1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed had gekeken en terug had gelezen op de vorige pagina heb ik al eerder aangegeven wat nu de hoeveelheid van werkdagen is bij een reparatie en wat deze een paar weken geleden was en zelfs een paar maanden geleden.

    Dus eenr eparatie is nu 20 werkdagen, een versnelde reparatie is dan lijkt mij 15 werkdagen.
     
  2. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, 15 werkdagen is veeeeels te lang, ervanuitgaande dat je hem makkelijk binnen een aantal dagen weer terug kunt hebben. Die versnelde procedure is pure onzin, een verbale truuc om het aantal schadeclaims te beperken en mensen de indruk te geven dat ze echt iets voor je doen! Versnelde procedure of niet, iedereen wordt hetzelfde behandeld aangezien het reparatiecentrum ver weg in Duitsland ligt en ze daar echt niet staan voor te sorteren....;)
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik niet versneld, sommige hebben hem al binnen een week terug met de normale procedure. Dus het is gewoon net hoe de wind staat, het aantal dagen en versnelde procedure zuigen ze daar gewoon uit hun duim om je zoet te houden.
     
  4. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel tof dat ze in ieder geval wat proberen voor je.
    Het klopt wat je zegt dat sommige mensen bij een normale procedure de xbox al na een week terug hebben, helaas is dit niet iets wat vaak voor komt en moet je vaak echt de maximale tijd wachten.

    Bij een versnelde reparatie kan het lijkt mij ook voor komen
     
  5. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Welja wat een onzin ook allemaal. De xbox heeft zo wel een ontzettend slechte naam gekregen. Als die van mij straks weer kapot gaat en ik hem terug zou moeten blijven sturen eis ik gewoon keihard mijn geld terug. Kans is klein dat dat werkt maar dan hobbel ik wel weer naar Kassa.
     
  6. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox gaat ook meteen weer retour naar het reparatiecentrum...:{
    Ik heb hem opgestuurd omdat ik een drive had die krassen maakte.
    Wat krijg ik terug: Mijn eigen Xbox met een nieuw moederbord en dezelfde drive. Nou harstikke bedankt voor het nieuwe moederbord maar daar heb ik dus niks aan. Wat een stelletje prutsers daar :{
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het verkeerd hebben, maar tegenwoordig krijg je een nieuwe of je eigen xbox gerepareerd. Dit lees ik uit heel veel reacties en ik kreeg zelf ook mn eigen gerepareerde terug. Maar je moet natuurlijk zelf weten, als je er niet echt problemen door ondervind is er ook geen reden om dat risico te gaan nemen.
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik net de labels, wil ik ze openen krijg ik een foutmelding =(

    op dit moment wacht ik al 13 minuten aan de supportlijn..:'-(

    EDIT: nog steeds niemand aan de lijn! normaal bijna binnen 1 minuut!

    Meer mensen hier problemen mee gehad?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor.
    vraagje: moet je nou wat geld aan die gasten bij ms geven om je games vergoed te krijgen?????
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof dat de 1e gratis wordt vergoed, de rest voor 15 euro per stuk..

    heb inmiddels alweer 3x gebeld, maar nog niemand aan de lijn gehad.. :'-(:'-(
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    oh naja heb er 2.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moest gewoon dokken, kreeg niets gratis. Heb het dan ook niet gedaan. Maar het kost je 15 euro per spel, en alleen spellen die door ms zijn uitgegeven dacht ik.
     
  13. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren het volgende probleem: Geen beeld meer op mijn HD-TV...dit werd voorafgegaan door dat alle groene kleuren op het scherm extreem groen werden en de lucht kreeg ook een groene gloed. Na opnieuw opstarten alles weer goed...10 minuten gamen...alles weer groen...vervolgens een Nyko luchtcooler erop gezet...nergens last van (behalve de pokkeherrie van dat ding)..
    Vanaf vandaag dus geen beeld meer...

    Welke conclusies tot nu toe:
    - Geen ROD...gelukkig...hij is net een week terug...

    - Ik heb de console via mijn receiver aan de HD-TV gekoppeld. Dit heb ik zo gedaan omdat mijn TV maar 1 ingang heeft voor component en mijn receiver 2.
    Dus ingang receiver: DVD en Xbox360...1 uitgang naar de HD-TV..
    In eerste instantie dacht ik het de receiver was...alle mogelijke wisselingen geprobeerd...werkt gewoon. De DVD op de ingang waar eerst de 360 op aangesloten was geeft ook geen problemen. DVD rechtsreeks op de HD-TV: geen probeem...360 rechtstreeks op de HD-TV: geen beeld..
    -Vervolgens Xbox op een oude normale TV aangesloten (schakelaartje op kabel omgezet naar TV): geen beeld...

    Vraag is nu: is het de kabel?....of toch mijn 360?...ik heb niemand in de buurt waar ik een kabel mee kan ruilen om te proberen..


    Iemand bekend met dit probleem?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    ik bel nu de support lijn, maar ik wacht echt al 10 minuten en ben nog steeds niet geholpen!!
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt alleen de spellen die door ms zijn uitgegeven.
    Volgens mij moet je gewoon elk spel 15 euro dokken.
    Stuur toch alleen goW maar op en pgr3 laat ik zitten.
     
  16. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Net maar weer gebeld naar MS.....hij mag weer terug...wel balen..had hem net anderhalve week weer terug. Aangezien dit de 3e keer is krijg ik een wireless controller kado...:thumbs:
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem dus gehad, na de 4e keer, na 10 minuten wachten, kreeg ik iemand aan de telefoon! :):

    Hij wordt weer opgestuurd..
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Yakuza, koop gewoon een PS3 man. Daar ben je veel beter mee af. Wanneer je Xbox een keer kapot is gegaan, blijft de kans groot dat het vaker zal gebeuren. Die van mij is ook al 3 x dood geweest...Ik heb serieus overwogen om gewoon een PS3 te halen en een dikke vinger richting de Xbox te werpen. Nu heb ik het geluk dat m'n 360 het weer geweldig doet, maar you get the point...
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat ik daar al serieus over na heb zitten denken? :)

    Maar gelukkig heb ik nog wel meer te doen, dan alleen xboxen, zoals een business plan schrijven voor school.

    Leidt dat ding toch alleen maar af :9

    Maar je hebt helaas wel gelijk.. :'-(

    EDIT:

    Hoelang doet die van jou het alweer 'goed'?
     
  20. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    @MM90 : heb je dus een ps3 ? heeft die ook zoveel problemen alss de 360 of ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina