Laat ik deel 7 even openen met een verzoek; Veel mensen melden hier als hun xbox kapot is, een stuk minder laten weten als ze 'm weer terug hebben (te druk met eindelijk weer gamen denk ik). Verzoeke de tijd toch even te nemen en te melden wanneer UPS je xbox opgehaald heeft en wanneer je 'm weer terug had. Geeft een beetje een beeld voor de toekomstige ongelukkigen.
Uit deel 6 van dit topic bleek wel dat de tijd voorbij is dat je binnen enkele dagen je xbox terug had (het terug sturen van een andere). Momenteel repareren ze in principe je eigen xbox. In mei zijn er kennelijk problemen geweest bij het repair center waardoor de wachttijd eerder 4 weken is dan de beloofte 3 weken. (ik wacht nu 18 werkdagen na aankomst in Duitsland).
Verder is er nogal wat onduidelijkheid over het tegemoedkomen beleid van Microsoft. Sommigen van ons krijgen een spel of een controller aangeboden, andere (zelfs na wat langer aandringen) niet. Ligt kennelijk eraan wie je aan de lijn krijgt...
Tot zover, ik wacht maar weer verder...
Laatst bewerkt: 20 jun 2007