problemen met externe hd's en films

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door diaperzombie, 18 mrt 2013.

1. diaperzombie

diaperzombie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik zal kort en bondig omschrijven wat het probleem is.

situatie:

2 xboxen: thuis 1 en in de stad 1 (BEIDE VOLLEDIG GEUPDATE VIA XBOX LIVE)

één usb stick 2gb + één hd van 1 terabyte

Thuis heb ik de hd van 1 terabyte gebruikt in combinatie met de xbox 360 daar, om breaking bad te kijken. Verschillende .avi bestanden. Dit ging prima. (geformatteerd met fat 32)

Hetzelfde ging daar prima met de usb stick. Ik hoefde NIET EENS de xbox die 2 devices te laten formatteren/gereedmaken. Nee, als ik het op mijn mac in osx formatteerde naar fat32 was het al goed.

De xbox 360 hier in de stad, heeft problemen icm die 2 drives.

ik pak mijn 2gb usb stick en formatteer hem op de computer naar fat32, de xbox zegt vervolgens dat hij daar niet mee om kan gaan en biedt aan hem zelf gereed te maken.ook goed, dan dat. Vervolgens wil ik er iets opzetten maar dat gaat niet want er is maar zo'n 6mb beschikbaar terwijl er geen enkel bestand op lijkt te bestaan!

In het geval van de externe hd van 1 terabyte die bij de andere xbox30 prima werkte, moet ik dezelfde handelingen uitvoeren maar nu zegt 'ie zelfs: "the device is ready but doesn't meet xbox360 performance recommendations"!

wat is dit nou? kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hier gaat 't ergens mis, hoogstwaarschijnlijk. Kijk even of ie daadwerkelijk naar FAT32 geformatteerd is en niet per ongeluk NTFS of exFAT. Als je je USB stick via je XBOX 360 laat formateren maakt ie er werkbare HDD van ie alleen toegankelijk en bruikbaar is met de XBOX 360 (savegames, DLC etc).

3. diaperzombie

diaperzombie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel voor de tip.

Hoe dan ook: nu is het zo dat het opeens wel werkt op de volgende manier--> devices op de mac formatteren naar fat32 en een film erop zetten (.avi) en dan herkent de xbox de boel opeens wel en speelt het af!

Deel Deze Pagina