Hallo, Ik heb één van de eerste xbox360's (een week nadat die uitkwam heb ik hem gekocht) En sinds een maand maakt mijn dirver opeens een oorverdovend geluid! Het is nog erger dan een stofzuiger :l En hij maakt lichte krasjes in m`n cd's.. Nu heb ik op internet gezocht naar een losse interne dvd driver maar heb ik niet kunnen vinden. Mijn Garantie is al verlopen dus is het slim om hem op te sturen naar Microsoft en hoeveel gaat dit me kosten om een nieuwe driver erin te laten zetten? Ik heb zelf de 360 al is helemaal uit elkaar gehaald om hem stof vrij te maken (dit werd aangeraden als je garantie was verlopen). Heel erg bedankt!
Het beste kan je contact opnemen met de helpdesk zie ook deze thread:Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]
Op ebay en psxshop.nl verkopen ze losse drives. Vergeet alleen niet dat het geen plug en play is. Je moet je DVD key uit de oude drive halen en in de nieuwe flashen. Verder moet je als je een ander merk dvd speler neemt de dvd firmware spoofen naar het oude merk. Nadeel hiervan is dat microsoft daar je console om kan bannen.
Als ik jou was zou ik eerst contact opnemen met ms vragen of ze hem nog repareren en zo ja hoeveel het kost. En als het rond de 50euro of meer kost zou ik gewoon een nieuwe kopen, want als ze hem dan gemaakt hebben heb je denk ik ook kans dat ie zo weer kapot gaat aan het moederboord wat rond de 90euro kost(wat belachelijk duur is). Een niewe console heb je al vanaf 200euro geloof ik, ik had ook gehoord dat de prijs binnenkoort mischien weer zakt ff wachten dan dus. Als je een nieuwe koopt heb je ook gelijk 1met hdmi en 2jaar gewoon garantie en 3 jaar rrod garantie.
Het moederbord is het duurte onderdeel in de Xbox360. Je betaald niet alleen voor het moederbord , maar ook voor de CPU , Koelelementen en Fan's. Zo gauw Microsoft het RROD onder de knie heeft , dan verdwijnt de 3e jaar garantie ook automatisch. Als het moederbord na 2 jaar kapot gaat , krijg je geen nieuwe garantie meer. Persoonlijk betaal ik dan liever € 100 meer en koop me dan een nieuwe Xbox360 Arcade.
ja dat dacht ik dus ook :l Die naaiers vertelde me dat dat kon dus had ik hem gekocht\o/ Nu blijkt het dus niet te kunnen Maar ik neem dan wel even contact op met ms Bedankt voor al jullie reply's O en mijn broer heeft ook een 360 met ongebroken seal Als ik die nou verhit (ik had filmpje gezien dat je doormiddel met haardroger de seal er heel van af kon halen) en hem op mijn 360 plak en hem dan opstuur Zou dat kunnen?
Ga je nou egt binnen 24 uur een normaal topic kicken? Lijkt me niet echt iets wat je hier allemaal moet bespreken, heb het id dat je het niet allemaal wilt gaan doen zoals MS dat bedoelt heeft en tsjah.. Da willen ze niet op dit forum. Maargoed je kunt t allemaal proberen joh, wees creatief.