Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [Algemeen] Defecte Xbox360 consoles

    Deel 1 was begonnen puur om een verband te ontdekken tussen defecte consoles en om een reden te achterhalen waarom ze dan kapot gingen. Echter is de launchperiode al lang voorbij en wordt dit topic nu gebruikt om vragen mbt defecte consoles en de reparatie te beantwoorden.
    Deel 2,3 en 4 zijn reeds volgelopen, inmiddels zijn we toe aan deel 5, met een nieuwe titel + poll.

    Voordat je je vraag stelt, lees de tekst hieronder even door. Want als je let op de zaken die hier beschreven staan, wordt het voor ons en jezelf misschien wat duidelijker.

    Informatie Xbox Helpdesk

    [​IMG] Telefoon

    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894

    of +31 202036606 als je mobiel belt

    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

    Of klik hier voor online ondersteuning

    Garantie
    Om misverstanden te voorkomen: je hebt altijd 2 jaar garantie op je xbox 360 vanaf de aankoopsdatum. De handleiding zegt 1 jaar, maar volgens Europese wetgeving heb je 2 jaar garantie en die krijg je ook echt van Microsoft. Meer informatie.
    Een ander misverstand is de aankoopsbon, die heb je niet nodig om garantie te krijgen. Microsoft neemt elke xbox 360 aan, zolang de garantiesticker niet verbroken is en zolang je hem niet gemod of gekraakt hebt. ;)


    Informatie over je defecte console

    Als iedereen de volgende opzet zou willen gebruiken blijft het voor iedereen overzichtelijk.

    MFR Date : xxxx-xx-xx
    Error code :
    Signaal RoF :
    Probleem omschrijving :

    * MFR Date is de datum waarop je console is gefabriceerd, en is te vinden op de sticker, achterop de console.
    * Een error code verschijnt op het scherm, maar niet in alle gevallen.
    * Het (fout)signaal dat de Ring of Light (RoF) weergeeft. Het meest bekende foutsignaal is dat de kwadranten 1, 2 en 3 rood knipperen.
    * Geef een beknopte omschrijving van het optredende probleem.

    Post dus alleen problemen en in de bovenstaande vet gedrukte opzet. Alle off-topic berichten worden direct verwijderd!

    N.B:

    Deze thread is enkel bedoeld voor hardware problemen! De problemen m.b.t. framedrops vallen hier niet onder. De framedrops kan je eenvoudig oplossen door de refresh rate op 50Hz in te stellen. Dus deze posts worden ook verwijderd!

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Handig lijstje van Llama

    Sections 1, 2, 3, and 4 are flashing red
    - The AV cable cannot be detected
    / \
    \ /


    THINGS TO TRY
    1. Make sure that the AV cable is correctly connected to the Xbox 360 console.
    2. Disconnect the AV cable from the Xbox 360 console, and then reconnect the AV cable to the Xbox 360 console.
    3. If the four flashing red lights continue to flash, try wiping the metal area of the AV pack with a dry cloth. The metal area is the end that plugs into the console. Wipe the metal area thoroughly, and then try the AV Pack again.
    4. If the AV cable is correctly connected but the four red lights are still flashing, substitute a different AV cable if you have one available.
    =============================

    Sections 1, 3, and 4 are flashing red
    - General Hardware Failure
    / \
    \ /


    The specific type of hardware failure can be determined by a "hidden" error code
    • Turn the xbox 360 on, and wait till the 3 red lights are flashing.
    • Press and hold the sync up button (the small white one), while holding that button press the eject button.
    • The LEDs will now blink the first number in the code (as described below).
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the second number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the third number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will now blink the forth number of the code.
    • Release the eject button and press it again.
    • The LEDs will go back to the 3 red flashing lights.
    You should be able to determine the difference between the 3 flashing lights and the error code lights by the rate in which they flash.

    Here is how you interpret the LEDs to get the code number:
    • All four lights flashing - 0
    • One light flashing - 1
    • Two Lights flashing - 2
    • Three lights flashing - 3
    0001 power supply problem
    0002 power supply problem
    ...
    0010 over heating
    0011 over heating
    0012 over heating
    0013 over heating
    ...
    0020 (Not yet known, possibly overheating)
    ...
    0022 GPU Error / GPU Overheating
    ...
    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
    ...
    0110 (Not yet known)
    ...
    1022 (Not yet known)

    THINGS TO TRY
    1. Try restarting the console.
    2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:
      • Turn the console off.
      • Unplug all the power and AV cables from the console.
      • Unplug the power cord from the wall socket.
      • Firmly reconnect all the cables.
      • Turn on the console.
    3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console. If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.
    =============================

    Sections 1, and 3 are flashing red
    - Overheating
    / \
    \ /


    THINGS TO TRY
    1. Let the Xbox 360 console cool.
      Note You may have to wait several hours for the console to cool enough. Do not turn on the console when the console is hot.
    2. Verify that the console has sufficient ventilation and that the fan is operating. For more information about ventilation, see the "More Information" section.
    PREVENTION SUGGESTIONS
    To try to prevent this problem, use the following precautions:
    • Do not block any ventilation openings on the Xbox 360 console.
    • Do not put the Xbox 360 console on a bed, on a sofa, or on any other soft surface that may block ventilation openings.
    • Do not put the Xbox 360 console in a confined space, such as a bookcase, a rack, or a stereo cabinet, unless the space is well-ventilated.
    • Do not put the Xbox 360 console near any heat source, such as a radiator, a heat register, a stove, or an amplifier.
    DO NOT EVER PUT YOUR CONSOLE IN THE FREEZER OR OUT IN COLD WEATHER
    Some people think that doing this might help "fix" an overheating console, in fact doing so could cause even bigger problems. Electronic devices like your console are made to function at and around room temperature, extreme cold temperatures can often cause just as many problems as extreme warm temperatures (such as overheating). Also if the console is located in a dramatically cold area while running, the difference in temperature between the hot console and cold air can create condensation which in turn will short out your console making the situation far worse. Condensation will happen more quickly if your console is overheating due to the greater difference in temperature. In short... DON'T DO IT.

    =============================

    Section 4 is flashing red
    - Hardware Failure
    / \
    \ /


    The Specific Type of hardware failure can be determined by the error code displayed on the screen.

    E65: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc.

    E67: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E69: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Het consumentenprogramma "Kassa" gaat op zaterdag 24-02-07 het hebben over de Xbox 360.

    Er zijn namelijk veel klachten dat de Xbox 360 krassen zou maken op games.

    De Xbox 360 is op dit moment een van de meest populaire spelcomputers. Maar er lijken wat problemen te zijn. Zo kregen we meerdere klachten dat de Xbox 360 in sommige gevallen krassen maakt op games. En door die krassen zijn de games (die rond de 60 euro kosten) vervolgens niet langer bruikbaar.

    Wat te doen met de Xbox die je spelletjes uitschakelt? Als je vervolgens met Microsoft belt met deze klacht, wordt in sommige gevallen de Xbox omgewisseld. Maar niet in alle gevallen. Iemand anders kreeg weer van de klantenservice te horen dat ‘ze je niet mogen helpen omdat hun beleid is dat een console geen krassen maakt’. En dat is natuurlijk raar, zeker gezien de klachten die wij binnenkregen en die ook op diverse fora op internet te vinden zijn.
    Over het terugbetalen van bekraste spellen doet Microsoft nog veel moeilijker. Diegenen die zich bij ons hadden gemeld, kregen geen van allen hun games vergoed. De reactie die wij van Microsoft krijgen is zeer summier. Wellicht dat dit te maken heeft met het feit dat het hele Xbox team van Microsoft Nederland op dit moment in Amerika zit, maar toch. Nu stelt Microsoft namelijk dat als de Xbox 360 console stabiel wordt geplaatst en niet wordt bewogen of gekanteld, er geen risico is op krassen.


    Veroorzaakt jouw Xbox 360 ook krassen op je games of dvd’s? En lost Microsoft dit niet goed op? Of vergoeden ze de kapotte games niet?

    Stuur dan een mailtje naar:

    xbox@vara.nl


    Voor meer info check:

    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3175803


    Je kunt ook nog de uitzending van afgelopen zaterdag bekijken, daar zijn 2 worden 2 "slachtoffers" aan het woord gelaten. Kijk van de 19e minuut.

    --------------------------------------------------
    Xbox zorgt voor krassen op games?


    Krassen op je dure game is een goede reden om met je Xbox naar de winkel te gaan, maar dan word je van het kastje naar de muur gestuurd. Van de winkel naar Microsoft, de maker van de Xbox, en weer terug. Volgens Microsoft ligt het probleem niet bij de Xbox, maar bij de gebruiker. Die zou de Xbox niet op een stabiele plaats neerzetten en de Xbox tijdens het spelen bewegen. Sommige klagers kregen zelfs te horen dat ze niet geholpen konden worden omdat het beleid van Mircosoft is dat de Xbox geen krassen maakt. In een aantal gevallen werd de Xbox omgewisseld, maar dan krijg je er een andere, gerepareerde Xbox voor terug. En of je daar nu beter mee uit bent, is nog maar de vraag. Over het vergoeden van de spelletjes, die maar liefst 60 euro per stuk kosten, doet Microsoft nog moeilijker. Bijna niemand van de klagers heeft zijn spellen vergoed gekregen.

    Xbox probleem, wereldwijd probleem

    Niet alleen in Nederland blijken de problemen met de Xbox aan de orde van de dag. Een kleine zoektocht op internet laat zien dat gamers over de hele wereld kampen met bekraste spellen. Ook naar hen wil Microsoft niet luisteren.
    Kassa heeft een Xbox laten onderzoeken door onafhankelijke deskundigen van Hardware.info. Zij hebben de Xbox onder meer opengemaakt en onder een microscoop bekeken. Uit dat onderzoek blijkt dat er duidelijke slijtagesporen te zien zijn op de lens (een TSST, Toshiba Samsung) van de drive in de Xbox. Het is volgens Hardware.info dan ook bewezen dat de lens de krassen op de schijfjes veroorzaakt. Het probleem zit hem in het ontbreken van miniscule rubberen stootkussentjes rond de laser-lens. Ter vergelijking is de lens van een andere dvd-drive van dezelfde fabrikant bekeken. Het betreft een drive die in computers wordt gebruikt. Die lens bleek wel de rubberen stootkussentjes rond de lens te hebben. Hierdoor is contact tussen de lens en de cd niet mogelijk. Volgens Hardware.info staat onomstotelijk vast dat de Xbox een mankement heeft. Volgens het in Nederland geldende consumentenrecht: een ondeugdelijk product.

    Meer trillingen bij verticale stand

    Er bleek nog meer uit de test. Volgens Microsoft kan de Xbox zowel horizontaal als verticaal staan. Echter: Hardware.info liet in de uitzending zien dat de Xbox 360 veel meer trilt wanneer deze verticaal (recht overeind) staat. Stabieler is het apparaat in liggende (horizontale) stand. Na het onderzoek hebben we opnieuw contact gezocht met Microsoft. Het bedrijf wil geen toelichting in de uitzending van Kassa geven en al helemaal niet met een passende oplossing komen. Het bedrijf laat weten dat ”als de Xbox 360 console stabiel wordt geplaatst en niet wordt bewogen of gekanteld als er een disk speelt is er geen risico op krassen”. Met andere woorden, het ligt aan de gebruiker van het spel.

    Juridisch kanttekeningen

    Advocaat Richard de Lange legt in de studio wat de klagers het beste kunnen doen. Volgens hem mag je van een product dat 400 euro kost, verwachten dat het niet zo snel mankementen mag vertonen. Bij normaal gebruik zou het apparaat zeker geen krassen mogen veroorzaken. Volgens hem is het niet normaal dat de Xbox niet tegen trillingen kan.

    Veroorzaakt jouw Xbox ook cirkelvormige krassen op je games? Weet je zeker dat je de Xbox stabiel staat? Mail ons! Laat weten waar en wanneer je je Xbox hebt gekocht, welke spellen beschadigd zijn en wat je problemen zijn. En vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer.

    Het mailadres is overigens: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main_contact

    De poll!

    In de poll van dit deel onderzoeken we de vele klachten over scratchende discs zoals Kassa reeds behandeld heeft. Breng je stem uit! En om te zien welke drive jij hebt, neems een kijkje op de volgende foto:

    [​IMG]


    /Mod Laatst aangepast: 28-02-07 - Cygnum: e-mailadres Kassa aangepast
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zoals de kijkers van Kassa misschien al weten: Microsoft geeft eindelijk toe dat de xbox360 krassen maakt,,ook al staat deze stabiel!

    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3227123

    De belangrijkste zin uit de verklaring van Microsoft is natuurlijk deze:

    “Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan.”

    Dat betekent dus dat Microsoft nu eindelijk voor het eerst toegeeft dat het apparaat, bij regelmatig gebruik, wel degelijk krassen kan veroorzaken. Verder belooft het bedrijf alle Xbox bezitters met het krasprobleem te zullen helpen, en dat geldt voor zowel de spelletjes als de Xboxen zelf.

    zoals gezegd: Als je lang met je 360 speelt komen er vanzelf krassen:{


    Verklaring Microsoft

    Aangezien we niet betrokken zijn geweest bij het experiment van Kassa en weinig inzicht hebben in de methoden die zijn toegepast, is het niet mogelijk in detail te reageren op de bevindingen. Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan. Echter, wij hebben geen indicatie dat de bevindingen uit de test van Kassa zich op grote schaal voordoen.

    Uiteraard is het belangrijk voor ons dat onze klanten de best mogelijke game ervaring hebben en deze testresultaten nemen we dus zeer serieus. Xbox bezitters die menen dat hun discs op dezelfde manier zijn bekrast als aangegeven door Kassa, kunnen het beste contact met ons opnemen. We zullen dan de console onderzoeken en indien nodig repareren naar volledig werkende staat. Bovendien zullen wij de Xbox bezitters informeren hoe zij vervangende discs kunnen verkrijgen mochten zij die nodig hebben.
     
  2. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik deel 7 even openen met een verzoek; Veel mensen melden hier als hun xbox kapot is, een stuk minder laten weten als ze 'm weer terug hebben (te druk met eindelijk weer gamen denk ik). Verzoeke de tijd toch even te nemen en te melden wanneer UPS je xbox opgehaald heeft en wanneer je 'm weer terug had. Geeft een beetje een beeld voor de toekomstige ongelukkigen.

    Uit deel 6 van dit topic bleek wel dat de tijd voorbij is dat je binnen enkele dagen je xbox terug had (het terug sturen van een andere). Momenteel repareren ze in principe je eigen xbox. In mei zijn er kennelijk problemen geweest bij het repair center waardoor de wachttijd eerder 4 weken is dan de beloofte 3 weken. (ik wacht nu 18 werkdagen na aankomst in Duitsland).
    Verder is er nogal wat onduidelijkheid over het tegemoedkomen beleid van Microsoft. Sommigen van ons krijgen een spel of een controller aangeboden, andere (zelfs na wat langer aandringen) niet. Ligt kennelijk eraan wie je aan de lijn krijgt...

    Tot zover, ik wacht maar weer verder...
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuck, deeltje 7 al. Anyways, ik ben volop aan het wachten. Het gaat begin juli worden. Zo niet, word ik helemaal zot. Ben al zolang aan het wachten. Hoe lang ben ik niet meer op live geweest? 2 maanden ofzo? Tjonge jonge, gelukkig krijg ik Viva pinata wel. Maarja, shadowrun ofzo boden ze niet aan, terwijl dat toch ook uitgegeven wordt door Microsoft. Maar swat...
     
  4. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    oh zo erg 2 maanden wachten dat zou ik eg nii kunnen hebben vooral nu het vakantie is ik heb hem vandaag ook opgestuurd en hoop voor je dat hij zo snel weer trug is heb je al iets aangeboden gekregen
     
  5. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor dat veel mensen last hebben van een kapotte Xbox dan is mijn vraag geven jullie de box:

    1. Genoeg koeling
    2. Staat ie niet te stoffig
    3. Verplaats je hem niet met CD/dvd erin

    Of is het gewoon een productieven fout die in de toekomst verholpen zal worden
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen ook mijn xbox opsturen.. maar zo te lezen kan je dus lang wachten voordat je een nieuwe terug heb of dat hij gerepareerd word ..

    wel balen dus.. ik wacht het wel af

    Maar welke afmeting doos moet ik halen bij het postkantoor voor de xbox ?
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf doos(kist:+) nr. 5 gebruikt. :)
     
  8. xamirz

    xamirz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook nog steeds, is erggggg irrii..
    ik heb op 05 juni opgestuurd en pas 16 juni krijg ik een email dat ze het hebben onvangen en mee bezig zullen gaan..
    zodra ik hem thuis heb, laat ik jullie weten jongens...
    succes met wachten iedereen
     
  9. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    valt nog mee, dat is best wel snel.
    Mijn 360 is 23 mei opgehaald en ik kreeg afgelopen vrijdag pas een mailtje van dat hij was aangekomen. Volgens de support krijg ik hem pas begin juli weer terug. Gelukkig wel een wireless controller cadeau. Heb toch liever m'n 360 eerder terug gehad dan die gratis controller...:mad:
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja
    2. Nee
    3. Nee

    Kortom niet onze schuld maar gewoon een fout van Microsoft.
     
  11. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    3 juni Xdoos dood
    4 juni gebeld met M$
    5 juni gebeld met UPS voor ophaalafspraak
    5 juni 's middags opgehaald (tracking UPS)
    6 juni 's ochtends aangekomen en afgeleverd (tracking UPS)
    16 juni mailtje van repair dat mijn xbox bij hen staat.
    Die van mij gaat vandaag de 12e reparatiedag in, maar heeft er acht dagen over gedaan om van de voordeur van het repaircenter naar de scanner te komen... :mad:
    Dat wordt dus eind volgende week bellen om ze aan de gedane uitspraak te houden. 'Binnen vijftien werkdagen mag ik hem terug verwachten'. Het zal me benieuwen.

    Misschien is het een idee om het repaircenter over te laten stappen van M$-software naar Mac of Linux.:+
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    C-Time als je nu nog steeds niet weet dat de xbox 360 een kut console is en niet logisch kunt nadenken dat als er duizenden mensen klagen op fora's dat ze hun xbox al 2 tot 3 keer hebben opgestuurd de console gewoon niet deugt. ga dan alsjeblieft niet reageren op een topic van 7 delen waarin mensen ongelovelijk geiriteerd raken door dit soort opmerkingen. ik ben super zuinig op mijn spullen. man ik stof dat ding elke dag af. haal altijd de dvd eruit als ik stop met spelen. heeft aan beidde kanten een halve meter koeling ruimte en hij gaat me nog 3 X kapot. saffie? dus kappe met dit soort vervelende opmerkingen. graag alleen vragen.

    jou vraag zal ik dan ook beantwoorden:

    Ja het is een Productieve fout die MS vooralsnog nog steeds niet toegeeft.
     
  13. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is dan nog snel, die van mij 8 juni daar bij die duitsers aangekomen maar heb nog niks van microsoft vernomen. En als ik meer berichten hier zo lees dan kan ook nog wel effe gaan duren:mad:
     
  14. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je je voorstellen hoeveel van die kapotte dozen er staan!!
    Temperatuur ff boven de 20 graden en die dingen gaan massaal kapot.
    Die van mij heeft het 1,5 jaar uitgehouden.
    Core system zal wel 100 euro moeten gaan kosten in 2008, zodat het een wegwerpartikel wordt. Die xdozen zijn gewoon zwak
     
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    7 juni hebben ze mijn x360 opgehaald, op 8 juni was hem ook daar
    en ik heb een mail gekregen op 17juni van MS dat ze er aan wilden beginnen
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  16. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog erger,

    19 mei retourlabel ontvangen
    21 mei opgehaald door UPS
    22 mei afgeleverd in Weiterstadt door UPS

    En nog steeds geen bericht gehad dat het is aangekomen of dat ze ermee bezig zijn. Ik heb ze deze week al wel gebeld en zou 'm deze week terug hebben maar aangezien ik ook nog geen bericht heb gehad verwacht ik niet dat ze vandaag of morgen met mijn xbox voor de deur staan.:mad:
     
  17. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gebeld naar microsoft en ik zei mijn xbox loopt heel snel vast nou dat mesn praten praten alles gedaan wat ze zei en er veranderde niet, dus ze zegt ik stuur een nieuwe harde schijf op want dat is het probleem ok ik zeg van wanneer is hij binnen zeg ze zo binnen 2 weken het is nu al 4 en een halve week latern en nog niets dus ik ga zo nog maar eens bellen
     
  18. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: die van mij is precies dezelfde dag opgehaald en afgeleverd.... ik heb echter nog geen bericht gehad :mad:
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Interpunctie FTW :+
     
  20. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu ook in aanmerking voor compensatie en heb gekozen voor het spel Viva Pinata. Op deze manier wordt dit de best verkochte 360 game, als je ziet hoeveel mensen er al gecompenseerd zijn en voor deze game kiezen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina