1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yabyahoo

    Yabyahoo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    [Hier verder]

    Hallo mensen!

    Sinds 30 minuten zit ik hier met een probleem: Mijn harde schijf (20 gig) is ermee opgehouden. Het is als volgt gegaan:

    Ik heb de December update gedownload, ging allemaal goed;
    Bioshock nog zo'n 45 minuten gespeeld, update, ging ook goed;
    Ik zet mijn 360 uit, en kom na een half uurtje weer terug, zet 'm weer aan;
    Boem, error code E 68, rood licht in de rechter-onder-hoek.

    Ik heb de support geraadpleegd en gedaan wat er werd geadviseerd, tevergeefs.
    Microsoft gebeld en met een medewerker gesproken, die mij dus een nieuwe HD opstuurt. Maar hij vertelde me dus dat ik alles kwijt ben: Savegames; Achievements; Downloadable content (Waar ik dus voor gedokt heb); Arcade games, e.d. en dat hier geen vergoeding voor is.

    De medewerker meldde me ook nog dat op dit moment Xbox Live er over heel de wereld uit ligt(/lag).

    Klopt dit? En is dit jullie misschien ook eens overkomen?
    Nog tips of raad zijn érg welkom, want ik ben echt verslagen.

    Mvg,

    Yabyahoo
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jammer voor je :eek:
    Dat is niet waar! Je kan gewoon je gamertag recoveren (en dan heb je al je achievements nog) ook kan je gewoon gratis je content weer downloaden en op live weer spelen.

    Save games ben je helaas wel kwijt

    Ik heb de hele avond gespeeld. Geen problemen gehad
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou daadwerkelijk teleurgesteld als mijn HD er aan gaat. Er staat toch nog wat leuke content op die nu niet meer downloadbaar is. South Park HD en een toffe Natasha Bedingfield video. En natuurlijk de exclusive tijdelijk downloadbare gamerpics/themes. Die staan ook niet meer in mijn download history. Die heb ik uit interesse al eens doorgekeken. Maar goed, gelukkig zelf nog geen problemen mee gehad *klopt af op hout*

    Wat is er trouwens gebeurd met de Nederlandse versie van Artist of the Month? In Amerika hebben ze op dit moment Seether en die zijn super en zou ik graag de video van zien hier in NL maar volgens mij is dat hier opgehouden of iets dergelijks. Het hele video store gebeuren heeft maar weinig updates gehad de laatste tijd. /einde rant :)
     
  4. Yabyahoo

    Yabyahoo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar was de medewerker dan ook niet al te snugger, aangezien hij me dan tweemaal verkeerde informatie verstrekt heeft.

    Ik ben iniedergeval blij dat ik m'n Achievements/Content nog heb. Helaas voor de savegames :mad: Ik hoop dat ik de nieuwe HD op tijd binnen heb (AC voor kerst :)) Als die gearriveerd is kan ik wel m'n oude (stukke) HD gaan uitpluizen, misschien dat daar nog iets mee te bereiken is.

    -Yabyahoo
     
  5. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Net MS gebeld en mijn 360 is weer op zijn weg terug naar mij. Ik heb ook een track&trace nummer van ups van ze gehad. Ik heb hem trouwens de 28e november aan ups meegegeven. Dus al met al erg snel! (was wel mijn vierde dus weet niet of mijn spoedbehandeling hier mee te maken heeft)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    bij jouw gaat het wel erg snel, spoed is normaal 15 werkdagen, en dat zijn er niet zoveel
     
  7. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe gaat alles zeer voorspoedig moet ik zeggen, (net als vorige keer) Gister om 1800 uur gebeld, vandaag de labels binnen gekregen en vandaag opgehaald voor reparatie.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kun je bij UPS zelf bepalen wanneer ze hem op komen halen, dus dat je afspreekt dat ze hem pas rond 5 uur op komen halen
     
  9. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    vorige week donderdag is ie opgehaald. Ik hoop op een spoedig terugkeer :p
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  10. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zelf zelf een afspraak met ups maken wanneer ze hem op kunnen komen halen. Het nummer vind je op de labels
     
  11. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0

    =============================
    --==Console Reset Codes==--

    Clear All Installed Game Updates and Console Cache:
    -> Go to the "system" blade
    -> Select "memory"
    -> Press Y on the HD symbol
    -> Press X,X, Left Bumper, Right Bumper, X,X
    -> A message will appear saying: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"
    -> Select Yes

    Clear Any Failed system updates that cause the console to error:
    -> With the console off, press and hold the sync up button (the small white one)
    -> While holding the sync button press the power button to turn on the console
    -> Continue to hold the sync button until the Console has booted up completely.
    -> During the boot process the console should clear any failed updates, allowing you to use it normally.
    =============================



    :):
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  12. Yabyahoo

    Yabyahoo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, die eerste kan ik niet proberen, aangezien de console niet opstart wanneer de HD erin zit, die tweede ga ik nu proberen.

    [Update] Uiteraard te mooi om waar te zijn, de console geeft nogsteeds dezelfde foutmelding. Toch bedankt! :)

    -Yabyahoo
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    wacht nu al 2 dagen op m'n label:mad:, ik wil dat ding weghebben!, anders miss nog even bellen? ik hou zo van die mensen daar spreken en zeggen wat me op het hart ligt..
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik kreeg hem na 1 uur al
     
  15. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24


    ik zou nog even bellen als ik jou was.
     
  16. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt het meestal altijd zo lang met die labels of ?
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, normaal niet. Het is mij ook overkomen trouwens. Siem, gewoon er achter aanbellen, de aanhouder wint! :)
     
  18. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het om email labels of post labels?
     
  19. gompie68

    gompie68 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen aan mijn berichten kunnen jullie zien dat ik niet zo vaak reageer, maar ik lees het forum nu al een jaar.......en ook ik voel dat ik mijn ei ff kwijt moet.
    Een jaar en een week geleden kocht ik de 360...al snel regelmatig disc errors...terug naar de winkel en geld terug gekregen, het kriebelde toch en een paar dagen later opnieuw een nieuwe xbox gekocht.Nu een paar dagen geleden maakt de discdrive een geweldige herrie en herkende geen enkele disc meer. Mee terug naar Dixons (want daar heb ik destijds de extra garantie mee afgesproken)....prima service, kreeg een nieuwe mee. Aangesloten, uurtje spelen ineens de gevreesde red ROD..
    even wachten, ja hoor hij deed het weer, maar helaas zojuist opnieuw de ROD (code overheating...). Morgen dus maar weer terug(binnen 2 dagen) naar Dixons.
    Een jaar en nu straks 4 xboxen verder...zucht. Weet iemand ook hoe ik een schriftelijke reactie aan microsoft/xbox nederland kan sturen?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    email :)

    dit was bedoeld voor Reteketed ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina