

PS Het is mijn intentie dat we door middel van dit topic allemaal meer plezier kunnen beleven aan het spel.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1] Bij Pro Evolution Soccer 6 kon je altijd kiezen als je een eigen match maakte alleen voor vrienden, dan kunnen er geen andere mensen bij. Misschien dat dit ook bij deel 6 is?

2] Ik heb het spel zelf niet, maar kan je niet gewoon wachten totdat de timer voorbij is? Want als je disconnect, krijgt hij punten erbij.

3]Misschien is Saviola gewoon goed gemaakt in het spel hé, in het echt is hij ook niet slecht hoor. :eek:

PS: Dit had je beter in het Pro Evolution Soccer draadje kunnen zetten, te vinden hier:

Klik voor het topic

3. Sparein

Sparein Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1) Thanks ik zal nog een keer goed gaan kijken
    2) Zelfs toen de timer afgelopen was, kon ik niet verder (ik denk aan een cheat) Aangezien die gozer wel heel snal zei dat ik maar moest disconnecten
    :cool: Zo sterk is het konijntje nooit geweest :lol:

PS bedankt voor je reactei:thumbs:

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    1.Je kunt geen ranked match spelen tegen vrienden. Doe dan playermatch en zet play against friends op yes. Daarna kun je iemand uitdagen via het dashboard.

2.Cheaters doen dat. Daar is niks tegen te doen.

3.Tsja, Adriano is ook enorm overrated. Ook daar is niks aan te doen.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat pauze probleem, is nog de vraag of dat een cheat is!
    Ik heb dit nu namelijk ook 2x ZELF meegemaakt met 2 vrienden! :)

Ik klikte op de pauze button, en hij liep gewoon vast! Konden gewoon nog praten over Xbox live, maar niet meer verder spelen!

Verder zijn er inderdaad een aantal spelers die gewoon super goed mee zijn. Dan komt het aan op je verdedigende kwaliteiten :)! Iets wat je na veel oefenen vast beter afgaat!

Heel veel dit spel spelen, en je zult vanzelf beter worden. Waardoor het uiteindelijk ook steeds vetter wordt!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mystery x heeft gelijk heel veel spelen.

Deel Deze Pagina