Problemen met C&C GENERALS........of ben ik de enigste??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flamingo, 14 feb 2003.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Probleem 1. Ik heb het spel nu 2 dagen en hij loopt me geregeld vast. hij springt er dan uit en geeft aan: A PROBLEM HAS OCCURED. En daarna moet ik het spel dus weer opnieuw opstarten. Het is me nu al 6 keer overkomen.

Probleem 2. Hij geeft aan als je op "EAsystem info" klikt dat ik DirectX 8.1 heb terwijl ik 9.0 al 4 keer opnieuw geinstalleerd heb. Wie weet hoe je dat moet installeren (gaat toch automatisch) en waar je het terug kunt vinden of je ook daadwerkelijk 9.0 hebt?

Laatste vraag: Draaien mee rmensen dit op Xp en hebben jullie daar ook problemen mee?

2. freakonick

freakonick Guest

update juh drivers..... misschien helpt dat....

3. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet ie het helemaal niet:mad:

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    installeer 8.1 eens want misschien kent hij 9.0 niet eens

5. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    ja 8.1 heb ik er juist standaard al op staan. En nu net in 1 uur tijd is de muziek begonnen met haperer. En net liep hij echt vast dus kon ik weer Ctrl Alt Del indrukken. Wordt er nu een beetje schijtziek van van dat spel.

6. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij heeft hij echt geen enkel probleem. Bij de installatie is DirectX8.1 geinstalleerd, en met de muziek heb ik ook geen problemen. Hij werkt prima op m'n prutbakkie :)

7. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    En aan mijn systeem ligt het ook niet toch? Maar RumbleBumble
    heb jij ook Xp of gewoon '98???

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    bij ons doet ie het perfect, alleen de muis blijft soms hangen maar dat is al verholpen
    trouwens al zet je hem op 1280*960 en visual op high gaat hij bij ons niet snel:
    p4 2,4 ghz
    128 gf4 ti4200
    512 mb ddr

is dat normaal?

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook XP
    Hij doet het super goed
    Alles gaat vloeiend.
    Hij hangt niet vast enzo en geen errors.

Ik heb DirectX 8.1 trouwens gewoon geinstaleerd. Dan weet je je zeker dat je geen problemen krijgt.

Laatst bewerkt: 15 feb 2003
  10. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn comp was helemaal leeg bijna
    geen rotzooi erop enzo
    en ik heb bijna hetzelfde systeem
    Als ik alles op High zet en hoogste resolutie gaat hij bij mij gewoon snel hoor
    Ik denk dat je comp een beetje verkloot is door al die programmatjes enzo:)
    het is namelijk niet normaal dat hij niet snel gaat dan

11. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nu snap ik er helemaal geen ruk meer van en ik heb ook gewoon precies hetzelfde systeem als jullie. Ik heb de meneer waarvan ik mijn pc heb gekocht ff een mailtje gestuurd, dan zal er wel een probleem in de pc zitten. Ik hoop spoedig op reactie........

Het lijkt wel of ik problemen aantrek ik heb altijd wat: Scooters altijd problemen mee gehad, auto's ook altijd wat mee en nu mijn splinternieuwe 1,5 maand oude pc weer. Ik heb ook nooit iets wat me in 1 keer bevalt er gaat altijd weer wat mis. :'-( :'-( :'-( :'-(

12. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    aaahh knuffff;)
    Misschien moet je ff je pc opnieuw instaleren
    Had ik vorige week ook gedaan
    ben je wel ff mee bezig ( valt als je beetje weet wat je moet doen wel mee trouwens ) maar dan weet je zeker dat je een schone pc heb en als hij het dan niet doet is er iets mis.

13. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    3 x raden wat ik begin deze week gedaan heb en afgelopen nacht......................................

Precies alles er opnieuw opgezet en met een schone lei begonnen, en zelfs dan springt het spel terug naar het bureaublad of loopt vast en start spontaan opnieuw op.

14. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Das dan echt heel vaag
    Ik zou zeggen probeer het ff bij iemand anders met een goede pc
    een maatje ofzo
    misschien ligt het aan het spel
    Als die het daar wel doet dan moet je ff klagen bij dat ventje waar je je pc gekocht heb. Doen andere zware spellen het wel gewoon??

Je hebt wel legale versie van Generals neem ik aan

15. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb idd de legale versie van Generals en Age of mythology doet het ook prima, Swine en War 3 ook. Al hoewel bij AOM is hij er ook wel eens uitgeflikkert. Maar dat was een enkele keer maar bij Generals 1 x in de 10 min zowiezo en dan heb je het nog lang volgehouden.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Update de drivers van je videokaart eens. Bij mij draait ie prima op m'n P4 1,5 ghz.... ok, niet op de hoogste stand, maar toch.

Defragmenteren wil ook wel eens helpen.

En als dat niet werkt: systeemherstel. Is een optie in XP die je pc weer helemaal naar een vorig configuratiepunt brengt. Ook worden de meeste pc's met een restore-diskette geleverd. Die brengt je pc weer helemaal terug naar zoals je hem gekocht hebt, helemaal schoon dus.

17. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    1. heb ik gedaan
    2. Heb ik ook gedaan
    3. heb ik afgelopen nacht ook gedaan (XP er opnieuw opgezet) en vanmiddag weet systeemherstel met als enigste programma GENERALS.

Het kan en mag er toch niks mee te maken hebben dat ik een TFT scherm heb???? lijkt me wel heels sterk als het daar aan ligt. Ik denk dat er gewoon iets niet met elkaar lekker loopt in mijn pc.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    het lijkt mij idd ook heel sterk dat het aan je monitor ligt.

wel vaag iig, ik denk dat er toch iets conflicteert. Maar wat..... zoiets kan natuurlijk overal aan liggen. Wel balen voor je, want je mist heel wat.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    hij mist alleen Generals...

owh wacht... SHIT, dan mis je wel veel ja...

20. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Met de caps lock aan:
    IK HEB DE HELE MIDDAG KUNNEN SPELEN ZONDER VASTLOPER, DIE MAN BELDE OP EN ZEI DAT IK IN DE BIOS WAT MOEST VERANDEREN. Het enigste wat er nu verandert is is het opstarten, ik krijg nu de naam van het moederbord MSI groot in beeld en dat had ik eerder nooit. Vind het maar een vaag verhaal maar ik heb nog niet eerder weer een vastloper gehad. En het spontaan opstarten ligt aan de kast als ik er een tikje tegen aan geef dan start hij al opnieuw op. Dus ik ben er uit, bedankt voor degene die hulp hebben geboden.............

Deel Deze Pagina