mijn XBox speelt alle DVD's probleemloos af, alleen met 'best buy' DVD's krijg ik telkens een foutmelding dat hij de DVD niet kan lezen ... zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben ???
ik heb net Fallen gekocht, momentje ..Edit nee ik heb geen problemen, hij starte netjes op. ff iets anders over de dvd speler, ik huur wel eens films, en sommige zijn zo verragt dat zelf de duurste sony begint te spin-downen. maar als ik die vernielde dvd dan in mn xbox duw, heb ik niet 1 hapering. hij leest hem perfect. toch wel kwaliteit dan
Er zijn volgens mij lijsten op internet te vinden, waarop staat met welke films de xbox of de andere consoles problemen heeft. Ik zal ff zo'n lijst zoeken Ik heb net ff iets gevonden, maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan, of t moet zijn dat je sneeuwwitje hebt gekocht cliq
ook geen probleme bij mij, bij geen enkele dvd's ook niet van best buy ik zou je dvd-speler late nakijken
Ik heb op mijn box problemen op de helft van the Mummy returns (nee, niet de overgang naar een andere laag) terwijl hij wel goed blijft lopen op mijn PS2, ik denk dus nietdat het aan de DVD ligt. Op het bewuste punt loopt tie een soort van vast en komen er allemaal gekleurde vierkante blokjes in beeld, het beeld valt niet weg maar als je wacht gaat het heel langzaam en schokkerig verder maar goed wordt het niet meer.
Hier ook geen probleem. Nu kennelijk blijkt dat het aan de xbox van njoyit ligt, heb ik een andere vraag: Ik huur nog wel eens DVD's. Twee per week ong. Gehuurde DVD's hebben altijd een nummer. Soms is dat nummer er met een stift op geschreven, maar vaak is er een stickertje op de DVD geplakt, waardoor de DVD dus volledig uit balans is tijdens het draaien. Ik heb dan nog wel eens de neiging om het stickertje er af te krabben en het meer in het midden de plakken... Is dat overdreven, of ervaren jullie die stickertjes ook als irritant?
Huur-dvd's zitten altijd vol met krassen, vette vingers, etensresten en USO's (Unidentified Sticky Objects). Ik maak ze altijd eerst schoon, want ik wil die troep niet in m'n speler hebben. Stickertjes op cd's of dvd's zijn super irritant, dat zouden ze moeten verbieden. De schijf raakt inderdaad ernstig uit balans en kan bij hoge snelheden fouten veroorzaken. De schijf zal zeker luidruchtiger zijn bij het afspelen. En dan nog hopen dat ie goed vast zit en niet ineens aan de binnekant van de speler geplakt zit.
Kseen ziet nou pas dat het over de xbox gaat, lag zeker te slapen gister......ahum....ik heb nog nooit een dvd gekeken op me doos. Ging over m'n standalonedvdspeler, woepsie.
hiero ook een voorbeeld van dvd's die niet doen in consoles http://www.zstore.com/Search.bok?st...065ef7ad85d711f&keyword=dvd&keywordoption=AND
nog geen best buy gekocht maar zouden natuurlijk goedkopere dvd's kunnen zijn bel anders ff met xbox support
Wij hebben nu al ongeveer 150 verschillende titels gekeken en ik heb slecht bij één een probleempje gehad maar dat lag aan de DVD zelf! Dus mijn conclusie is dat de XBox gewoon perfect DVD's afspeelt!!
Ik heb tot nu toe alleen bij Nat. Born Killers een vastlopert mogen ervaren. Maar de volgende dag deed ie het weer gewoon....