Problemen met de nieuwe update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door petey, 30 mrt 2006.

  1. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van een paar mensen gehoord dat de nieuwe update sound problemen bezorgd mbt originele xbox games.
    ik heb het zelf nu ook, bij mij doen de geluiden van fable het niet goed meer de muziek speelt hij wel af, maar zwaard geluiden enz. niet.

    Heeft iemand hier miss al een oplossing voor?? bvd :D
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    wees eens iets duidelijker....ik neem aan dat je het over de Backwards Compatible Update hebt....en dan oude xbox games op de 360 speelt ...??
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    heb het ook gehoord. de BC update op de 360, bij fable doet de helft van het geluid het niet en gta: sa is nog steeds slechte stemmen.
     
  4. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ron er staat mbt originele xbox games, mag er vanuit gaan dat je dan wel snapt wat er bedoelt word.
    maar inderdaad ik heb het over bc.
    eigelijk best erg dat de vorige emulator beter wals als de nieuwe :confused:
     
  5. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ben hier op het moment black aan het spelen en totaal geen problemen tegengekomen van geluid, graphics of gameplay tot nu toe. Moet zeggen dat het echt veel lekkerder speelt op de x360 dan op de xbox.
     
  6. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of zijn ze bij battlefront2 het geluid vergeten?? wtf is that??

    "Het backwards compatibility team van Microsoft heeft een kleine pauze gehad." ..... nou laat ze maar een hele lange pauze nemen (in de bijstand ofzo..) want die gasten kunnen er niks van.... prutsers....

    laten we hopen dat ze bij sony beter werk leveren..... btw ik ben geen fanboy...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    battlefront ook al het geluid weg wtf dit word echt te erg ze zijn gewoon het geluid vergeten in te programeren bij deze nieuwe update.
    om dakoota te citeren: wat een prutsers!!
    weet iemand waar je boze mail over dit onderwerp heen kan sturen want ik kon het op xbox.com niet vinden??
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  10. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed zal die thread verder gaan.
    maar volgens mij heeft het niks te maken of de kabel er goed inzit (heb het overigens wel gechecked) want best veel mensen hebben hier last van.
    het heeft ook niet betrekking op alle bc games.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat je kan doen is je xbox 360 resetten naar de fabrieksinstellingen ... daarna kan je de bc update opnieuw downloaden ... mogelijk lost dat je probleem al op.. Er zijn namelijk ook mensen die dit probleem niet hebben
     
  12. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het eens proberen maar raak ik dan niet al mijn saves kwijt, ik weet wel dat die op de hdd staan maar daar staat die update toch ook op?
    oftwel wat raak ik allemaal kwijt als ik dat doe?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je raakt geen saves of andere info kwijt (alleen de updates van b/c)
     
  14. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    oke harstikke bedankt ik ga het zo proberen laat wel even weten of het werkt zijn andere mensen miss ook mee geholpen

    Edit: moet je die fabrieks instellingen hebben die staat bij netwerk settings??
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  15. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel ja
     
  16. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja die werkt niet!! klote man nog steeds geen geluid
     
  17. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij geldt hetzelfde..... ook geprobeerd... maar nog steeds geen geluid.... de meeste mensen hebben hetzelfde probleem (SWBF2) zie: gamespot, maar er zijn (enkele) gasten die nergens last van hebben... misschien een andere 360?
     
  18. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    WULLIE C wrote:

    Has anyone else noticed a problem with the sound on the BC version of BF2. I noticed las night by chance I may add that Star Wars BF2 was Bc after updating the software I got straight into starting the game but to my dissmay there was no sound and the screen seemed to jump also the contoller port showed disconnected on the screen every so often all over the place if anyone knows of such problems and how to fix please let me know.


    I replied in another thread about this issue. Only PAL boxes are affected by this problem. NTSC boxes do not exhibit this behavior. The issue is being investigated.
     
  19. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ''The issue is being investigated.''
    ik hoop toch niet door micro$ dan word het nog niks stelletje prutsers.
    maar goed khoop dat er snel een oplossing komt.
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij deze update doet ss ct het eindelijk goed.
     

Deel Deze Pagina