Problemen met ip bij gebruik XBW op netwerk

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Casperge, 4 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casperge

Casperge Guest

Mensen die de asel in de gaten houden of in het topic ''Geniale topic Quotes''
    lezen,weten het mischien al,

Het probleem lijkt te zijn dat als Meerdere XBW users posten Via hetzelfde netwerk,XBW dit aanziet als EEN en de zelfde persoon(dankzij het identieke ip) en dat kan problemen oplevereren in het geval mensen zich misdragen.

Want in dit geval worden de ''onschuldige'' users die ook het netwerk gebruiken dus aangezien als dezelfde persoon dankzij die ipcheck.Zo ben ik dus aan mijn OW gekomen :{ .

Mijn vraag:Valt hier dus gewoon niets aan te doen of is er mischien een andere manier om users uit elkaar te houden zodat zoiets dergelijks niet meer gebeurt?

_0/

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    dat is erg a-relaxt inderdaad

maar hoe zie je dan dat jij ook een OW hebt?

3. Casperge

Casperge Guest

Ik heb een pmmetje gekregen van darkwing(ja daar had snikkelbaard een topic over gemaakt ja *) )

EDIT: OJa EN ik sta genoemd in DW's reactie in het geniale topic Qutes met een OW achter mijn naam,evenals Snikkelbaard die genoemd wordt met een permanente ban,warschijnlijk ook omdat men denkt dat ik de zelfde persoon was :{ .

Maar goed ik ben blij dat het bij een OW gebleven is,anders had ik een nieuw account aan moeten maken om te zeggen dat het een misverstand is .:)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2005
  4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha

ik heb inderdaad even verder gelezen...

en ondanks dat ik het wel erg grappige shit vond, onthoud ik me verder geheel van deze threat O-) ;)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehh je zegt dat Snikkelbaard dus wel op jouw netwerk zit, maar je geeft verder niet aan of toe dat je er iets mee te maken heeft? Kom op :)

Maargoed, aangezien het hier toch écht gaat over de kwestie rondom de waarschuwing en de IP ban, moet je gewoon even contact met Darkwing opnemen. Dat doen we niet en public.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina