1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, laten we hopen dat nog meer stappen zullen volgen. En ik denk dat dit best lelijk kan uitpakken voor microsoft. Als er steeds meer media aandacht voor komt.
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaat...

    Zo te lezen heb je het organogram van een helpdesk nog nooit gezien of begrepen. Al zou een helpdeskers zelf een 360 hebben en die maakt om de haverklap krassen, dan is het uit oogpunt van het bedrijfsstandpunt niet toegestaan om daar iets over te zeggen over de telefoon. Microsoft is een hele goede werkgever en zelfs "een helpdesker" zet echt zijn baan niet op het spel door aan een klant te vertellen dat krassen inderdaad vaker voorkomen.

    Of denk je nou echt dat als jij een ander produkt koopt en bij Kassa gaat klagen dat het produkt niet functioneert dat je dan ook maar de schuld bij een helpdesker neer kan leggen dat 'ie slechte service geeft omdat 'ie het probleem niet onderkend? En zal Kassa dan de helpdesker in de uitzending uitnodigen of aan de fabrikant vragen om een standpunt te verhelderen? Sorry, maar met jouw redenatie en motivering moet je lekker je 360 verkopen en fijn een Nintendo DS kopen. Geen draaiende delen, geen gezeik met abonnementskosten etc en dan hoeven we dit soort verhalen van je ook niet meer te lezen.

    En ik ben het met anderen eens; de helpdesk is goed. In Nederland dan. Als je Amerika belt (omdat ze hier dicht zijn ofzo) dan wordt je uitstekend geholpen. Heb het al meerdere malen gehad dat ik problemen had met mijn gamertag en bellen naar Amerika heeft het probleem, wat het ook moge zijn, uitstekend opgelost. Wel zo fijn als je op zaterdagnacht om 2:30 wil gamen met iemand en je kan geen helpdesk in NL bereiken!
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom ik erachter welke drive er in mijn xbox zit?
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even de drive open doen en deze vergelijken met screens op internet. Zo kun je makkelijk zien welke je hebt, je moet dan op de vorm van de lade letten.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Service is niet alleen een helpdesk.
     
  7. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn dank is hartverscheurend:)
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt... Maar service is pas service als het probleem onderkend is. En aangezien dat "net" pas door Microsoft is toegegeven, hebben we dus niets aan cowboyverhalen van anderen dat de service slecht is.
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar met welke drive zijn dan de meeste problemen?? Met die Hitachi toch he?
     
  10. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat voor problemen kun je met je gamertag krijgen dan?
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah,
    al vind ik het berich van Microsoft wel een beetje vaag. Ik vind het niet echt een erkenning.

    Maar ik ben zeker benieuwd naar hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
     
  12. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha en jij mij maar afzeiken dat ik het allemaal overdreef:p
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Hitachi drive, en een 360 uit de fabrieksjaar 2006. Wat ik dus beiden heb. Mijn 360 is al helemaal een apart geval. Hij heeft 1x een kring gemaakt op een spel geleend van een vriend. Als ik Rainbow Six erin doe en ik laat em draaien en ik zet hem uit siddert ie nog weird na. Als ik Amped 3 erin doe of Fight Night Round 3 en ik ga vanuit het spel naar de Dashboard (zodat de ventilatie stopt), klinkt ie als een gestoorde kettingzaag. Maar goed, hij doet het nog wel..lol.
     
  14. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    Buiten dat is de service van Sony maar vooral van Nintendo uitmuntend.

    Sony wil soms nog een beetje moeilijk doen, maar als je dan een nieuwe krijgt (ms geeft je een gereviseerde) dan krijg je die gelijk wanneer ze je oude ophalen.

    Nintendo hetzelfde verhaal, maar die doen zelfs geen eens moeilijk, is je garantie verlopen kan je voor een klein bedrag alsnog inruilen voor een nieuwe.

    Wat dat betreft is Nintendo dus echt top. Ik ben zelf alleen niet echt weg van de WII.

    Verder vindt ik het gewoon ronduit asociaal zoveel mensen maandenlang als gek af te schilderen terwijl je gewoon weet dat het probleem er is, waarom anders ineens een BenQ drive?

    Maar goed niet alleen de xbox is een ramp, ook alle overige producten van M$ (hoe vaak hoor je niet: ernstig lek ontdekt in vista etc...), maar aangezien de hele wereld op windows draait blijf ja (helaas) afhankelijk van ze.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  15. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook moet weten is dat het Xbox-team heel weinig te maken heeft met het team achter andere MS producten. Het Xbox-team is een afhankelijk team wat zich alleen met de 360 bezighoudt.

    En om te zeggen dat ALLE overige producten van MS een ramp zijn slaat helemaal nergens op.
     
  16. marco27

    marco27 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik misschien de enige die de bewuste zin anders leest of er tenminste een andere betekenis aan geeft ??

    “Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.”

    alternatieve betekenis -->

    Als het gevolg van het veelvuldig gebruik van dic's (alle disc's --> cd's / dvd's en games) kunnen er krassen op de disc ontstaan.

    Ze hebben het nergens over dat dat door een 360 zou gebeuren.
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt; ik heb ook wel eens een DVD binnen 2 uur afgeschreven door 'm in een Kijkshop-DVDspeler van 4 tientjes te stoppen, Sindsdien leen/kijk ik mijn DVD's alleen nog maar als ik weet dat er een degelijke speler staat.
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe zie je nou of het een TSST is? welke van de drie merken is dat dan?
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen dat programma van Kassa kijken, had een HEEEEEEEEEL klein stukje gezien dus weet er nog niet veel over.

    Maar nou toch ff een vraag: Nou heb ik bijv. PDZ met gerus veel krasjes erin, maar hij doet het nog wel!! Maar er zitten toch krassen in, gaat microsoft er dan wat aan doen of niet?
     
  20. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Best kwalijk foutje helaas.
    Als Microsoft dit niet goed afhandelt en het probleem oplost, zou ik serieus overwegen om hem proberen in de garantie defect te krijgen.
    Eigenlijk denk ik dat Microsoft het op MOET lossen door een hardwareaanpassing of nieuwe apparaten. Ze moeten voor dat geld een deugdelijk apparaat afgeven en daar valt dit zo niet onder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina