1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kies ook voor de games en Xbox LIVE uiteraard. Ik heb nu bijna 2 jaar probleem gebruik kunnen maken van m'n Xbox 360 en nu dan eindelijk een "echte" error. Alle apparaten met complexe techniek kunnen defect raken. Ik geef toe dat de Xbox 360 erg veel problemen heeft, maar ik ken ook zat mensen met een PS3 die gal spuwen. Het voordeel van een Xbox 360 nu kopen is dat de meeste kinderziektes uit de weg zijn. Laten we eerst maar 's afwachten wat de PS3 nog voor verassingen gaat brengen. ;)
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Het terug verzenden van je xbox (nadat hij gemaakt is) naar je thuis duurt toch normaal max. 5 werkdagen?
    Ik zie op de site van UPS dat mijn xbox al bijna een week onaangeroerd blijft in duitsland :{

    Ik weet niet welke van de 2 nu achterlijk is, MS of UPS
    Maar op mijn labels had ik ook 2 weken moeten wachten
     
  3. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lukt dan niet? e-mailen of naar je huis sturen? toen de email het niet deed bij mij zei die gast van dan sturen we het naar je huis toe, en binnen een week ofzo stond er een gast van ups voor de deur, ik was niet thuis en ik had me console nog niet in een doos gedaan dus die gast was boos tege ons mam die wel thuis was (ff een tip dus) is zonder afspraak dat laatste dus als je niet thuis bent doen ze een brief in de bus voor een nieuwe afspraak te maken, uiteindelijk komt het allemaal goed hoor, wel stom dat je nou wat langer moet wachten , dat is niet zo netjes natuurlijk, maar het komt uiteindelijk toch wel!!:D:D:D believe!!:thumbs:
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Onze was op dezelfde dag binnen weet je nog? Heb jij jouwe al terug, ik mijne niet. Maar hij is wel klaar om terug gestuurd te worden.
     
  5. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja!! je hebt gelijk hoor;) net gebeld met microsoft, swel toevallig btw:p en hij is teruggestuurd vandaag , dus morgen valt ie , nou ja hoop het niet , maar morgen of loop van de week KOMT ie binnne:D mooi man ,kennen we lekker weer gamen!:D nou kijke welke er het snelst weer kapot is;)
     
  6. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had je hem opgestuurd?
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Onze was 2 weken geleden op woensdag aangekomen dacht ik. Dus vrij vlot.
     
  8. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was hij de 13e in Duitsland , 12de opgehaald dus was inderdaad behoorlijk vlot
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zijn allebei achterlijk...
    Anyways, vandaag zijn ze eindelijk mijn xbox komen ophalen. Nu ja, zo erg is het nu ook weer niet. Heb nog een uberchick leren kennen enzo, altijd een fijn zaak natuurlijk, daar focus ik me lekker op nu, en tussendoor ga ik wel uncharted spelen ::cool:.
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Uberchick :)
    Anyways, veel plezier ik ga door met te dromen over mijn X360 :b:
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  11. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft jammer genoeg toch een groot probleem dat verhaal met die vervloekte ROD |:- Ik moes er helaas ook aan geloven.

    Mijn procedure begon op vrijdag de 16e van de 11e. Nu keek ik vandaag op de site waar je je status met betrekking tot je reparatie kunt bekijken, blijkt er een ander serienummer te staan. Nog effe goed kijken... Ja hoor... 'Verzonden naar de klant'...:confused: Krijg nou tiete! Das snel, hehe :lol: Daar sta je als gedupeerde toch wel even van te kijken als je het mij vraagt 8)

    Gelijk het tracknummer copypasten op site UPS. Yes! Hij is al onderweg. Wordt morgen hoogstwaarschijnlijk aangeboden. Daarna bidden op betere tijden.

    Bij elkaar heeft het 6 werkdagen geduurt in tegenstelling tot de 15 werkdagen die aan de helpdesk werd gesuggereerd :thumbs: Goeie shit van Microsoft!

    Daar drinken we op!

    Cheers :b:

    Edit:

    Nu is m'n status niet meer op te roepen via de repairsite. Zal wel te maken hebben omdat ik mijn plaatsvervangende machine opnieuw moet registreren... Weet iemand dit toevallig?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  12. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt allemaal automatisch gedaan, het enige wat je moet doen is aanmelden met de zelfde windows live account.
    Normaal zou het oude door een nieuw serienummer vervangen moeten zijn.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het is waarschijnlijk ALWEER zover. 2 weken terug mijn xbox terug gekregen van reparatie, was al de 2de keer dat hij werd gerepareerd. Wat bleek kreeg ik een nieuwe (MFdate 9/9/07) Joepie zal je denken, en ja dat dach ik ook. Maaarrrrr.......

    Ik had COD 4 en Assassin's Creed liggen. COD spelen paar vastlopers gehad, niet erg maar goed is anders. Vervolgens AC, echt om de zeik vastlopers, meestal al na 2 minuten spelen. Dus ik bellen met MS.

    Hun antwoord test de game op een andere console, werkt het dan ook niet, dan game omruilen, werkt het wel, raakt je xbox te snel overhit, en dan moet je hem opsturen. Dus ik vandaag naar een maatje toe met een 360 en jah hoor vlekkeloos, alles geswitcht zijn voeding en HD op mijn xbox resulteerde ook invastlopers en mijn hd en voeding op zijn xbox, was vlekkeloos gamen. Met andere woorden ligt na goed testen toch echt aan me XBOX, wat wil zeggen morgen bellen voor reparatie.

    Jah nieuwe xbox meteen niet goed, dus voor de 3de keer me xbox kwijt voor enige tijd, nu maar hopen op een spoedprocedure, maar zal allemaal weer enige tijd gaan duren ben ik bang.

    Ik krijg nu toch echt een beetje harde kak van die xbox 360, zucht. Zo veel vette game's maar oh oh wat zijn er toch veel brakke 360's pffff.... Ik ga nu balen in bed, updateje volgt morgen wel weer. Kneiter..............
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    indd erg zuur, ik heb net ook me x box teruggehad voor de 2de keer geen nieuwe gelukkig maar mn oude is gerepareert van de ROD als het bij een derde keer kapot gaat ga ik het allemaal verkopen denk ik..is ook klote als je net 2 spellen koopt van 120 euro en je x box gaat stuk dan denk ik ook shit had ik het nog maar effe niet gekocht.
     
  15. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de status van mijn Xbox ,die nu in Duitsland is, niet opvragen. Als ik mijn Xbox 360 probeer te registeren op de site: service.xbox.com krijg ik deze foutmelding:
    Er is een probleem opgetreden. De aanvraag kan niet worden voltooid.

    Hoe komt dit?
     
  16. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand wss, je moet gewoon ff bellen naar microsoft, hun zien dat gelijk,moet je ff dat nummer dat je van ze hebt gekregen via telefoon, je accountnummer achtig iets bij de hand houden, dan vragen ze je gegevens op en kunnen hun de status checken\o/ bij mij deed hij het ook niet;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heeft er grotendeels mee te maken dat het een brakke site is die volgens mij ook geen 'officiƫle' ondersteuning kent. In mijn clan (harde kern van een man of 20) hebben zich deze week ook alweer twee mensen met een kapotte 360 gemeld. :{

    Over een dikke week is het 5 december en is het officieel twee jaar geleden dat de 360 uitkwam. Als ik me niet vergis is de verlenging van de garantie alleen van toepassing op de bekende 3rod. En wordt het vanaf volgende week dus betalen voor alle andere errors op launch 360's. En als ik zie hoeveel er dat alleen al op deze site zijn ben ik heel benieuwd of MS niet gedwongen wordt de algehele garantie te verlengen.
     
  18. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het ding ook net 2 weken terug, ik had een krassende DVD-drive, haal m uit de doos, stond er aangelruisd dat ze het moederbord hadden vervangen....WTF!

    Ik dacht: ze zullen het verkeerde vakje wel aangekruisd hebben, maar nee, gisteren opeens tijdens het spelen van assassin's creed: disc unreadable...
    ik kijken: weer krassen, en nog veel meer dan dat hij eerst (voor de 1e reparatie) maakte :mad:

    ik meteen weer teruggebeld en het hele verhaal uitgelegd, gast aan de telefoon was wel vriendelijk, hij zei meteen: daar maken we een DOA van (Dead on arrival) en ik krijg een versnelde procedure.
    Ik dacht: oh toch nog een meevallertje...ik vraag: hoe snel is die versnelde procedure dan? hij: 15 werkdagen |:-
    Toen ik 'm zei dat ik 'm laatst had opgestuurd en het toen ook 15 werkdagen duurde zei hij dat de normale wachttijden nu al rond de 25 werkdagen liggen...:{

    M'n pa vond dit ook een slechte gang van zaken, hij heeft toenstraks de winkel gebeld waar ik de xbox gekocht had (Dynabyte) en die zeiden dat ze het hoofdkantoor van microsoft gingen bellen en kijken wat ze konden doen.

    Ben benieuwd, ik wacht nog heel even met opsturen...ik heb de labels trouwens nog niet, is al 1 dag geleden, bij m'n eerste reparatie had ik ze na een uur al, vreemd....
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    juist mijn 360 terug gehad van duitsland.dat gaat snel.de 14de zijn ze hem komen halen en vandaag terug.Knap werk microsoft.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wat een knaken zooi echt waar, wordt ie weer gerepareerd. ECHT wat een schijt zooi. 2 weken geleden een xbox vervanging gehad bleek deze niet 100% te werken, oververhitting.

    Dus ik bellen en moest even testen op ander consoles (de game die vastliep). daar werkte die wel dus net gebeld. En jah hoor opsturen en nee geen spoedprocedure want ik stuur hem niet binnen een week op, maar na 2 weken. Dit puuur omdat ik moest testen op een andere console om zo hun eventueel onnodig werk te bespraen en dan wordt je zo beloond. Echt waar duiep triest.

    Dus nu kan ik na 4 weken wachten en 1,5 week brak gamen weer 3 weken wachten. Krijg wel 3 maanden gold, nou joepe de fucking poepie!

    Echt ongeloofelijk K@#%@#$Y service daar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina