1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn XBOX op mijn bureau staan ver uit de buurt van speakers. Een subwoofer heb ik niet dus dat kan het sowieso niet zijn:9
     
  2. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Per ongeluk dubbel geplaatst... Foutje
     
  3. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb hier hetzelfde probleem met de xbox die ook krassen maakt:mad:
    Uiteraard kan dat volgens Microsoft niet,maar ik vroeg aan de mijnheer die ik aan de lijn had of ze het dan gek vinden dat er spellen gedownload gaan worden om zo niet je dure cd,s te verzieken,waarop deze mijnheer mij zei dat als tie heel eerlijk moest zijn dat zelfs zou aanraden om dat het zonde is van je games en hun er niets aan doen:mad:
    Dus bij deze downloaden en burnuhhhhh alsof je leven er van af hangt:D
     
  4. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kassa

    Hallo,

    Ik ben weer gebeld door Kassa.
    Ze hebben behoorlijk wat klachten ontvangen na de uitzending.
    Verder willen ze nu mijn console onderzoeken, uit elkaar halen met een deskundig bedrijf.

    Waar ik een beetje mee zit, je garantie is dan verlopen en is dat wel zo handig met consoles die om de zoveel weken vervangen kunnen worden?

    Wat vinden jullie?
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik zou even duidelijk maken dat hiermee wel de garantie komt te vervallen. Misschien dat ze je willen compenseren? Het is natuurlijk wel een goede zaak dat een externe deskundige je X360 wil onderzoeken.

    Nee hoor, niet de waarheid en niet hard. Wel irritant ;)
     
  6. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms dat mn GoW disc unreadable is.. dit heb ik al sinds ik de xbox360 incl. GoW gekocht heb.. en ik blijf maar poetsen! :9
     
  7. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ze wilden eerst mijn xbox niet aannemen omdat deze telkens meer kleine krasjes maakte, toen zeiden ze je moet een andere reden hebben dus als je zegt dat disc unreadable wel s voorkomt krijg je daarvoor een andere xbox
     
  8. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    daar mag je hier niet over praten illigale bezigheden :p

    maar over wat ik eerder zei ik wist niet dat het echt zo erg was met die cirkels op je cd.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind het nog steeds belachelijk, je mag je box niet eens aanraken tijdens het spelen anders maakt dat ding krasjes. Nou ja dat gebeurde bij mij dus. drukte op het "connect controller" knopje gister, maar iets te hard waardoor ik een klein stootje gaf tegen de box. Hierdoor onstond een trilling en hoppa weer krasjes op m'n TDU.. :mad:

    Geweldig apparaat de 360. zolang je dat ding maar geheel afgesloten van de wereld houdt. ach gelukkig geen erge krasjes.

    en weer probeert hij onder het spelen de dvd uit te spugen. fkkng lama!
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  10. rick850

    rick850 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je met de redactie van kassa kan afspreken dat je van hun een nieuwe 360 krijgt. Ik kan me voorstellen dat ze de oorzaak willen achterhalen samen met een techneut/expert.
    Kijkcijfers zijn voor hun vast wel een X-bedrag waard...
     
  11. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er hier niet over gepraat mag worden maar deze optie werd me aangerijkt door een hulpzame Microsoft medewerker:)
    En inderdaad de krassen die de 360 op je spellen maakt zijn vrij bizar niet zomaar klein krasje maar dikke ronde kras in het midden van de cd,ik neem aan dat deze plaats van de kras bij iedereen het zelfde is?
     
  12. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij verschilt het per spel, bij Lost Planet was het 1 dikke kras rondom.
    Bij Saints Row allemaal kleine krassen rondom. Maarja het resultaat is hetzelfde|:-

    Mijn console wordt morgen opgehaald door een koerier, als M$ moeilijk gaat doen over de garantie zou ik van kassa een nieuwe krijgen.\o/
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heeft 1x een spel van mij zo bekrast dat ik niet verder kon spelen.
    Ik had een keer Test Drive Unlimited een uur lang op pauze laten staan en toen ik terug kwam, liepde game steeds vast bij het bekijken van de navigatiemap (die je veel nodig hebt). Ik heb toen een nieuw exemplaar van de Mediamarkt gekregen.

    Beetje eigen schuld ook misschien, een game zo lang op pauze laten staan.
     
  14. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag niks uitmaken, al heb je een spel een maand op pauze staan.
    Een goede drive bekrast gewoon je games niet. Sterker nog er mag helemaal geen onderling contact zijn, behalve bij de aandrijving van de disc dan.

    Ik ken dat wel:9 denk je even snel iets te drinken halen ofzo, en uiteindelijk kom je na een uur pas terug :9
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0

    Knul, De Publieke omroep zijn commerciƫle zenders die doen niks om kijkcijfers ze verdienen haast niks aan reclames en wat ze verdienen (niet veel) gaat uit aan de salarissen en natuurlijk de inkoop van nieuwe binnen- buitenlandse programma's we zijn hier niet bij RTL of Talpa (ojaa nu 10 :{ )
     
  16. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0


    Joepie \o/
     
  17. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, als ik die van mij nog had ipv opgestuurd! Hadden ze hem daar ook mogen ontleden!
    Ps:neem ook je accessoires mee: voeding en dergelijke want misschien kunnen ze meer vinden.
    Hoop zo dat kassa de rest van de problemen gaat aanpakken.

    En breakcore: vind je geen zeikerd!, het is ook mijn mening want het is een service waarvoor je betaald hebt en door een gebrekkige xbox kan je er geen gebruik van maken!
    te stom voor worden dat ze dan niet ff de service verlengen met de tyd dat de xbox in reparatie was!

    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected."
    my ASS....
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  18. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb 2 disks waarop krassen/krasjes zitten. De eerste is Forza Motorsport (ja, een oud Xbox spel). Ik heb er nog niet heel veel mee gedaan maar er zitten toch al dunne (maar met een normale lamp duidelijk zichtbare) krassen op met de ronding van de disk mee. Mijn 2e schijf is echter een apart verhaal. Bij deze disk (Test Drive Unlimited) lopen de behoorlijk diepe en dikke krassen dwars over de schijf, sommige met de meest vreemde vormen.
    Kan ik hieruit opmaken dat mijn Xbox 360 helaas ook krast?

    P.S. mijn MFR datum is 2006-03-01 met Samsung drive.
     
  19. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best mogelijk ja...
     
  20. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke drive?

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke drive de mensen hebben bij wie de spellen bekrast worden. Kunnen we daar geen polletje aan wijden?

    Ik heb zelf een Samsung drive die de spellen dus bekrast.

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina