1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een xbox360 sinds 3 november 2007 (de nieuwe HDMI versie met nieuwe heatsink en nieuw moederbord enz..) Nu speelde ik gisteren en liep ie 2x vast in 2 verschillende games binnen 5 minuten. Is dat normaal? Ik speelde wel al een tijdje (ongeveer uur of 6 achtereen) en xbox360 liep gewoon vast, DVD-dek ging ook niet meer open, heb hem helemaal uit moeten zetten..
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, net weer eens gebeld.. Nieuw referentienummer + nieuwe labels moeten er zijn binnen 24 uur..
     
  3. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ook mijn 360 werkt niet meer waarschijnlijk is het moederbord kapot heb de xbox al iets langer dan 2 jaar zit er dan nog wel garantie op?
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net de labels via internet gekregen... Maar ze werken nog niet, of iig de link is nog niet geldig op als ik er op druk.., hoe lang duurt dit? hebben ze nog uurtje nodig om dit te regelen ofzo.., Gr.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb alleen zo nu en dan dat DiRT een disc error geeft. Altijd vlak na het voltooien van een stage. Disc bevat verder geen krassen oid.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow net even gebeld, ze gaven aan dat hij zondag in reparatie is gegaan (dus dat ze er mee bezig zijn)

    27-11-2007 Gebeld
    28-11-2007 Opgehaald
    29-11-2007 Aangekomen in Duitsland
    30-11-2007 Ongeboekt voor reparatie
    02-12-2007 In reparatie

    Zou mooi zijn als het waar is. Maar goed we zullen zien in hoeverre de spoedreparatie snel gaat. In reparatie kan nog altijd even duren als ze het niet kunnen vinden. We wachten af. Woensdag bellen we gewoon weer!
     
  7. Sherman

    Sherman Guest

    Hee RVDV die van mij is ook 28e opgehaald, en 29e aangekomen,wedstrijdje doen wie hem het eerste terug heeft? :9

    Jasper.
     
  8. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ik net lekker Assassin's Creed te spelen, worden de kleuren ineens heel apart. Ik denk: na een herstart zal alles wel weer goed zijn. Gedaan, wat blijkt: ik zie nu alleen nog maar sneeuwvlokjes. Andere kabel geprobeerd, hetzelfde gezeik. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

    *Edit: Ik snap er geen zak meer van. Heb ik de hoop al opgegeven, denk ik bij mezelf: Heb ik eigenlijk nog wel geluid? Ik zet hem weer aan, doet ie het weer. Nog een keer getest, doet ie het weer niet, en nu weer wel. Bizar.

    *Edit 2: En nu doet ie weer raar.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  9. Sherman

    Sherman Guest

    aan je xbox?

    :9
     
  10. Zorro007

    Zorro007 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een aantal dagen een heel raar probleem. Telkens als ik PES 2008 speel valt de Xbox even uit, en start hij opnieuw op. Het spel start hij niet opnieuw op, want ik kom altijd in het dashboard terecht waarna ik de xbox weer opnieuw moet opstarten en dan kan ik weer spelen. Maar na een tijdje zal hij dan toch wel weer uitvallen. Heb mijn beeldscherm al op PAL-50 gezet, maar dat werkte niet. Geen idee waar het aan kan liggen. Hopelijk kan iemand me helpen.
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, die crap heb ik ook gehad. Kun je weer naar de supportlijn bellen, als ze je nieuwe labels kunnen sturen..

    Anyway, mijn 360 is eindelijk (!!) opgehaald! :):
     
  12. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    X Box griepje opgelopen? Heb er sinds vanmorgen bij het starten een zwart scherm met tekst en van de lampjes brandt die rechts onder (X Box staat rechtop) rood, de rest niet.

    Wat betekent het als dit lampje brandt?
     
  13. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de frontpage is het een hardware failure.
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    mijn xbox 360 is vandaag net dus dood gegaan
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox die vrijdag is aangekomen staat nu ingepland voor reparatie :)
    Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat ie gerepareerd is?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    moet je eigenlijk zelf een doos regelen waar je 360 in moet als je de stickers hebt? of hoe gaat dit in zijn werk
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hehe is goed man :D kratje bier? Lol maare heb jij ook spoedreparatie dan? En is de jouwe al IN reparatie? anders is het niet eerlijk :+O-)
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    en bij de mensen waar het echt heel lang duurt, of als je heel boos bent op MS, Wat helpt is dat je onmiddelijk TIER 2 wil spreken, heel de tijd naar Tier 2 vragen, meestal geeft ie je een vergoeding en allerlei, en ikkreeg vorig jaar een hele nieuwe xbox,, maarja, je hebt alleen recht vanspreken als je echt oneerlijk heel lang moet wachten, maar het helpt wel:p
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Siem, wat is TIER 2 precies? Is dat een afdeling ofzo?
     
  20. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn 360 is zojuist overleden heb hem 2 jaar geleden gekocht 17 december. Is alweer de 2e keer......
    Net al gebeld met de helpdesk alleen systeem zou eruit liggen.... Naja morgen nog maar eens bellen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina