problemen met hercules dj console

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door da beat, 15 okt 2006.

1. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    hoihoi mensen..

Ik heb al een tijdje een hercules dj console...
    Nu wou ik hem weer eens gaan gebruiken, dus ik installeer alle software, steek de console in blabla, maar hij doet het niet:confused: telkens als ik hem insteek beginnen alle lampjes te flikkeren, maar na een paar seconden valt ie dan weer gewoon uit... Ik heb de software al x aantal keren opnieuw geinstalleerd...
    Is er misschien iemand die een idee heeft waar dit aan kan liggen??

grtzz

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  3. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ja al bekeken.. maar heeft me niet veel geholpen
    Heb pc geformateerd en opnieuw geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet... Zag wel juist dat als ik de console inplug, ik een melding krijg dat de hardware niet goed geinstalleerd is of niet goed werkt...

edit: als ik de pc reboot dan zie ik bij het opstarten 1 lampje branden, dit is het lampje dat staat langs de ingang van de micro.

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Software en/of Drivers hebben een conflict met de besturingssysteem.

Verwijder deze en installeer eens de software/drivers die op de site staat.
    Doe als mogelijk een handmatig installatie en geen automatische.

5. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    heb probleem gevonden..
    waarschijnlijk ergens slecht contact in de console... want hield hem op zen kop en de lichtjes bleven branden...

grtzz

6. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    nja, probleem blijkbaar niet gevonden...
    ff uitleggen wat er gebeurt :

Als ik de USBkabel -bij de console zelf- er half induw dan beginnen de lichtjes te flikkeren en blijven alle lampjes branden, maar dan krijg ik op de computer de melding dat er een onbekend apparaat gevonden is, en kan het dus niet installeren..

Als ikde USBkabel er volledig induw dan krijg ik op de computer wel de melding dat hercules dj console gevonden is, maar dan vallen de lichtjes uit na het flikkeren...

ff ter informatie nog : ik kan hem wel gebruiken als muis. ( via die jog-wheel) ... en als ik hem aansluit krijg ik bij console mixer menu : DirectInput not Init.

Laatst bewerkt: 21 okt 2006

Deel Deze Pagina