1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen eens krassen maken.....staat nu inmiddels 1 week in der heimat :-(
     
  2. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ook de samsung drive:)
     
  3. rick850

    rick850 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    Vriend, dat is waar ook, KASSA is een programma van de publieke omroep. (ik zit te veel achter mijn games).
    Maar reken maar dat ook de Publieke omroep kijkcijfers wilt halen, en dat ze een budget/subsidie hebben om programma's te vullen. Feit is wel dat ze GEEN winst hoeven te maken inderdaad. Mocht er niemand naar KASSA kijken of naar de andere programma's van de Publieke omroep dan zou de regering de geldkraan echt wel dicht draaien en zaten we echt alleen nog maar met "Commerciƫle" zenders op de buis. Wat een ellende zou dat zijn, laten we hopen dat dat nooit gebeurd... ;)
    Ik geloof ook niet dat jij je apparatuur aan derden zou geven voor onderzoek en zo je garantie zou vergooien zonder er iets voor terug te krijgen, al is het wel voor het goede doel natuurlijk! O-)
    Daarom mijn complimenten voor: PanaromicTiger, jij bent goed bezig!!
     
  4. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie:9 :9 \o/ \o/ \o/ :emo: :emo: :emo:
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ehb de hitachi en die bekrast bij mij niet:)
    en komt uit maart 2006
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb de Hitachi en tot dusver nog geen problemen met bekrassingen of iets dergelijks.
     
  7. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    He he eindelijk weet ik wat ze me console aandoen

    Myn console wordt op dit moment gerepareerd in weiterstad germany,
    dit vanwege de Circle of death nl three red lights.
    Iedereen die graag ziet wat ze waarschijnlijk gaan doen check dit filmpje.

    check:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-6910389051301515628&q=air%20fix&hl=en

    bron hier "txt uitleg circle ring of death:
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=539063


    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected."
    my ass..................
     
  8. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ken dat nou? Gewoon door het moederbord een beetje te verhitten repareer je de fout weer?:confused:
     
  9. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet altijd. Die van mij staat al een jaar boven op de subwoofer.
    Ik denk dat het wel scheelt wat voor een sub je hebt. Dat ding van mij weegt 15 kilo...geen enkel trilling van de kast...hoe hard die ook staat.....
     
  10. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodat ie vervolgens weer lekker los kan smelten..............goeie zet
     
  11. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    PanaromicTiger:

    ja sommige "meeste" circle of death fouten komen blijkbaar dus door fouten in de soldeer verbindingen.

    Geen idee hoe dat ken, maar zodra de mijne stuk is en ben uit de garantie gevallen, pak ik mn vlammenwerper uit de kast :)
    de barbeque is een goede tweede optie.

    ps: in de 2e link onder het filmpje wordt het uitgelegd zie hier nog een *
    bron hier "txt uitleg circle ring of death:
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=539063


    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected." my ass..................
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    lekker deuntje op de achtergrond ;)
     
  13. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Sony is het wel te hopen dat zij in die extra tijd een stabielere console ontwikkeld hebben, al wordt dat de mislukking van 2006 genoemd:p

    Waar gaat het heen met de Gamewereld:eek:

    Ik begin al terug te verlangen naar de goede ouwe tijd met je vertrouwde Super Nintendo:9
     
  14. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    We krijgen de laatste tijd erg veel bellers over kapot gekraste CDs. Volgens de Microsofts policy kan een Xbox360 geen krassen maken, en dat moeten wij dan ook kenbaar maken hoe vervelend het ook is. Door deze Microsoft policy kunnen wij ook geen CDs vergoeden, en consoles laten reparen voor het bekrassen van CDs. Op dit moment kunnen we in geen ENKEL geval CDs vergoeden vanwege die policy.
    Wat ik zelf weleens gehoord heb is dat er in de Discdrive van de Xbox360 twee metalen pinnen zitten aan beide kanten, een kleine ongelukkige trilling op de Xbox360 tijdens het met enorme snelheid draaien van een CD kan dan al tot krassen leiden.
    Microsoft zelf heeft tests gedaan met vele Xbox360 consoles en heeft geconludeerd dat de Xbox dus nooit uit zichzelf krassen kan maken en daarop hebben zij hun policy gebaseerd.
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung en hij krast bij mij wel kleine krasjes die in de vorm van de cd meegaan, had eersrt gehoopt dat het door mezelf kwam veel redenen bedacht allemaal uitgetest en tegengegaan maar bleek dus dat het door de xbox zelf kwam.
     
  16. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou hetgeen dat jullie de laatste tijd veel bellers krijgen niet iets zeggen?
    Morgen wordt mijn console opgehaald door een koerier, deze gaat dan naar een deskundige die de console zal onderzoeken. Dan zullen we kijken of zij het met Microsofts policy eens zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe dus Samsung, zou het aan de Samsung drive liggen? of zijn er ook "slechte" hitachi's in omloop?
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep heb ook last van krassen en ik heb de samsung mijn broertje heeft de hitachi en heeft nergens last van.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    enquete toegevoegd ... Ik heb beide en gelukkig nog geen problemen
     
  20. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze alleen de 360's geteset met onze rijzende zon drivers en niet met de andere.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina