Problemen met HD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door inspaul, 14 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inspaul

inspaul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die weet hoe ik mijn HD kan unlocken?
    Ik heb een nieuw moederbord en mijn oude hd, ik krijg fout code 7 te zien: HD time out. Is er een mogelijkheid om op mijn HD te komen en het lock systeem te verwijderen? Ik kan momenteel niet met mijn xbox, op starten met evox op dvd gaat ook niet, netwerk, werkt ook niet. Zal op een of andere manier via de pc moeten gebeuren. Is er een tool? En kan ik dan de .ini file aanpassen?

Alvast bedankt...:+

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    er is een code zodat alles wat jij opgeslagen hebt gewist word.... dus je kan gaan zoeken of gewoon microsoft bellen

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    sorry voor dubbelpost!

Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een nieuwe xbox kopen! Als het niet jouw fout is ... dan zou ik MS bellen ... anders word het echt een nieuwe kopen

NB uit de FAQ

Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd

Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  6. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Zie uitleg Fardo.
    Slot erop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina