problemen met Fifa 2002

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door degree_12, 16 jul 2002.

1. degree_12

degree_12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij krijg ik na elke drie of vier wedstrijden bij Fifa 2002 de melding dat de cd vies/beschadigd is. Volgens verkoper gebeurt dat wel vaker bij EA Sports. Zijn er meer mensen die van die troubles gehoord hebben?:mad:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou even contact met EA opnemen, nr staat denk ik wel in de handleiding. Als je na dat belletje nog steeds problemen hebt moet je ff met mij contact opnemen..

3. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ja WouteR heeft namelijk inside contacts met EA en die wil hij wel even onder druk zetten }:] Beetje negatieve publiciteit is gauw gemaakt he? }:] }:] }:]
    nu maar hopen dat Martijn (vdM) dit niet leest :eek:

4. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    [off topic]Nou WouteR kan je dan tegen die kontakten van je zeggen dat ze EINDELIJK eens de problemen met de ATI-chipset oplossen???[/off topic]

Ja ik heb ook problemen met Fifa - Worldcup; kweet niet of dat dezelfde is als jij hebt! Maar in ieder geval zo nu en doet ie gewoon niets!!:confused: Blijft hangen. En dan een paar dagen later gaat ie als en zonnetje!!:confused: :confused: Maar ik het het anders opgelost: mijn broer krijgt die van mij - bij hem doet ie het namelijk gewoon 99,9%. OPLOSSING: We gaan samen Fifa2kDRIE kopen!!:9 :9 Dus laat maar komen die nieuwe versie!!!

Succes!!!

Deel Deze Pagina