1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de zekerheid gewoon de helpdesk bellen, graphics glitches kunnen komen omdat de gpu/cpu chip te heet was. Weet niet of je console lang heeft aangestaan want dat had je niet gezegd.
     
  2. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat als mijn 360 nog een keer kapot gaat ik zeker mijn geld ga terugvragen van Microsoft. En dan maar een PS3. Straks is de garantie verlopen en ga ik toch echt niet 2x per jaar onkosten maken aan een probleem wat ze zelf veroorzaken. Gelukkig is de service goed bij Microsoft maar ik wil niet elke keer denken of/en wanneer hij weer kapot gaat. Het lijkt me ook dat ze zo niet door kunnen blijven gaan om elke keer weer de onkosten te maken voor UPS etc.
     
  3. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is het psies twee weken geleden dat mijn 3e defecte 360 is opgehaald.
    Hopelijk komt ie vandaag!

    Het is alleen van zoveel dingen afhankelijk of ik dit paas weekend nog kan spelen nl.
    - Is ie wel al klaar.
    - Levert UPS op goede vijdag.

    En als dat allemaal mee zit dan komt de grootste onzekerheid:

    - Doet hij het wel en voor hoe lang?
     
  4. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @ DanMan nr1, idd dan heb je hem op dezelfde dag opgestuurd als ik. Hopelijk komt ie vandaag. Laat even weten als je hem hebt ontvangen
     
  5. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    nee

    ik denk niet dat ze hem op GV sturen. valt bij de catogorie feestdagen ofsoiets
     
  6. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal jullie op de hoogte houden!

    Onderstaande heb ik van de UPS site.

    UPS Vakantierooster 2007

    In Nederland houdt UPS de volgende feestdagen aan:

    Nieuwjaarsdag - 1 januari 2007
    Pasen - 8 april 2007
    Paasmaandag - 9 april 2007
    Koninginnedag - 30 april 2007
    Hemelvaartsdag - 17 mei 2007
    Pinksteren - 27 mei 2007
    Pinkstermaandag - 28 mei 2007
    Kerstdag - 25 december 2007
    Tweede Kerstdag - 26 december 2007

    Goede vrijdag is geen feestdag dus het kan!!!!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  7. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0


    Net xbox support gebeld werd weer door zo'n belg te woord gestaan. Daarna kreeg ik een nederlander van level 2 ofzo...

    Deze heeft gelijk het reperatie centre opgebeld en de nieuwe xbox gaat vandaag nog de deur uit.

    Ik hoef mijn xbox pas op te sturen wanneer ik nieuwe in bezit heb. :D
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Die service in blijkbaar wel een grote crap. Ik ga mijn xbox ook niet 4 keer heen en weer laten gaan. Kunnen ze gerust van zijn. Dan heb ik liefer dat ze hem een week langer houden en heel werkend terug komt.
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmorgen mijn xbox ontvangen, dus ze leveren wel op goede vrijdag.
     
  10. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mvdlit, en wanneer is ups hem komen halen bij jou
     
  11. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox 360 aangesloten via component op een hd ready tv van samsung

    Sinds vanmorgen heb ik het probleem dat bij het spel tigerwoods (als ik ca 10 minuten speel) de kleuren spontaan faal worden.

    Ik dacht WTF en heb de demo van virtua tennis gespeeld om te kijken of het daar ook gebeurd, en tot mijn schrik zag ik dat na een minuut of wat gespeeld te hebben dat de kleur groen faal werd (donkergroen werd lichtgroen zeg maar)

    Toen heb ik de instellingen van 720 p naar 1080 i gezet om te kijken of er verschil zou zijn, helaas geen verschil

    Toen heb ik de xbox aangsloten via de tulpstekkers (normaal av kanaal) om te kijken of dan hetzelfde gebeurde. Ik heb toen tiger woods weer gestart en na een paar minuten geconcludeerd dat het beeld daar (al ziet het er niet uit) wel goed blijft

    [update] ik heb het probleem nu ook kunnen reproduceren op een andere (crt) tv, m.a.w het is een probleem met mijn xbox. Dan maar een support call laten plaatsen [/update]

    Heeft iemand hetzelfde wel eens gehad? en wat was er toen aan de hand.
    Ik heb helaas geen mogelijkheid om uit te sluiten dat het aan de tv ligt. Of heeft iemand tips daarvoor? (ik heb bv geen ps3 om te vergelijken zeg maar)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    21ste
     
  13. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    MIjn ding loopt nu ook steeds vast en ik wil MS bellen maar wat is het nr nou? We hebben thuis alleen maar mobiele telefoons en op de MS site staat dit nr:

    of +31 202036606 als je mobiel belt

    Maar die werkt dus niet :/


    nvm het werkt, wtf alle medewerkers bezet mijn kont, duurt dit altijd zo lang? en kost deze mobiele lijn geld???
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2007
  14. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijne nog steeds niet. wachten duurt nu wel erg lang. Hij is al 11 werkdagen onderweg. Geen 360 dus met de paasdagen
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen de 15 werkdag heb je die terug. Maar bij die feestsagen moet je zoiezo langer wachten.
     
  16. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    SanRox ik heb de mijne ook niet gekregen vandaag.:mad: :mad:

    Gaat allemaal wel erg lang duren wordt er echt goed ziek van.

    Ik heb net gebeld net met de helpdesk voor meer info maar dat kunnen ze pas na 15 werkdagen geven. Ik gemeld dat ik vorige twee binnen een week weer terug had.
    Krijg ik als antwoord dat ik toen geluk had, dus ik meteen gezegd dat ik
    zeker ook geluk heb dat ik al 3 kapotte heb gehad.

    Ja helaas meneer we kunnen u nu echt niet verder helpen nog eventjes geduld.

    K&%^# Microsoft:mad: :mad: :mad:
     
  17. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof je toch niet… gisteren kreeg ik een kaartje van UPS in de bus. ‘‘Aflevering van een video game system’’. ‘‘Ehhh… ik heb net een nieuwe Xbox 360 gekregen plus een draadloze controller ter compensatie, wat moeten ze in godsnaam nou bij mij afleveren? Alles was toch afgehandeld...’’ Vandaag kwam dus tegen half 2 ‘‘de tank’’ van UPS aan en leverde de man een Xbox 360 bij mij af. Ik nam ‘m maar aan, want ik dacht dat je volgens de wet ongewenste goederen mag houden. Het zal waarschijnlijk gaan om een fout bij Microsoft (niet de eerste keer voor mij).

    Waar het dus op neer komt is dat ik nu 2 (vrij) nieuwe Xbox 360’s in bezit heb, terwijl (kijk een paar pagina’s terug voor mijn verhaal) ik maar één Xbox 360 heb aangeschaft en deze een klein half jaartje later kapot is gegaan.

    Wat zouden jullie doen, de 2e Xbox 360 houden of de klantenservice bellen dat de 2e Xbox 360 opgehaald moet worden? Ik weet het niet. Uit eerlijkheid ben ik al snel geneigd om te zeggen dat dit een fout was. Aan de andere kant vind ik het nogal idioot dat ik mijn eigen Xbox 360 (die nota bene het nieuwste was qua fabricage datum) niet terug heb gekregen. Leuk dat ik 2 andere ‘‘nieuwe’’ Xbox 360’s heb gekregen, maar die kunnen zo weer kapot gaan (de gene die vandaag geleverd werd had een Hitachi DVD-drive).
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou die tweede gewoon in de doos houden en als je na een aantal maanden nog niets hebt gehoord, maar in gebruik nemen. :)
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ook mijn idee }:]

    Kan zijn dat M$ perongelijk 2x de zelfde label heeft uitgeprint.
    Mischien wel 1 voor de pauze en 1 na de pauze !!
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij houden, als da andere kapot gata heb je ene reserve. Dat mag mircosoft mij ook lappen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina