Ik had ff een vraagje als je ik filmpjes wil kijken op Xboxworld dan doet ie het niet en op andere site's wel Weet iemand hoe dat kan
Hiervoor heb je de DivX-codec nodig, te downloaden op http://www.divx.com/divx/windows/ Dit is de gratis versie en bevat de codec en DivX-player. En vergeet niet 'rechtsklik - opslaan als' te doen.
Het zou ons erg helpen als je jouw probleem beter formuleert, waar gaat het dan mis, downloaden of afspelen?
gewone trailers? die doen het bij mij geweldig als ik ze download (rechter muisknop > doel opslaan als)
Zoals hiervoor gezegd, je hebty DivX nodig. Avi files kan je niet in windows media player afspelen, tenzij je DivX ook op je computer hebt. (zoiets zoals quicktime, real of media player), zie hierboven voor de link
Mijn media-player speelt zonder pardon avi-files af. Kan zijn dat ik DIVX onbewust heb geïnstalleerd, maar zelf weet ik hier niks van...
Ja ik heb ook zo'n probleem: rechtermuisknop, opslaan als... maar dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. En bij andere sites doen filmpjes het wel.