problemen met filmpje zien op xboxworld

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MaD ISSERMIR, 23 apr 2005.

1. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen ik krijg alleen het geluid binnen van het filmpje maar ik krijg gewoon geen beeld altijd een fout melding of zo, want die MTV reklame wil ik heel graag zien http://archief.xboxworld.nl/news/6601/ deze pc heeft de nieuwste update van WMP moet ik nog iets downloaden? hopeelijk kan iemand me helpen :)

(ik wist niet presies waar deze treat moest staan *sorry als het niet goed was* ) O-)

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe codec installeren..

3. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0

waar haal ik die vandaan ? :eek:

4. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0
    gevonden thanks alvast :D

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan ff een link naar die nieuwe Codec geven dan?

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Google is your friend. [L]

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  8. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb da ook met die codecs maar als ik die heb gedownd en installed werkt ut nog steeds niet:confused:

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
  10. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb problemen met het afspelen van de HD-filmpjes die te downen waren in
    deze newspost. Eigenlijk heb ik problemen NA het afspelen.
    Bij het openen van het Final Fantasy filmpje, opende de Media Player helemaal vernaggeld bovenin mijn scherm als een balk en binnen een fractie van een seconde ging het scherm op zwart.
    Als ik nou mijn pc aanzet, dan heb ik 4-bits kleuren bij 640x480. Zodra ik de kleuren en de resolutie aanpas, hoor ik een geluid waarbij het lijkt dat de pc uit gaat, krijg ik een blauw scherm waarin gemeld wordt dat windows is afgesloten om verdere schade te voorkomen, omdat er een ernstige fout is opgetreden... met daarbij een leuke foutcode...

WTF???

Ik heb een redelijk nieuwe Dell 2.8ghz met legaal WindowsXP home edition SP2. Wie kan mij helpen? Ik ben hier niet blij mee, XBW!

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  11. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    da zal niet aan xbw liggen hoor.. eerder aan jou comp.. zeg maar videokaart / drivers

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Lag idd aan de drivers. Even opnieuw installeren en het werkt weer. Maar toch apart dat zo'n filmpje je drivers onderuit kan schoffelen...
    Anywayz... problem solved. Big thanks to Mardonios.

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    het zal wel aan onze pc's liggen maar toch vind ik het vreemd dat zoveel mensen probs hebben met de codec na het d-loaden van xbw

ik heb zojusit een xbw filmpje ged-load en nu doet mn videocodec het niet meer, ook niet na het herinstalleren.

14. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een filmpje van hier wil downloaden, staat er: Kan geen verbinding met de server maken.

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de codec van WMP 7+ gedownload, maar ik krijg nog steeds geen beeld (het geluid is wel veelbelovend ;)). Maar hoe krijg ik nou het beeld erbij?

16. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    divx, xvid, ac3 (audio), WMP 9 codec. dan moet je alles kunnen afspelen dat gebruikelijk is.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok, thnx

/Edit: Hij doet t :D

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de nieuwste Codec DivX gedownt n.a.v. de link die Kobold gaf in het "Software" gedeelte, maar nog steeds kan ik géén filmpjes kijken op XBW. Héél soms wel maar 90% niet en ik heb ook de nieuwst WMP. (ik geloof 10)

Weet iemand nog een andere oplossing, want op deze manier mis ik best veel trailer. (de trailer van gamespot etc zijn altijd slechte kwaliteit) |:- ????

19. xboxtukker

xboxtukker Mod styler of Twente

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Wat loop jij off-topic te doen! - Cygnum

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2005
  20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    op www.gametrailers.com staan bijna altijd dezelfde trailers als op xbw en nog veel meer. Bovendien zijn hun servers sneller (sneller downloaden) en kun je streamen. Vaak zijn ze ook eerder met hun trailers dan xbw.

Deel Deze Pagina