1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox360 staat sinds 25-5 in Duitsland. Ik had afgelopen week gebeld om te vragen hoe het met mijn xbox360 stond. Ik kreeg te horen dat hij waarschijnlijk volgende week zou komen maar ik moest nog maar een keer terug bellen omdat ze het niet zeker wisten. Ik heb vanmiddag dus nog een keer gebeld en kreeg te horen dat ik zeker nog anderhalve week moet wachten. Daarna vroeg die medewerker of ik even wou wachten want hij moest even overleggen. Toen hij terug aan de telefoon kwam kreeg ik te horen dat ik ter compensatie voor het lange wachten een game mocht kiezen. Ik had alle games al maar heb maar voor Viva Pinata gekozen. Die verkoop ik dan wel. Alleen moet ik op Viva Pinata ook anderhalve week wachten.

    Wel vreemd dat ik van 4 andere medewerkers te horen krijg dat er helemaal geen compensatie is voor het wachten en als ik dan de 5e keer opbel bieden ze het zelf aan.
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme zeg, elke keer dat ik op bel word ik nog ff wat harder genaaid,
    25 mei opgehaald,
    Het begint met: " je bent hem maximaal 15 werkdagen KWIJT " Dan bel ik zeggen ze: "Uiterlijk 22 krijg je hem terug" bel ik weer zegt de man dat ik compensatie kan vragen na de 22 juni want dan zijn precies mijn 15 werkdagen om...Hij dus, geen verassing, vandaag niet aangekomen dus ik bel...Nu ineens moet ze uitgaan van de dag dat ie daar ingeboekt is ofzo en dat wordt 10 juni...En ik krijg meteen er bij te horen dat het 2 week langer gaat duren...Geen compensatie voor mij dus... Lees ik een post van hiervoor van iemand die hem precies even lang kwijt is die krijgt doodleuk compensatie...Ik bel mooi even weer morgen ofzo tot ik die compensatie krijg...

    Trouwens, 10 juni was op een zondag, de flikkers werken gewoon op zondag, toen is ie ingeboekt! Tellen het dus niet mee als een werkdag, grrr...
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap toch echt niet dat er zoveel 360's kapot gaan... Ik heb de mijne gekocht op 19 juli 2006 en ik heb er nog helemaal geen problemen mee gehad. *klopt af*
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same here tot een uurtje geleden |:-
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoeveel 360's zouden ze in Duitsland per dag binnen krijgen... bi-zar dit allemaal...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    van uit duitsland minder Nederland :eek:... ondanks dat daar meer xbox'en verkocht zijn..
     
  7. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier veel mensen klagen over de service van Microsoft. Toch heb ik er nog geen slechte ervaring mee gehad. Heb mijn xbox ong 2/3maanden geleden opgestuurt voor reparatie. Na precies 1 week had ik alweer een nieuwe thuis staan. Jammer dat die na 1maand continu vast bleef lopen. Dus op 7juni terug naar Microsoft gestuurt. Nu kwam ik er een paar dagen geleden achter dat ik mijn Gears of War cd in mijn xbox had laten zitten. Dus ik net even Microsoft gebelt en ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn die het even voor mij heeft genoteerd. Toen hij dat had gedaan vroeg hij: Zal ik ook even kijken hoelang het nog duurt voordat je je xbox terug krijgt. Nou dat duurt nog ong. 2 weken vertelde die man me. Ik vind de service perfect, alleen jammer dat de hardware soms niet deugt. En dat ik 1 of 2 weken langer moet wachten vind ik ook niet zo heel erg, ben blij dat ik waarschijnlijk mijn eigen console terug krijg. Maar ik vermaak me ondertussen wel.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ookal? Tjemig, gaat lekker vandaag. Heb vandaag aardig wat mensen gezien met een kapotte box. Bij de klantenservice zeiden ze ookal dat het druk was vandaag. Trouwens wel geinig, heb vandaag 2 verschillende medewerkers gesproken en bij beiden liep de PC vast. Was volgens mij geen goede dag voor deze mensen. :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461

    Misschien het weer? :+
    Dan zet ik hem vandaag mooi niet aan :cool:
     
  10. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij geeft zojuist de geest :'-(:emo::'-(:'-(

    Mijn 360 is geboren op 2005-11-09 en heb hem vanaf dag 1 toen hij uit was. Hopelijk kan microsoft hem reanimeren:):
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Nu durf ik de mijne helemaal niet meer aan te zetten... bizar :eek:
     
  12. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja jij boft, de service gaat zelfs nog verder. Gears of war wordt op insane voor je uitgespeeld. Weer een achievement erbij.
     
  13. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo rond de kerst (+- 1,5 jaar oud) is de kans groot, dat je de rode kerstboomverlichting op je xbox krijgt.
     
  14. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nu weet ik het zeker ik ga niet meer gamen op de 360 wanneer het 25+ is;) overigens eindelijk mijn Labels binnen na een telefoontje naar MS en dreigingen met de consumentenbond binnen 3 uurtjes had ik hem binnen, zo was dat nu zo moeilijk heb ik daar nu 2 weken op gewacht:confused: goed we gaan maandag onze 3de xbox 360 maar eens opsturen en afwachten of die extra koeling nu werkt.
     
  15. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    wat beDoel je met extra koeling m''n xbox is ook eergisteren opgestuurd krijg ik dan ook zo'n extra koeling ?????
     
  16. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat wel? Aangezien dat toch gesaved moet worden? En aangezien je je HDD of Memory Unit niet mee hoeft te sturen. Misschien hebben die gasten zo veel vrije tijd dat ze maar ff gears of war gaan spelen al lijkt me dat sterk met al die kappote xboxen 8) Maar het zou opzich wel lollig zijn O-)
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ga er maar van uit dat je hem dit keer niet na een week of zelfs 2 terug hebt. Dat zeiden ze tegen mij ook elke keer,totdat de 15 werkdagen om waren. Het ergste vind ik gewoon dat ze hun fouten niet toegeven. M$ moet gewoon duidelijkheid gaan geven en bekennen dat er fouten zijn met de hardware. En in mijn ogen kan de service ook een heel stuk beter, aangezien je nu elke wordt afgescheept met standaard antwoorden. Ik heb inmiddels 5x gebeld om te achterhalen wat er met mijn console is en wat er wordt gerepareerd, maar daar wordt gewoon geen antwoord op gegeven. Wil toch graag weten wat ze gemaakt hebben ,aangezien ik van verschillende mankementen last had. Hun Goodwill-beleid is voor de meeste gamers ook waardeloos, want wie wil er nu nog een launch game ter compensatie. Ok je kan ook GoW of VP kiezen, maar mocht dit jouw soort game zijn dan heb je die toch ook allang. Nee in mijn ogen is de service niet zo geweldig, eerder frusterend.
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft ontkent systematisch hardewareprobleem Xbox 360

    Nieuws | 22 juni 2007 - Ondanks de vele defecte Xbox 360-apparaten, ontkent Microsoft dat er een systematisch hardwareprobleem zou zijn met de console. Dat blijkt uit de woorden van Todd Holmdahl Microsoft's corporate Vice-President van gaming en Xbox-producten.

    San Jose Mercury News sprak met hem en stelde een aantal kritische vragen met betrekking tot de falende Xbox 360-consoles. De meeste antwoorden bevatte niet meer dan "geen commentaar" en zijn verzekering dat "het publiek gek is op de Xbox 360". Op de vraag om een uitleg over het aantal Xbox 360's dat het begeeft, zegt Holmdahl: "Er zijn geen systematische problemen met de Xbox 360. De meerderheid van de eigenaren is gek op de ervaring van de Xbox 360". Over de reparatie: "We behandelen elk geval individueel. Het is slechts een klein percentage. We proberen die zo snel mogelijk af te handelen".

    Ook sprak San Jose Mercury News over hardware-upgrades, zoals de 90-nm chips. Maar ook hier wilde Holmdahl niet echt op ingaan. "We gaan door met het herontwerpen van de console, om de productiekosten te verminderen. Op specifieke gevallen gaan we niet in". Wel zei hij over de 90-nm chips en 65-nm chips dat "de kwaliteit van beide goed is".


    Source : http://www.insidegamer.nl/hardware/...-systematisch-hardewareprobleem-Xbox-360.html

    Edit :

    I wou weer een 360 halen , maar als ik dit zo lees haal ik toch maar een Ps3 . :confused:
    Die lullo's ontkennen de problemen zelfs !!! |:-
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ach, elke keer dat ik belde (6x ofzo ) zaten ook hele tijd hun PC's vast. Of het Systeem ligt eruit. Er gaan meer kapot dan verkocht worden en Microsoft blijft maar niet toegefen dat het door hun komt, yeah right.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik niet zo gek, welk bedrijf is nou zo gek het toe te geven dat hun product slecht is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina