1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervolg... (zie 5 posts hierboven)

    Ik terugbellen, en was nu toch wat minder van humeur. Domme doos aan de andere kant van de lijn die de riedel weer begon. "ik ga even kijken wanneer uw xbox is aangekomen", "nou, dat heeft je collega 10 minuten geleden al gedaan, de 26e dus!", "tja, ik ga even kijken, blijft u hangen"...

    Afijn, ik vertelde dat ik me flink afgezeken voelde door het feit dat mij verteld wordt dat ik geen recht heb op compensatie en ik even later lees dat anderen op het zelfde moment wel een game kregen aangeboden! Zij weer naar de 2e lijn helpdeks bellen, ik lang wachten... Maar nu mag ze me wel een game aanbieden. Heb maar voor GOW gekozen (heb ik al, maar heeft de meeste marktwaarde, als iemand nog interesse heeft om te ruilen hoor ik het graag). Ook dit opsturen kan wel 10 tot 15 werkdagen duren (gaat per postslak denk ik). Wordt nog spannend, wat is er eerder de xbox of het spel...

    Zij bevestigde nog eens het nieuwe beleid van 20 tot 25 werkdagen!

    Ik was altijd redelijk gelaten onder deze hele situatie, maar ik maak me er na vandaag wel drukker om. Niet eens omdat ik mijn xbox niet heb, ik heb een andere te leen dus kan gewoon door gamen, maar om het domme beleid van microsoft. Toen mijn eerste xbox stuk ging had ik na drie dagen een nieuwe. Ik vond dat prima, goeie service. Laat maar stuk gaan dan dat ding. Maar nee, nu moeten ze zo nodig je eigen xbox repareren en moet dat opeens een maand duren. En ze hebben er gewoon sche%t aan! En de helpdesk die roept maar wat...

    Ik kan me voorstellen dat dit potentiele kopers afschikt. Toch weer een reden om toch maar voor een PS3 te kiezen. Als mijn garantie straks voorbij is en de xbox geeft de geest dan ga ik echt geen 150 euro betalen voor een reparatie. Dan verdwijnt ie zo in het grijze archief en hopelijk zijn er dan inmiddels leuke spellen op de PS3 incl. een goed online systeem en achievements.
     
  2. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens!

    BTW net de support lijn gebeld en hun track systeem licht eruit zij de medewerker. krijgen jullie dit ook te horen?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    20-25 werkdagen wtf!? Fuck hun, die vrouw tegen mij zij 15 werkdagen dus 15 werkdagen. Als het er meer zijn ( 100% zeker dat het langer duurt ) bel ik ze voor Compensatie, blijf zollang bellen tot dat ik wat krijg. Klote service
     
  4. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    haha al die eisen voor compensaties. die telefoniste kunnen het echt niet helpen wat er met je 360 aan de hand is. hun zijn de pispalen, de mannetjes waarop je echt letterlijk moet zeiken, krijg je nooit te spreken. maargoed de telefoniste worden betaald zodat mensen op ze kunnen zeiken dus go ahead:)
     
  5. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou mijn neef heeft hem ook al sinds launch datum en heeft er nog geen enkel probleem mee gehad
     
  6. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAH lol gewoon effe van 15 werkdagen een onprecieze tijdsduur van 20 tot 25 dagen maken. nice one MS dus in feite ben je hemee n hele maand a 1,5 kwijt de hel vakantie dus GODVERDOMEEEEEEEE. nog steeds geen mailtjes en morgen ga ik ze zo volschelden daar dat wil je niet weten!!!
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier nog 1 hoor. Perfect werkende 360 tot nu toe. :)
     
  8. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    eergisteren gebeld wordt morgen opgehaald.Had aan de telefoon gelukig een aardige gast die goed Nederlands sprak en veel begrip had.

    Keek vandaag op me doos staat er 17-10-2005..
    Heb hem gekocht op 10 janauri 2006.Dus was al tijdje oud.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Die mensen aan de telefoon doen ook maar gewoon hun werk he. Die kunnen daar niets aan doen he. Ik denk trouwens ook dat je veel sneller compensatie krijgt als je heel vriendelijk bent. Ik was heel vriendelijk, en mij boden ze uit hunzelf aan. Ik ben superlastig op Microsoft vanwegen de kapotte xboxen, maar ik zal/zou nooit roepen tegen die mensen aan de telefoon. Die doen hun job maar...
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik gelukkig ook, zodat dat gedeelte tenminste snel afgehandeld was.
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heren, gefeliciteerd.
    Toch een tip: bereid je vast voor, want mijn 360 (ook een launch model, 1,5 jaar JONG) begaf het 2 weken geleden.
     
  12. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk... Don't blame the messenger, zeggen ze dan in de UK.

    Als je wil flippen, stuur een mail naar meneer Gates ofzo, schiet je meer mee op. Vriendelijk blijven kom je net zo ver/of nog verder mee. We zijn geen neanderthalers hier toch?
     
  13. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet niet hoe het daar bij hun in z'n werk gaat , maar het lijkt mij wel als heel veel boze klanten bellen. en zeggen van dat ze hun xbox nog steeds niet hebben dat die support mensen er achter aan moet gaan dat hun naar duitsland moeten bellen en zeggen van he waar blijven die xboxen nou ..... dat hoort vollgens mij ook bij hun werk hun zijn tocht support hun zijn er om mensen te helpen........ en mij xbox is gisteren opgestuurd sinds maandag kapot en kan nu al niet meer zonder mij xbox
     
  14. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @ delft BLue en Boss, ik ben al veel te lief geweest tegen die gasten. heb al geduld gehad met 3 xbox 360's. heb al 14 dagen gewacht op labels. heb in die 14 dagen al 6 keer gebeld. En ze steken je daar gewoon ronduit de gek aan. en dat ligt niet aan mr Gates maar aan die Callcenter wouzen die gewoon iets verkeerd doen maar het probleem gewoon bij jou neerleggen. ik heb overigen al eens een brief naar MS toegestuurd maar daar reageren ze niet op.

    dus praat mij niet over lief zijn. ik heb al compensatie geregeld als ik de 360 terug krijg dan kan ik bellen voor compensatie.

    vanmiddag ga ik dreigen met consumentenbond en gerechtelijke stappen. kijken hoe hard ze dan lopen voor mij.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    20-6 gebeld naar MS ..Direct de label doorgemailt gekregen .

    21-6 rond half 6 opgehaald door UPS gisteren .

    En ik lees vandaag op de site via dat tracing op de UPS site dat hij mijn X360 nu al in duitsland is .. dus dat gaat erg snel.

    Hoe gaat het eigenlijk nu verder ? word ik door MS weer gebeld dat hij klaar is .. hoe weet ik wat er mee gedaan word ?

    ik heb wel de serial code opgeschreven dus ik weet wel of ik dezelfde terug krijg of een compleet nieuwe !
     
  16. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb 'm vorige week donderdag opgestuurd, vrijdag was ie in duitsland en tot op heden niks vernomen, geen mail dat ie is ontvangen of whatsoever maar als ik het allemaal lees blijkt dat de normale gang van zaken te zijn in deze drukke dagen voor het repair centre...
    vorige keer toen ie stuk was had ik 'm binnen een aantal dagen terug :mad:
    Volgens mij krijg je altijd een refurbished 360 terug, hell als ik in de MM manufactoring dates bekijk van de 360's die daar staan zijn dat zelfs refurbished ones, ze komen allemaal ergens uit 2006...
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toch is het van belang dat zei het gezeik over zich heen krijgen. Het wordt nl echt wel geregistreerd ;-)
     
  18. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al meerdere malen vermeld in dit topic:

    - Microsoft repareert tegenwoordig je eigen console. De tijden dat je binnen enkele dagen een andere terug kreeg zijn definitief voorbij.
    - De email van Microsoft dat je console is aangekomen in het repair center zegt helemaal niets over de datum dat ie is aangekomen. Meestal duurt het 1 tot 2 weken totje die email krijgt. De 20 tot 25 werkdagen gaan gelukkig wel in op het moment dat UPS je console heeft afgeleverd.

    Overigens helemaal eens met het "don't blame the messenger" gebeuren. Ik heb dat ook tegen de dame gezegd dat ik begreep dat het geen nut heeft om boos op haar te worden, maar dat ik wel mijn frustratie wilde uiten. Ga ervan uit dat zij melding maken van hetgeen zij horen van de klanten.
    Overigens zitten er wel types tussen waar je boos op kunt worden. Die duidelijk niet luisteren naar je verhaal maar gewoon de standaard procedure oplepelen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  19. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    dat van je eigen console repareren is stierenpope want dat doen ze nog niet...

    waarom heb ik dan niet mijn eigen 360 terug gekregen die ik 2 dagen geleden heb ontvangen?

    Misschien proberen ze het wel meer om de eigen console te repareren maar bij mij wast dat niet het geval.
     
  20. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    wederom gebeld kreeg nu eindelijk 2de lijn aan de telefoon en ik zou de mails binnen 24 uur binnenkrijgen. ik vroeg dat is zeker? Ja dat is nu zeker meneer Pieters. hehe hopelijk krijg ik ze binnen nu en 2 uur dan kan UPS em vandaag nog ophalen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina