beste gamers, Ik heb sinds een week de xbox van een vriend geleend. Hierbij wat vette games en headset. Nu heb ik vrijwel continue het probleem dat de headset niks doet. Gisteren dacht ik hierdoor ook dat de headset kapot was. Dus meteen nieuwe gekocht, en weer hetzelfde probleem. Soms pakt hij de headset als het ware niet. Ik heb hem niet op mute staan en geluid staat volop. Heeft iemand hier misschien meer informatie over/ of hetzelfde probleem ervaren? Please help dan een toekomstige gamer in nood!!!! mvg, gskills
Even de headset eruit halen, controller uit (of reconnecten) eventueel de 360 ook, en dan de headset er weer in doen.
En je hebt hem geleend, je weet dat de headset alleen voor chat is? want ik weet niet op je er ook een live-profiel bij kreeg.
Dank je alvast voor de eventuele tips. Ja live account zit er bij. Andere controllers ook al geprobeerd. Nee ik weet alle mute opties en die staan uit. Ik hoorde vandaag dat het misschien iets met de accu aan de hand was. Of tewel een lege accu Maar goed niemand ooit dit probleem gehad? de xbox is nog maar 1 maand oud en headset 1 dag! verder live gold account en ik ben bewust dat ik niet de game sounds/muziek of wat dan ook anders dan chat er door kan horen! btw. ik hoor de andere kant wel maar via de tv uiteraard! mvg, gerrit