1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe 2 daagjes. Heb 'm afgelopen donderdag voor de derde keer terug gekregen. Ik heb uren Assassin's Creed en Call of Duty 4 kunnen spelen zonder enig probleem...Mja, ik kan er weining over zeggen; mijn vorige Xbox deed het ook maanden goed, en ineens kreeg ik ROD.

    Nee, maar wel "serieus overwogen." Afgelopen donderdag zat ik zeer te twijfelen, totdat ineens UPS aan de deur stond met een gerepareerde Xbox. Toen vergat ik de PS3 meteen, haha. Maar ik weet wel 100% zeker dat als mijn Xbox het nog een keer begeefd, er zonder twijfel een PS3 in huis komt.

    En naar mijn weten zijn er nauwelijks problemen bekend over de PS3...
     
  2. Terwantom

    Terwantom Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, mijn xbox is sinds vandaag (volgens mij) kapot. Ik was een spel aan het spelen, en het beeld begon te verkleuren, ik dacht dat het aan mijn beeldscherm lag en herstarten de xbox, toen ik de xbox uitzette hoorde ik een soort plofje(alsof je een oude beeldbuis uitzet) waarna die, toen ik m aandeed geen beeld meer gaf. Volgens mij is er iets met de video input, of hoe je het ook noemt. Wat te doen, ik heb m tweedehands gekocht en dus is de garantie vervallen..:confused:
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom terwantom:

    Gewoon de helpdesk bellen en alles uitleggen. Dan zeg ie wel wat je kan doen. Mijne is sinds gisteren weg erg kut.
     
  4. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door sledgehammer Bekijk bericht
    Sinds gisteren het volgende probleem: Geen beeld meer op mijn HD-TV...dit werd voorafgegaan door dat alle groene kleuren op het scherm extreem groen werden en de lucht kreeg ook een groene gloed. Na opnieuw opstarten alles weer goed...10 minuten gamen...alles weer groen...vervolgens een Nyko luchtcooler erop gezet...nergens last van (behalve de pokkeherrie van dat ding)..
    Vanaf vandaag dus geen beeld meer...

    Welke conclusies tot nu toe:
    - Geen ROD...gelukkig...hij is net een week terug...

    - Ik heb de console via mijn receiver aan de HD-TV gekoppeld. Dit heb ik zo gedaan omdat mijn TV maar 1 ingang heeft voor component en mijn receiver 2.
    Dus ingang receiver: DVD en Xbox360...1 uitgang naar de HD-TV..
    In eerste instantie dacht ik het de receiver was...alle mogelijke wisselingen geprobeerd...werkt gewoon. De DVD op de ingang waar eerst de 360 op aangesloten was geeft ook geen problemen. DVD rechtsreeks op de HD-TV: geen probeem...360 rechtstreeks op de HD-TV: geen beeld..
    -Vervolgens Xbox op een oude normale TV aangesloten (schakelaartje op kabel omgezet naar TV): geen beeld...

    Vraag is nu: is het de kabel?....of toch mijn 360?...ik heb niemand in de buurt waar ik een kabel mee kan ruilen om te proberen..


    Iemand bekend met dit probleem?

    Update: Hij is aan gort...
    Net maar weer gebeld naar MS.....hij mag weer terug...wel balen..had hem net anderhalve week weer terug. Aangezien dit de 3e keer is krijg ik een wireless controller kado...

    @Terwantom: zie boven....exact hetzelfde probleem
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijg toch zoon nummer dat je kan zien waar je 360 is enzo maar waar moet je dat invullen om te kunnen zien??
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je xbox in Duitsland staat, op welke site kan je dan de volledige status van je xbox checken? En ik bedoel niet UPS. Maar ik had eens gehoord, dat er nog een andere site was, waar alles op stond van de reperaties,...
     
  7. Screechingrick

    Screechingrick Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 vertoond nu ook problemen.. Als ik een paar minuten cod 4 aan t spelen ben loopt het beeld ineens vast en krijg ik allemaal rare gekleurde vakjes in mn beeld...
    Na 6 keer hetzelfde probleem te krijgen met cod probeerde ik gears of war en guitar hero demo en daar gebeurd het ook... Iemand een idee wat er aan de hand is??
     
  8. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    service.xbox.com :)

    Alleen het werkt helaas niet bij iedereen:eek:
     
  9. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al iets bekend van Elites die kapot gaan?
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga mijn hitachi zelf vervangen met een benq. Hebben de mods er moeite mee als ik dat hier bespreek? Of valt dat onder het anit-modden beleid? Ik zal niet ingaan op firmware-hacks oid, alleen wat nodig is om de dvd drive te vervangen zodat hij weer goed (en alleen originele) spellen leest.
     
  11. SmokeyD

    SmokeyD Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn enigste probleem met de xbox is, wat tevens het meest irritantste probleem is..dat hij cd's Niet leest...of Wanneer hij er zin in heeft...en het raarste is ....pak ik een Xbox spel ( de oude xbox dus ) en stop ik die erin...hoeft hij niet eens te laden of hij leest hem al....probeer ik een ander xbox spel...pakt ie ook Gelijk...pak ik een muziek cd...pakt hij gelijk....dan pak ik een dvd film....pakt hij gelijk...dan pak ik een Gekopieerde dvd film...Pakt hij gelijk....dan stop ik er een 360 cd in...weetje die cds waarvoor de xbox 360 gemaakt is ??!!??...en dan pakt hij hem tuurlijk Niet :) dit heb ik al een HELE tijd maar verdom het de moeite te nemen dat ding terug te sturen en Weken te moeten wachten op vervanging met de bijzaak dat je al je saved games etc ook kwijt ben.
    Buiten dat heb ik 1x gebeld met die customer lijn van microsoft, dat is een aantal maanden geleden nu en kreeg te horen dat het MIJN schuld is...grappig joh dat bedrijf...ik ga altijd netjes met me spullen om..hij stond altijd al horizontaal...en mn cd's komen NOOIT krassen of vlekken op..anyway ik heb die aardige vrouw gezegd nooit meer iets te kopen van microsoft, en dat meen ik ook echt...met name door dit wereldwijde probleem..en al HUN fouten ontkennen tot het wereldwijd zown groot probleem word dat ze niet anders kunnen....en het feit dat ze zo ontzettend GReedy zijn dat ze geld willen hebben voor xbox live mijn punt is niet dat ik dat niet kan betalen...het gaat mij erom...dat zo een service GRATIS hoort te zijn en ik het niet WIL betalen..op de ps3 is het gratis en er zit zelfs een browser in geintegreerd ...mja ik voel me gewoon genaaid met dit ding..heb er toen alles bij elkaar..600 euro voor neergelegd en heb er alleen maar problemen voor terug gehad.
    ik denk dat ik zo even hitman bloodoney ga spelen...en een goeie manier ga zoeken om bill gates te killen :p...anyway..de balle mense en succes met je "DING"
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik ook graag willen weten ik heb ook een Elite maar ik wil hem misschien laten ombouwen.
     
  13. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem:

    Ik dacht weer eens leuk Perfect Darl Zero te gaan spelen.. geeft ie bij het laden van de missie aan dat de disc unreadable is.
    ik de disc nachecken, zitten er wat miniscule krassen op.

    maar ok ik zag bij de lokale gameshop goedkoop een nieuw exemplaar liggen, dus heb ik de ze maar meegenomen.
    steek ik deze krasloze hagelnieuwe disc erin krijg vervolgens tijdens het laden van de missie dezelfde melding!
    betekent dit dus dat het aan mijn xbox ligt? terwijl andere games geen problemen geven?

    ik ga ze beiden zowieso bij een vriend ook nog proberen, snap er niks van!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  14. Sherman

    Sherman Guest

    Bij mij dus niet :confused: . misschien komt het doordat die biatch van Microsoft hem voor mij heeft geregistreert, en niet ik zelf. =(

    Vorige week woensdag istie vertrokken, beter schieten ze op. :9

    Jasper. O-)
     
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat mijn Xbox360 nu morgen aankomt want ik heb er genoeg van.. vorige week vrijdag was het in transit maar van een leverpoging is het er niet gekomen, ik was nochtans heel de dag thuis.
    Mijn X360 is nu ook al een tijdje weg.
    2,5 weken voor de labels, 2 weken voor de reperatie (dit valt mee) en 2,5 weken voor de terugverzending (moest het morgen aankomen) geven mij het indruk dat er een pak incompetente dwazen rond lopen op de wereld.
     
  16. niekzor

    niekzor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    korte samenvatting

    Kan iemand mij een korte samenvatting geven van hoe en wat?

    Want ik heb gewoon het probleem dat nu all een paar spelletjes stuk zijn =/

    En ik echt geen idee heb wie of wat ik moet bellen om een niewe te krijgen.

    Nou ja ik hoop zo gauw mogelijk antwoord te krijgen

    Dank bij voorbaat.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Welkom op het forum, maar dat is wel een érg vage vraag. :confused: Het enige wat je zegt is dat enkele games stuk zijn? Hoe? Wat is je probleem? Nu kunnen wij alleen maar gissen.

    Voor de meeste basis-info kun je kijken op de allereerste pagina van dit topic. Daar staan wat dingetjes over garantie opvragen en veel voorkomende problemen. :)
     
  18. niekzor

    niekzor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    oh

    Oh sorry laat het mij uitleggen:

    Mijn Xbox360 maakt mijn spelletjes stuk dat heb ik gemerkt gewoon dic's gekeken en ze waren kapot/beschadigd.

    Nou heb ik enkele geructehn gehoord dat Microsoft het vergoed,
    Nou all goed en wel will ik weten,
    hoe ik microsoft dat ding van me kan laten vergoeden,
    moet ik het opsturen?
    Moet ik bellen?

    Ik heb geen bonnetjes ofzoiets.

    Sorry van de vaag heid xD
     
  19. McJynx

    McJynx Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je best een mailtje stuurt met de uitleg van wat het probleem is en dat zij dan u de nodig info zullen geven voor het vergoeden,maar denk dat je het bonnetje wel nodig gaat hebben.
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0

    Je 360 is kapot.. ik had hetzelfde met CoD4.

    Anyway, nog geen labels! Vandaag maar weer eens bellen, dit verloopt echt waardeloos..:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina