1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Maar hij is wel zo gammel als wat en ik weet wel zeker dat ik een geresiveerde heb, al 2x..en dat ding loopt 10x vast dus ik ga hem opnieuw opsturen..en dan maar hopen dat ze eindelijk eens een nieuwe opsturen.
     
  2. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    hey allemaal, ik heb een 360 met code 0102, dat betekent dus dat er ergens vocht zit opgehoopt, en de enige oplossing blijkt met een 'hot air gun' de 360 te bewerken, klopt dat, of zijn er ook andere manieren? ( behalve inwisselen, dan kom je in dat circuit van afgedankte xboxen)
    ik heb namelijk niet zo'n hot air gun, en ben nogal bang dat ik hem mol...

    what to do?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Microsoft's hoofdkantoor in de fik steken. Belachelijk, beetje met zo'n ding bewerken..dat ding moet het gewoon doen. Ook bij mij een hele tijd terug bij Oblivion dat ie vastliep toen ik elke keer naar buiten ging.''Jaa de 360 heeft veel kracht nodig om dat te berekenen, het kan helpen als je in het begin van het spel de A toets ingedrukt houdt..'' YEAH RIGHT MAN, DAT DING MOET HET GEWOON DOEN! OP EEN NORMALE MANIER! BASTA! Zo dat moest er ff uit.
     
  4. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik een xbox terug heb van het repair center lijkt het erop of ie ook kuren heeft.. Als ik muziek stream, duurt het langer om nummers te laden. Plus sinds ik deze xbox heb gebruikt het proces wat in WMP11 zorgt voor het sharen van je media bestanden gemiddeld 90% van mijn CPU!!! Erg vaag.. want dat vertraagt dus enorm, lijkt me niet de bedoeling.

    Iemand dit al meegemaakt? Anders ga ik het eens testen met de xbox van een vriend van me of dat proces dan ook zo vaag doet..
     
  5. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een splinternieuwe (29-11-2006) 360 terug gehad. \o/ 1.5 week geduurd dus valt mee. Hopelijk gaat deze langer mee..
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai zet ik me 360 aan branden de licten 1 - 3 - 4 Ik heb even de code achterhaald en er kwam uit 0020. Oftewel ze weten niet zeker wat het is maar waarschijnlijk oververhit. :mad:

    Wat moet ik nou doen? afwachten en hopen dat hij het zo gewoon doet?
    Hulplijn bellen?
    Andere suggesties?
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    bofferd |:-
     
  8. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is al weer 1 week weg nog steeds niks gehoord.....
     
  9. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Draait de fan wel? Als het vaker gebeurd dan zeker bellen..
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met fan?
    En ik heb even gewacht maar hij doet het nog steeds :confused: bellen dan maar..

    3 rode lampjes + groene lampje in de voeding hij is kappot :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  11. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben intercoolers geen positief effect? Ik las net berichten dat het een fijn ding is en van anderen dat het dan alleen maar erger word.
     
  12. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand kent met een 360 probeer die voeding dan even op je Xbox..En met fan bedoel ik de ventilator in de Xbox als die niet draait dan krijg je al gelijk een fout melding.
     
  13. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou raar zijn om extra coolers te plaatsen terwijl het moet werken zoals MS het gemaakt heeft.. Ik ga iig geen extra fratsen kopen, want als het meer koeling nodig heeft moet MS dat oplossen.
     
  14. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is maandag opgehaald. Via de trackingnummer kon ik zien of t is afgeleverd. ja het is afgeleverd.. krijg ik vanzelf iets te horen van xbox, of moet ik gewoon n keertje bellen ?
     
  15. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort hier niets meer op..helaas. Op een gegeven moment staat UPS weer aan de deur met een andere xbox. Dit kan max 14 dagen duren..

    Die status op de UPS site wijzigt niet meer...
     
  16. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke dat wordt dus wachten xD
     
  17. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand me nog die link geven van dat filmpje dat ze een 360 met code 0102 fixen met een hot air gun?

    alvast bedankt,

    het was van modfreakz ofzo tog?
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    wat staat er bij jou als status op de ups site, we hebben hem namelijk tegelijk verstuurd. Afgelopen donderdag toch.

    Mij hadden ze anders gewoon netjes gebeld, wanneer ik hem terug wilde hebben en waar (werk of thuis).
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  19. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-juni
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem omschrijving : Geen beeld, geen geluid.

    Alle kabels doen het, simpel omdat ik de kabels dubbel heb(rgb-kabel, HD kabel) en allebij heb geprobeerd. Voeding doet het omdat het lampje groen brand op de adapter en mn 360 wel aangaat. Mn 360 gaat aan via wireless controller (en ook via standaard knop uiteraard) maar vervolgens vind hij de controller niet (dus geen groen streepje op het rondje op zowel de console als de controller). Geen enkel rood lampje brand op de 360 dus geen error melding. De lampjes knipperen gewoon groen, maar dus geen controller aanduiding, want die vind hij dus niet. Vandaag liep hij ook voor het eerst vast (tijdens het laden van Top Spin 2). Sindsdien dus geen beeld en geluid meer gehad...Had stiekem altijd gedacht dat ik nooit bij die 5% met kapotte 360's zou horen.......

    Kortom: XBOX infolijn gebeld en moet m nu opsturen voor reparatie. 3 weken zonder 360 en heb net Final Fantasy 12 uitgespeeld, jammer genoeg. Dan had ik nog wat te chillen namelijk, maar goed.
    Meer mensen dit gehad? En waaraan kan dit liggen? Die van de xboxlijn wist het niet namelijk.
     
  20. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Morgen wordt mijn Xbox opgehaald. Moet ik dan nog ergens een naam ofzo opzetten (briefje in de doos)? Ik zag op het label mijn naam en adres enzo staan maar die plak je aan de buitenkant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina