In deze topic wil ik het graag hebben over problemen die ik inmiddels heb ervaren tijdens het spelen van PES 6 online:
1)
Weet iemand hier mij te vertellen hoe ik direct tegen 1 van m'n vrienden kan spelen zonder in het xbox live "ranking match" menu te hoeven komen?
Het probleem is namelijk dat als een van ons hier een wedstrijd aanmaakt er eerst vele anderen voorbij komen die de uitdaging aan willen gaan (niet zo gek met 60000 spelers die dan online zijn). Terwijl we gewoon tegen elkaar willen spelen
2)
Hoe kan het dat iemand mij door middel van een pauze op non-actief zet. Hij gaat het pauzescherm in, ik stem toe, de teller loopt af en ik kan niks meer doen waardoor ik moet "disconnecten". Dit heb ik namelijk meegemaakt.
Hoe kan het dat sommige spelers eigenschappen hebben die ze in het echt niet beheersen? Heeft dit te maken met het aanpassen van de data bij de host?Aangezien ik laatst tegen Barca speelde en mij opviel hoe sterk Saviola opeens was. Ik speelde zelf met Arsenal en Toure was "no match" voor Saviola.
Bij voorbaat dank
Sparein
PS Het is mijn intentie dat we door middel van dit topic allemaal meer plezier kunnen beleven aan het spel.
Klik om te vergroten...