Problemen met Headset met Xboxlive

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gameking88, 20 apr 2006.

1. Gameking88

Gameking88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik heb me xbox nu en ik heb dan een maand gratis xbox live, alleen ik heb een probleem. Mijn headset doet heel raar. Hoe kan ik met mensen praten tijdens het spelen. als ik dan de mensen zie die ook in het veld spelen hebben zei ook een microfoontje voor hun naam maar als ze dan praten wordt die groen, maar ik hoor niks. Hoe kan dit?! Als ik naam iemand een voice-bericht stuur dan hoor ik me stem wel nadat ik het heb opgenomen. Wie helpt mij zodat ik onder het gamen kan praten. Alvast bedankt

Groeten Marthijn

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je personen gemute? want blijkbaar staat je volume knop wel open. Ik zou even je headset unpluggen en dan er weer in stoppen. Waarschijnlijk werkt het dan wel goed, verder moet je in je dashboard even nakijken of je NAT op open of moderate (of zelfs closed staat) want hier kan het ook aan liggen (open levert geen probleem op, andere twee wel).

verder is er al een thread over: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1821297&posted=1

misschien krijg je daar sneller antwoord, er staat daar trouwens ook een goede tip van the matrix

Laatst bewerkt: 20 apr 2006

Deel Deze Pagina