Problemen met 360 aansluiten op HDtv!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tyrone 006, 25 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrone 006

Tyrone 006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede gamers,

Ik ben Tim en ik ben nieuw op dit forum en ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.

Ik heb een Xbox 360. Deze wil ik aansluiten op mijn SAMSUNG HDtv. Dit gebeurt dmv. de standaard microsoft kabels met de tulpstekkers.

Deze kabel heeft 6 tulpstekkers een volledige RODE, WITTE en GELE kleur en een Rode, Blauwe en Groene (met grijs)

Nou weet ik dat die volledige RODE en WITTE voor mijn geluid zijn en mijn Rode, Blauwe en Groene (met grijs) zijn voor mijn HD beeld. (Die volledige GELE houd ik over, die is nl voor mijn gewone beeld)

Dit heb ik allemaal al in elkaargezet in ingeplugd. (kan je niet veel verkeerd mee doen, gewoon kleur bij kleur)

Nou komt mijn Probleem. Mijn HDtv heeft een EXT.1, EXT.2, AV Video en een Compound zender.

Na de instellingen van HD kwaliteit op mijn Xbox 360 zelf heb ik mijn HD beeld op mijn Compound zender en mijn gluid op mijn AV video zender.

Dus ik kan mijn spellen spelen met mooi HD beeld maar dan zonder geluid of zonder beeld maar dan met geluid spelen.

Ik krijg het niet voor elkaar om die 2 dingen op 1 zender te krijgen (waarschijnlijk de compound).

Wie weet wat het probleem zou kunnen zijn en/of zijn er al meerdere menden met dit probleem op de proppen zijn gekomen.|:-

mvg.

Tim|:-

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Tyrone 006

Tyrone 006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Fardo,

Ik ben zeker niet zo'n computer/ internet expert maar ik snap dat ik met jou link bij de goede forum terecht kom alvast bedankt daarvoor. Maar nu even buiten dat. Als ik het goed begrijp is deze site alleen voor xbox bezitters en niet voor 360 bezitters? Ik kan nergens op deze site een apart 360 gedeelte vinden terwijn in je link wel de naam van deze site voorkomt? (Ja ik weet het ik ben een n00B op dit gebied.) Is er een apart gedeelte voor 360 bezitters?

Tim

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De link staat nu in het aparte 360 thread.. Is niet slim of expert zijn maar gewoon goed lezen :)

Succes Tyrone
    Je vraag is inmiddels beantwoord in die thread

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdere vragen omtrent HDTV's een aansluitingen kunnen idd in de HDTV Thread. Deze gaat dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina