1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    word dat vanavond nog uitgezonden ???
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Net liep m'n Xbox 360 vast met Crackdown. Ze mogen de consoles wel wat stabieler maken, zeg.
     
  3. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zaterdag, de 24e.

    Hoe kan jij Crackdown al spelen voor de release:confused:

    Of bedoel je de demo?
     
  4. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het hier mee zit. Dan voornamelijk met het feit of je gewoon een nieuwe garantieperiode krijgt van 2 jaar als je een andere xbox hebt gekregen, aangezien deze volgens MS dan gewoon goed is.
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Uk = toch ook Europa??
    15 dagen komt doordat die van ons en de zuiderburen naar Duitsland moet weet ik niet waar miss licht dat nog wel in het voormalige Oost-Duitsland dan is het wel even 1 á 2 dagen reizen plus ons mooie snelle beleid van TNT wat ook al onnodige klachten oplevert ja gewoon slechte bezorger ;)

    Maar toch raar is het repareren van de 360's Microsoft is gewoon een groot bedrijf wat toch zegt wat er met de 360's moet gebeuren dus er zou eigenlijk geen verschil mogen zijn tussen Duitsland...
     
  6. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk thuis, na een dag hard te hebben gexboxed, en een beetje te hebben gebeld, het leven is zwaar }:]

    UK hebben hun eigen repair centrum. Ligt niet aan de bezorging, die trouwens altijd naar mijn weten door UPS gedaan word. De Xbox kan tot maximaal 15 werkdagen op het reparatie centrum blijven. Dus in het slechste geval 4 dagen heen 4 dagen terug en 15 dagen repair centrum, das toch zo'n 3 volle weken, gelukkig gaat het bijna altijd veel sneller.
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje de mensen die krassen hebben uit welke productie datum komen jullie xbox ongveer
     
  8. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Na, heb weer een X gebeld volgens haar wordt nog deze week uitgestuurd en idd
    Je krijgt dus altijd een andere gelijkwaardige xbox360 terug nooit je eigen
    dus lekker dan, hoop dat niemand hem mee naar bed heeft genomen.
    en voor Panaromic idd helpdesk zit gewoon in Nederland!
    ps: opmerking van helpdesk medewerker was dat ze altijd het negatieve krijgen te horen "duhhh"..... wa moet ik anders aan die hijglijn!

    XboxAgent: UK heeft weliswaar 1 jaar garantie maar die kunnen dus wel garantie bijkopen he!, als we dit in NED ook hadden nou dan wist ik het wel,
    had ik de garantie tot minimaal 5 jaar laten lopen "dit is de norm voor de levensduur van elektronische apparaten".

    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected." my ass..................


    oh ja wat betreft kassa info:
    doordat ik het bericht heb doorgestuurd via xbox live, heb ik dus toch een aantal mensen kunnen helpen omdat ze anders van niks wisten.
    lol toch handig zo`n online community gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  9. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt voor premiums was het 30pond voor 1 jaar extra en 60pond voor 2 jaar extra garantie. Ik denk niet dat het mogelijk is om meer dan dat te doen.
     
  10. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    19-09-2006
     
  11. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh asjeblieft stuur ze een mailtje laat ze ook ff naar de soldeer bevestigingen kijken! en dan vooral de CPU en GPU "aka BGA" en moederbord connectie
    plszzzzzz
    stuur anders deze link mee
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=539063

    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected." my ass..................
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb gears of war nu ongeveer 53 dagen gespeeld steeds veel uur achterelkaar als die het dan nog doet lijtk me nie dat ie dan krassen maakt ofwel? k heb hem soms nachten gespeeld
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  13. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk sowieso vaag vindt, waarom breng je een console uit met 2 verschillende drives?

    Iemand een idee? Of was dat gewoon omdat Samsung/Hitachi niet zoveel drives in 1 keer kon leveren?
     
  14. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    XboxAgent:

    OOOOOH....... wat gek.... waarom zou dat nu zo geregeld zijn.



    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected." my ass..................
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  15. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoons gebonden:

    maar idd die persoon gebonden crap klopt niet!, na 2 jaar verkoop ik gewoon mn xbox 360 en koop een nieuwe!

    dus degene die hem van mij koopt is zwaar de lul!, want is ooit een X stuk geweest! en dus kan die persoon geen aanspraak maken op fabrieks garantie

    dasz lullig!! zeker met de x360 want je weet...
    quote:
    "We have received a few isolated reports of consoles not working as expected." my ass..................

    oh ja
    jump in
    [​IMG]

    als ik de mijne terug heb laat ik hem zo zwaar stressen ga 24/7 spelen! / aan laten staan! kijken hoe lang het duurt voor die weer bij jullie is! ben anders bang dat die 2 jaar zo snel voorbij zijn "vooral met die tussentijd ups/weiterstad!
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  17. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet zo moeilijk, gewoon even je schijf onder een lamp houden en kijken of ie krassen heeft of niet. Maar ook al heeft ie krassen hoeft dat niet perse van je xdoos te komen
     
  18. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    TNT....dacht het niet.....Koerier in deze is UPS.
     
  19. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ups is de vaste microsoft tussenpersoon!
    [​IMG]
     
  20. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste want moet je kijken hoe het met de PS3 en de WII is gegaan de PS3 kan niet in Europa op de release datum uitkomen en op de WII
    zitten nu nog veel mensen te wachten terwijl ze hem al als PRE-ORDER hadden besteld!!
    Als je hem bij de Dixons had aangeschaft kan je ook een gerantie van de Dixons zelf erbij kopen dan betaal je eenmalig aan dixons en als die kapot gaat zijn de kosten voor de dixons...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina